Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-225 Warszawa, ul. gen. Józefa Bema
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6323215 , fax. 22 6327242
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ul. gen. Józefa Bema 70
01-225 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6323215, fax. 22 6327242
REGON: 66584000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwola.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia w budynkach mieszczących się przy ul. Piaskowej 9 i 11 w terminie od 31.05.2019 r. godz. 14.01 do dnia 12.11.2019 r. do godz. 14.00. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej mienia w budynkach, nadzorowanie obiektów przy pomocy systemu, zapewnienie obsługi centrali ppoż. 24 godz. na dobę oraz podejmowania działań, które zostały określone we wzorze umowy i załącznikach do umowy, stanowiących załączniki do s.i.w.z. I. Usługi ochrony (dozór mienia) Zakres ochrony mienia obejmuje obiekty: 1. ul. Piaskowa 9 - powierzchnia ochraniana 8763 m2. 2. ul. Piaskowa 11– powierzchnia ochraniana 1335 m2 . 3. ul. Piaskowa 7 – nadzór przeciw pożarowy. Czas pełnienia służby – całodobowo (24 h/na dobę) przez dwie osoby w okresie od dnia 31.05.2019 r. od godz. 14.01 do dnia 12.11.2019 r. do godziny 14.00. Obchody na terenie obiektu mają odbywać się nieregularnie z częstotliwością minimum jeden na dwie godziny. W pomieszczeniu ochrony znajduje się terminal TSR 4000 centrali przeciw pożarowej typu Polon 4200. Centrala Polon 4200 nadzoruje system ochrony ppoż. budynku Piaskowa 7 Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez Wykonawcę grupą interwencyjną, umundurowanie pracowników pełniących służbę na obiekcie Piaskowa 9 i 11 oraz posiadanie środków łączności. II. Sprzęt monitorujący Zamawiający przekazuje Wykonawcy do nadzorowania istniejący już system monitoringu elektronicznego (wyposażenie obiektu ujęte zostało w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do umowy). Centrum nadzoru znajduje się w pomieszczeniu dozoru (budynek Piaskowa 9, klatka II, parter). Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami. KLAUZULA SPOŁECZNA 1. W celu realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany zatrudnić 2 osoby na podstawie umowy o pracę, w myśl art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, świadczące pracę w zakresie ochrony fizycznej obiektów wymienionych w § 1 ust. 1 wzoru umowy. Wyżej wskazane osoby mają być zatrudnione nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Dopuszcza się zmianę osób, o których mowa w pkt. 1, wykonujących przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 5. Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 4, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 6. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt.1, przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej „RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt.1 i następnych, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 2 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. Sankcje z tytułu niespełnienia dokumentowania zatrudnienia, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do s.i.w.z. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie ochrony osób i mienia na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej będzie polegało na wykazaniu posiadania wymaganych uprawnień przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi ochroniarskie w siedzibie CDR w Brwinowie
Dodano: 2024-04-22 - Usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa
Dodano: 2024-04-18 - Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 i przy Al. Zjednoczenia 25
Dodano: 2024-04-17 - Świadczenie usług ochrony obiektu i mienia w obiekcie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy przy ul. Skorochód Majewskiego 3 w Warszawie poza godzinami pracy instytucji.
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usług ochrony fizycznej osiedla Eko Sękocin w okresie: maj – grudzień 2024 r.
Dodano: 2024-04-14 - Całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz terenu stanowiącego siedzibę Zespołu Historii Drogownictwa w Szczucinie będącego komórką organizacyjną GDDKiA
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej na terenie nieruchomości Centrum Informatyki Statystycznej – Zakład w Radomiu przy ul. Planty 39/45
Dodano: 2024-04-10 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę posiadającego status SUFO na rzecz Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
Dodano: 2024-04-09 - Ochrona fizyczna osób i mienia w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki
Dodano: 2024-04-08 - ,,Usługa ochrony mienia i osób na terenie Konstancińskiego Domu Kultury ul. Mostowa 15, Konstancin-Jeziorna wraz z monitorowaniem systemów alarmowych oraz patrolami interwencyjnymi”
Dodano: 2024-04-08