Przetargi.pl
Wykonanie usługi pn. Wybrane elementy Strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu dokumentu strategicznego „Kierunki Rozwoju Transportu Intermodalnego”

Centrum Unijnych Projektów Transportowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Plac Europejski
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 262 06 28 , fax. 22 262 05 01
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
    Plac Europejski 2
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 262 06 28, fax. 22 262 05 01
    REGON: 14100714500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi pn. Wybrane elementy Strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu dokumentu strategicznego „Kierunki Rozwoju Transportu Intermodalnego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi pn. Wybrane elementy Strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu dokumentu strategicznego „Kierunki Rozwoju Transportu Intermodalnego” dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (dalej: „CUPT”). Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający, na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w przypadku konieczności przeprowadzenia transgranicznej oceny oddziaływania na środowisko, polegającego na przygotowaniu dokumentacji umożliwiającej sprawne przeprowadzenie postępowania w sprawie transgranicznego oddziaływania na środowisko skutków realizacji projektu dokumentu, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotnymi Postanowieniami Umowy, stanowiącymi Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71241000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1)Formularz ofertowy – podpisany zgodnie z zasadami, o których mowa w Rozdziale X ust. 4 SIWZ i wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2do SIWZ; 2)Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SIWZ podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w Rozdziale X ust. 4 SIWZ i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) - o ile ofertę składa pełnomocnik, w formie zgodnej z zasadami, o których mowa w Rozdziale X ust. 6 i 7 SIWZ, 4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.2) SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w Rozdziale X ust. 4 SIWZ.5) Wykaz osób – niezbędny dla oceny oferty wg przyjętych kryteriów oceny ofert, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. UWAGA: Brak Wykazu osób – niezbędny dla oceny oferty wg przyjętych kryteriów oceny ofert, lub nie zawarcie w Wykazie informacji niezbędnych do oceny oferty wg. przyjętego kryterium „Liczba wykonanych ocen strategicznych w ramach doświadczenia osób realizujących zamówienie – 10%”, spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6) Dokument „Sposób realizacji zamówienia”, w którym Wykonawca zawrze Opis koncepcji organizacji zamówienia wskazanego w OPZ, elementy procedury SOOŚ w przejrzysty i logiczny sposób, przedstawi relacje i zależności pomiędzy poszczególnymi elementami oceny. W OPZ, przedstawione zostały poszczególne elementy oceny, przy czym Zamawiający nie precyzuje szczegółowej koncepcji organizacji zamówienia - pozostaje w tym zakresie otwarty na propozycję Wykonawcy. Przedstawiony Opis koncepcji organizacji zamówienia powinien dostarczyć Zamawiającemu odpowiedzi, jak Wykonawca przeprowadzi przedmiotową ocenę. Zawarta w Opisie koncepcja organizacji zamówienia powinna być kompletna i szczegółowa, logiczna, tj. powinna uwzględniać relacje i zależności (w tym sekwencyjność, paralelność, komplementarność, itp.) pomiędzy wszystkimi elementami oceny. Ponadto powinna być realna i użyteczna dla Zamawiającego w kontekście celów wskazanych w OPZ. Zamawiający wymaga, aby przygotowany przez Wykonawcę dokument „Sposób realizacji zamówienia” umożliwiał identyfikację poszczególnych elementów podlegających ocenie wg przyjętego kryterium, o którym mowa w Rozdziale XVI ust. 3 pkt 3.2 SIWZ. UWAGA: Brak dokumentu opisanego w ust. 2 pkt 6) powyżej, lub nie zawarcie któregokolwiek z powyższych elementów wskazanych w ust. 2 pkt 6) spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach