Przetargi.pl
wykonanie usługi ochrony mienia oraz sprzątania na terenie ośrodka wypoczynkowego w Boguchwałowicach

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Lenartowicza 73
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2635016 , fax. 032 2927445
  • Data zamieszczenia: 2013-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Sosnowcu
    ul. Lenartowicza 73 73
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2635016, fax. 032 2927445
    REGON: 27357277900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi ochrony mienia oraz sprzątania na terenie ośrodka wypoczynkowego w Boguchwałowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, bezpośrednia i stała ochrona fizyczna mienia wraz z usługą sprzątania i utrzymania w czystości ośrodka wypoczynkowego położonego na nieruchomości o powierzchni 4 387 m kw., w miejscowości Boguchwałowice przy ul. Białej nr 8, w gminie Mierzęcice, powiat Będziński, województwo śląskie zwanego dalej ośrodkiem. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: I. Okresy wykonania przedmiotu zamówienia oraz obiekty objęte zakresem przedmiotowego zamówienia: 1. Na terenie ośrodka znajduje się: 1) osiem domków typu Beskid oraz Turbacz, o łącznej powierzchni: 390 m kw., w tym: a)dwa duże domki o powierzchni 66 m kw każdy, b) sześć małych domków o powierzchni 43 m kw. każdy, 2) pięć pokoi o łącznej powierzchni: 168 m kw., znajdujących się w budynku nad kawiarnią, w tym: a) pokój nr 1 - o powierzchni 31,35 m kw., b) pokój nr 2 - o powierzchni 41,46 m kw., c) pokój nr 3 - o powierzchni 30,86 m kw., d) pokój nr 4 - o powierzchni 30,72 m kw., e) pokój nr 5 - o powierzchni 33,83 m kw. 2. Zamawiający informuje, że: 1) w domkach i pokojach, o których mowa w ust. 1 znajduje się 67 sztuk okien oraz 46 sztuk łóżek, 2) powierzchnia terenu do wykonywania prac gospodarczych wynosi 4 387 m kw, 3) węzeł sanitarny (pod domkiem nr 1) - o powierzchni 20 m kw., w którym znajdują się: a)dwie sztuki muszli klozetowej, b)dwie sztuki kabin prysznicowych, c) trzy sztuki umywalek. 3. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1)sezon w ośrodku trwa od 01 maja do 30 września każdego roku, 2) okres pozasezonowy trwa od 01 października do 30 kwietnia każdego roku, 3) w miesiącu kwietniu każdego roku Wykonawca zobowiązany jest przygotować ośrodek do rozpoczęcia sezonu. 4. Teren ośrodka jest ogrodzony. II. W ramach usługi sprzątania i utrzymania czystości ośrodka Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujący zakres prac: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości we wszystkich domkach i pokojach na terenie ośrodka, przy czym środki czystości użyte do sprzątania na terenie ośrodka wypoczynkowego zapewnia Wykonawca, a mianowicie: 1) generalne przygotowanie domków do sezonu, które obejmuje następujące czynności: a) mycie wszystkich okien wraz z parapetami (na mokro, używając płynu do mycia okien oraz parapetów), b) sprzątanie wszystkich kuchni (mycie na mokro podłóg w kuchniach oraz czyszczenie wyposażenia kuchni tj. zlewozmywaków, szafek, kuchenki gazowej, naczyń, lodówki, kosza), c) mycie ścian z kurzu (na sucho) usuwanie pajęczyn, a następnie (na mokro) usuwanie zabrudzeń, d) mycie wszystkich mebli (używając odpowiednich środków nie niszczących powierzchni), e) mycie i przygotowanie toalet (mycie na mokro wyposażenia, dezynfekcja muszli klozetowej oraz drzwi), f) zamiatanie wszystkich tarasów, g) mycie wszystkich drzwi wejściowych (na mokro), 2) sprzątanie domków w sezonie (przed każdym przyjazdem i po wyjeździe wczasowiczów) tj.: a) zamiatanie podłóg szczotką, b) mycie podłóg (na mokro, przy użyciu płynu do podłóg), c) przecieranie kurzy (suchą szmatką przy użyciu odpowiedniego preparatu do mebli) d) zmiana pościeli (każdorazowo po wyjeździe wczasowiczów, brudną pościel należy złożyć w magazynie z brudną pościelą), e) mycie lodówki (każdorazowo po wyjeździe wczasowiczów): na mokro, używając odpowiednich środków, w sytuacji gdy domek nie będzie wynajmowany - wyłączenie lodówki, mycie stołu i ławy (na mokro), g)mycie łazienki (muszka klozetowa, umywalka, podłoga, lustro: na mokro), 3) sprzątanie domków w okresie poza sezonem: - wietrzenie domków (na zlecenie Kierownika Ośrodka), 4) przygotowanie węzła sanitarnego do sezonu: a) mycie na mokro wyposażenia, b) mycie drzwi w każdym pomieszczeniu (na mokro), 5) sprzątanie węzła sanitarnego (kilkakrotnie w ciągu dnia) w sezonie, a mianowicie: a) dezynfekcja muszli klozetowej, kabin prysznicowych oraz umywalek, b) mycie drzwi w każdym pomieszczeniu: na mokro, 6)generalne przygotowanie pokoi do sezonu, które obejmuje swym zakresem: a) mycie wszystkich okien wraz z parapetami (na mokro, używając płynu do mycia okien oraz parapetów), b) sprzątanie wszystkich kuchni (mycie na mokro podłóg w kuchniach oraz czyszczenie wyposażenia kuchni tj. zlewozmywaków, szafek, kuchenki gazowej, naczyń, lodówki, kosza), c) mycie ścian z kurzu (na sucho) usuwanie pajęczyn, a następnie (na mokro) usuwanie zabrudzeń, d) mycie wszystkich mebli (używając odpowiednich środków nie niszczących powierzchni), e) mycie i przygotowanie toalet (mycie na mokro wyposażenia, dezynfekcja muszli klozetowej oraz drzwi), f) mycie wszystkich drzwi wejściowych do domku (na mokro), 7) sprzątanie w pokojach w sezonie (przed każdym przyjazdem i po wyjeździe wczasowiczów) tj.: a) zamiatanie podłóg szczotką, b) mycie podłóg: na mokro, przy użyciu płynu do podłóg, c) przecieranie kurzy: suchą szmatką przy użyciu odpowiedniego preparatu, d) zmiana pościeli (każdorazowo po wyjeździe wczasowiczów), brudną pościel należy złożyć w magazynie z brudną pościelą, e) mycie lodówki (każdorazowo po wyjeździe wczasowiczów): na mokro, używając odpowiednich środków, w sytuacji gdy pokój nie będzie wynajmowany - wyłączenie lodówki, f) mycie stołu i ławy: na mokro, g) mycie całej łazienki: kabina prysznicowa, muszla klozetowa, lustro, podłoga, umywalka: na mokro, 8) sprzątanie pokoi w okresie poza sezonem: - wietrzenie pokoi (na zlecenie Kierownika Ośrodka), 2. Kompleksowe utrzymanie czystości i sprzątanie terenu ośrodka: 1)wykonywanie prac gospodarczych w sezonie, (na zlecenie Kierownika Ośrodka) na terenie całego ośrodka, przy czym Zamawiający zapewni Wykonawcy sprzęt do tych czynności, w tym: a) przycinanie żywopłotu, b) grabienie liści, c) utrzymywanie terenu ośrodka w czystości (zbieranie śmieci), d) zamiatanie placu parkingowego, e) koszenie trawy, 2) wykonywanie prac gospodarczych poza sezonem przy pomocy narzędzi Zamawiającego znajdujących się na stanie ośrodka (na wezwanie Kierownika Ośrodka) na terenie całego ośrodka, w tym: a) utrzymanie terenu ośrodka w czystości (zbieranie śmieci), b) odśnieżanie terenu w okresie zimowym (w wyznaczonych miejscach przez Kierownika Ośrodka) przy użyciu odśnieżarki oraz łopat, c) zabezpieczenie (przed okresem zimowym) w domkach przed zamarznięciem: kranów, muszli oraz umywalek - wlanie środka przeciw zamrażającego. 3. Pozostałe czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia wykonywane podczas przekazywania kluczy wczasowiczom: 1) do domków: a) przyniesienie z magazynu znajdującego się na terenie ośrodka czystej pościeli do domku, b) przekazanie wyposażenia kuchni tj. talerze, sztućce itd. (zgodnie z wykazem ruchomości znajdującym się w każdym domku), c) zaopatrzenie w worki na śmieci na cały okres pobytu wczasowiczów, przebywających w pokojach, 2) do pokoi: a) przyniesienie z magazynu znajdującego się na terenie ośrodka czystej pościeli oraz obleczenie tej pościeli na łóżkach, b) przekazanie wyposażenia kuchni tj. talerze, sztućce itd. (zgodnie z wykazem ruchomości znajdującym się w każdym pokoju), c) zaopatrzenie w worki na śmieci przebywających w pokojach oraz przekazywanie papieru toaletowego na cały okres pobytu wczasowiczów. III. W ramach usługi ochrony mienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujący zakres prac: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony oraz z wykorzystaniem systemu monitoringu sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia na terenie ośrodka polegającą na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciw działających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, obejmującą swym zakresem: domki (8 szt.), pokoje (5 szt.), kawiarnię, budynek gospodarczy (piece grzewcze) oraz rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach, plac parkingowy, teren całego ośrodka, pojazdy parkujące na placu parkingowym. 2. Ochronę mienia Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić przez całą dobę, według sporządzonego przez siebie grafiku służb, oraz przy zapewnieniu obsady pracowników na każdej zmianie (przynajmniej jedna osoba na stanowisku pracy na każdej zmianie) - w sposób gwarantujący pełne, należyte i staranne wykonanie przedmiotu umowy. 3. Stałe śledzenie powierzonego do ochrony mienia, wykazanego w ust. 1, w celu jego prawidłowego zabezpieczenia przed: kradzieżą, włamaniem, wszelkimi wypadkami nadzwyczajnymi, zamachami, a także atakami terrorystycznymi. 4. Przekazywanie czystych domków i pokoi przyjeżdżającym wczasowiczom, w tym również: 1) sprawdzanie dokumentów (skierowania) umożliwiających pobyt na terenie ośrodka, 2) przekazywanie kluczy, 3) zapoznanie wczasowiczów z instrukcją obsługi sprzętu RTV i AGD, klimatyzacją i sterownikiem do ogrzewania pokoi, 5. Odbiór od wczasowiczów domków i pokoi, w tym: 1) sprawdzanie, każdorazowo w dniu, w którym upływa ostatnia doba ich pobytu, tuż przed opuszczeniem domku wczasowiczów i oddaniem kluczy, stanu ilościowego rzeczy według spisu rzeczy znajdujących się na wyposażeniu każdego domku/pokoju, sprawności wszystkich urządzeń znajdujących się w domku/pokoju oraz innego mienia na terenie użytkowania przez wczasowiczów, 2) w razie stwierdzenia niezgodności ilościowych rzeczy znajdujących się na stanie domku/pokoju lub uszkodzeń, podczas wykonywania czynności, o których mowa w pkt 1, Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy), 3) informowanie telefoniczne lub osobiste Kierownika Ośrodka Wypoczynkowego o fakcie kradzieży lub dewastacji mienia. Informacja powinna być przekazywana w ciągu 2-ch godzin od stwierdzenia szkody. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby usługi, o którym mowa w niniejszym opisie, były świadczone przez Wykonawcę co najmniej jedną osobą, na każdej zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 300 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 0/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach