Przetargi.pl
Dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu POPC„ www.muzeach” dla zadania 2 (2.6); Dostosowanie stron www instytucji do zamieszczenia zdigitalizowanych zbiorów - usługa zewnętrzna

Muzeum Lubelskie w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-117 Lublin, ul. Zamkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5325001 w. 13, , fax. 815 321 743
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lubelskie w Lublinie
    ul. Zamkowa 9
    20-117 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5325001 w. 13, , fax. 815 321 743
    REGON: 27668200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeumlubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu POPC„ www.muzeach” dla zadania 2 (2.6); Dostosowanie stron www instytucji do zamieszczenia zdigitalizowanych zbiorów - usługa zewnętrzna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu www.muzeach (Zadanie 2.6). Zamówienie jest współfi¬nansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury” Zamówienie obejmuje wykonanie całego zakresu prac opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, w tym między innymi: 1. Dostosowanie strony Zamawiającego do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów. W przy¬padku gdy istniejący serwis nie umożliwi takiego dostosowania, wykonanie głębokiej mody¬fikacji serwisu. 2. Przygotowanie i wdrożenie Serwisu – nowoczesnej witryny internetowej opartej na syste¬mie zarządzania treścią CMS, która będzie udostępniać zasoby cyfrowe, kalendarium, infor¬macje na temat działalności zamawiającego, treści o charakterze naukowym, wystawienni¬czym i edukacyjnym i inne. 3. Przygotowanie serwisu opartego na szablonach wykonanych w technice RWD (Responsive). Serwis powinien obsługi¬wać dodatkowe szablony mobilne dla szablonów wykonanych w technice tradycyjnej – do¬stosowywać się do rozdzielczości urządzenia na jakim jest oglądany (telefon komórkowy, ta¬blet, PC). 4. Wykonanie serwisu umożliwiającego edycję treści poszczególnych stron bez konieczności pracy na kodzie HTML. System musi posiadać narzędzia umożliwiające pełne zarządzanie serwisem z poziomu graficz¬nego interfejsu użytkownika dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej. 5. Wykonanie serwisu zgodnego z najnowszymi trendami, intuicyjnego w użytkowaniu, nowocze¬snego i przejrzystego. Serwis powinien charakteryzować się zminimalizowanym czasem załadowania. Serwis musi uwzględniać pełną obsługę polskich znaków w interfejsie użytkownika i bazie danych. Elementy serwisu, podkategorie, artykuły, etc. powinny być wyświetlane w dwóch wersjach - kafelki i lista, z możliwością zmiany w dowolnym czasie przez przeglądającego ser¬wis. 6. Wykonanie serwisu opartego o system zarządzania treścią CMS, który zapewni łatwe prowadzenie serwisu, a także jego późniejszą aktualizację przez redaktorów Zamawiającego nie posiadających umiejętności programowania. Nawigacja w systemie CMS powinna opierać się na strukturze drzewiastej. Ważne, by serwis zapewniał pełne funkcje administracyjne pozwalające na pu¬blikację treści, zarządzanie treścią i grafiką, zarządzanie użytkownikami wewnętrznymi i ze¬wnętrznymi, wysyłanie korespondencji i powiadomień mailowych oraz dostęp do rejestru błędów systemowych. 7. Wykonanie serwisu opartego na systemie otwartym wykorzystującym otwarte standardy. Użycie ele¬mentów i rozwiązań innych niż open source'owe wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Wy¬korzystane komponenty systemu CMS i zaprojektowane moduły, zarówno na etapie jego re¬alizacji, jak i w późniejszej eksploatacji systemu nie mogą generować dodatkowych kosztów. 8. Zrealizowanie serwisu zgodnie z wymogami WCAG 2.1 (wai AA) (Web Content Accessibiliti Guidelines) dla systemów teleinformatycznych w zakresie dostępności dla osób niepełno¬sprawnych, W3C IW3C CSS. Po wykonaniu serwisu zlecony zostanie niezależny audyt, który potwierdzi zgodność. Wszelkie uwagi audytu, niezgodności – Wykonawca poprawi w ra¬mach niniejszego zlecenia. 9. Wykonanie szkolenia dla redaktorów i administratorów serwisu w zakresie wszystkich funkcjonalno¬ści zdefiniowanych serwisu oraz szkolenia jak redagować treści, żeby serwis pozostał zgodny z WCAG 2.1. 10. Dostarczenie kompletnej dokumentacji powdrożeniowej, zawierającej instrukcję instalacji systemu, instrukcję administratora zawierającą opis systemu uprawnień użytkowników, do¬kumentację opisującą utrzymanie systemu (w tym strategię wykonywania kopii bezpieczeń¬stwa), instrukcję użytkownika dla każdej zdefiniowanej roli) w języku polskim. 11. Wykonanie usługi zgodnie z: 11.1. Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicz¬nego; 11.2. Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 10 maja 2018 r. (j.t.Dz. U. 2019 poz. 1781); 11.3. Ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dn. 17 lutego 2005 r. (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 346); 11.4. Ustawą o ochronie baz danych z dn.27 lipca 2001 r. (j.t.Dz.U. z 2019 poz. 2134 z późn. zm.); 11.5. Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dn. 4 lutego 1994 r. (Dz. U. 2018 poz. 1191 z óźń.zm); 11.6. Ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej z dn. 25 października 1991 r. (j.t. Dz.U. z 2020 poz,194 ); 11.7. Ustawą o muzeach z dn. 21 listopada 1996 r., (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 917 z późń.zm ); 11.8. Ustawą z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publiczne¬go (j.t. Dz.U. 2019 poz. 1446); 11.9. Statutem Muzeum Lubelskiego w Lublinie; 11.10. Wykonawca zapewni spełnienie przez serwis wymagań Web Content Accessibility Guideli¬nes (WCAG 2.1 WAI:AA) określonych w załączniku Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostęp¬ności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych o zgodno¬ści z wytycznymi na poziomie minimum AA. 12. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – szczegółowy opis przedmio¬tu zamówienia oraz Załącznik nr 2 – wzór umowy. Wszelkie prace i materiały ewentualnie nie uwzględ¬nione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zapisach niniejszej SIWZ oraz wzorze umowy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia należy uwzględnić (wycenić) w ofercie. 13.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę klu¬czowych części za¬mówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 14.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 15.Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopusz¬cza zasto¬sowanie przez Wykonawców rozwią¬zań równoważnych w stosunku do rozwią¬zań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych wa¬runków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofer¬cie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis roz¬wiązań równoważ-nych, określony w pkt 14.8.4. W ta¬kim przy¬padku Wykonawca jest obowiąza¬ny wykazać, że oferowana przez niego usługa spełnia określo¬ne przez Zamawiającego wymaga¬nia (kryteria równoważ¬ności). 16. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. 17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiające¬go, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 18. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie na¬leży podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykona¬nie, Wykonawca zamierza po¬wierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom (wg zał. nr 6). Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiając¬ego obowiązku podatkowego (podatek VAT); b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt 12.a) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich war¬tość bez kwoty podatku (VAT). UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczn¬e ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowa¬dzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowe¬go w podatku VAT. 3. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wy-konawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych wa¬runków zamówienia – w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równo¬ważnych. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowan¬iu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywil¬nej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumen¬tów skła¬dających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4 i 5 powinno być przedstawione w for¬mie orygina¬łu lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 7. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach