Podkarpackie Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-241 Rzeszów, ul. Rycerska 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8611421 w. 380 , fax. 017 861 14 29
- Data zamieszczenia: 2015-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpackie Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie
ul. Rycerska 2 2
35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8611421 w. 380, fax. 017 861 14 29
REGON: 00028994000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi ochrony oraz obsługi portierni w Podkarpackim Centrum Chorób Płuc w Rzeszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: a)świadczenie usługi ochrony: codziennie w godz. od 19:00 do 7:00 - 1 osoba; b)świadczenie usługi obsługi portierni: codziennie całodobowo - 1 osoba (w tym obsługa centrali telefonicznej całodobowo); 6.Do obowiązków Wykonawcy należy: a)wyposażenie wszystkich pracowników ochrony i portierów w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory; b)przeszkolenie pracowników w zakresie wykonywanej pracy; c)zapoznanie pracowników z regulaminem organizacyjnym obowiązującym w PCCHP, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; d)zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony i portierów topografii obiektów, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp.; e)składanie niezwłocznie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru; f)prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony i portierni; g)w razie potrzeby wspieranie patrolami interwencyjnymi. 7.Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należy: a)w ramach służby obchodowej wyznacza się trasę, szkic - załącznik nr 6 do SIWZ. Patrol wg zaznaczonej trasy należy wykonywać co 60 minut; b)sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy; c)reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi; d)utrzymywanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie (budynki i teren); e)doprowadzenie do opuszczenia obiektu osób dopuszczających się zakłócania porządku (w razie potrzeby wezwanie patrolu interwencyjnego). 8.Do obowiązków pracowników portierni w szczególności należy: a)wydawanie kluczy do pomieszczeń i gabinetów pracownikom Zespołu, prowadzenie ewidencji kluczy; b)informowanie Zamawiającego na bieżąco o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego; c)obowiązek otwierania drzwi wejściowych do budynku głównego w godzinach porannych, otwieranie drzwi sali konferencyjnej o godz. 6:30, zamykania wszystkich drzwi wejściowych po godzinach pracy za wyjątkiem drzwi wejścia do Izby Przyjęć otwartych całodobowo; d)włączanie i wyłączanie źródeł światła na zewnątrz budynku oraz kontrola stanu instalacji wodnej, ściekowej, gazowej i elektrycznej - zgodnie z poleceniami kierownictwa Zespołu; e)pilnowanie i egzekwowanie zakazu parkowania w obrębie dojazdu do Izby Przyjęć i na trawnikach; f)Zamawiający w zakresie uzgodnionym zapewni pracownikom Wykonawcy warunki socjalno - bytowe w czasie pracy . Zamawiający przekaże Wykonawcy protokołem inwentarzowym pomieszczenie portierni wraz z inwentarzem (np. biurko, krzesło, aparat systemowy typu SLICAN model MAC 6400). Wykonawca o powierzone pomieszczenie i przekazany inwentarz będzie dbał o dobry stan i odda w nienaruszonym/nieuszkodzonym stanie. 9.Załącznik nr 5 do SIWZ wskazuje ilość godzin planowaną przez Zamawiającego do realizacji przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji grupy interwencyjnej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona imprezy KARPACKIE KLIMATY 2016
Dodano: 2016-06-06 - Całodobowa ochrona fizyczna ( wewnątrz i na zewnątrz ) budynku Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli, ul. Kwiatkowskiego 3a oraz budynku Fili Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 4
Dodano: 2016-06-01 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej
Dodano: 2016-05-24 - Ochrona osób i mienia
Dodano: 2016-05-12 - Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego
Dodano: 2016-04-14 - Ochrona imprezy DNI KROSNA, SOBÓTKA, WIDOWISKO HISTORYCZNE 2016
Dodano: 2016-04-14 - Ochrona imprezy MAJÓWKA 2016
Dodano: 2016-03-11 - USŁUGA OCHRONY MIENIA I OBIEKTÓW ORAZ ZEPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PACJENTÓW I PERSONELU ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY PRZY UL. KRAKOWSKIEJ 91
Dodano: 2016-03-03 - Kompleksowa ochrona obiektów, osób i mienia na trenie Spółki, przewóz inkasa oraz świadczenie usług porządkowych
Dodano: 2016-02-04