Przetargi.pl
Wykonanie usługi koszenia trawy

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42500 Będzin, ul. Paryska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15 , fax. 322 673 617
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
    ul. Paryska 11
    42500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax. 322 673 617
    REGON: 345300900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi koszenia trawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Koszenie trawników polega na koszeniu trawy, chwastów i samosiejek na terenach zieleni miejskiej o podłożu płaskim oraz na skarpach wraz z transportem i utylizacją odpadów (każdorazowo zlecane przez Zamawiającego). Obmiar całości wykonania usługi koszenia wynosi: 3 000 000 m2. Trawa po przycięciu nie może być dłuższa niż 5 cm. Koszenie obejmuje również wykoszenie trawy, chwastów i samosiejek spod żywopłotów oraz na całej powierzchni zielonej w 100%. Skoszona trawa musi zostać ręcznie wygrabiona, załadowana na środek transportu i wywieziona w miejsce utylizacji w tym samym dniu, w którym została skoszona. Nie dopuszcza się pryzmowania skoszonej trawy i pozostawienie jej do dnia następnego na terenie zielonym. Grabienie skoszonej trawy itp. polega na zebraniu odpadu zielonego jak również innych odpadów komunalnych, które po skoszeniu znajdują się na terenie zielonym (śmieci, drobne gałęzie itp.). Dopuszcza się stosowanie urządzeń ssących jednakże po użyciu takiego urządzenia trawnik musi zostać wygrabiony ręcznie. Po wykonaniu zadania Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kart odpadów od uprawnionego podmiotu. Przed rozpoczęciem koszenia wszystkie drzewa rosnące na tym terenie powinny być zabezpieczone na wysokości min 30 cm (od gruntu) przed uszkodzeniami mechanicznymi. 2. Kontrola jakości prac. Sprawdzenie jakości prac polega na wizualnej ocenie kompletności i zgodności ze sztuką ogrodniczą wykonanych prac (pielęgnacji drzew, prawidłowości obcięcia gałęzi i konarów, równości przyciętych żywopłotów i krzewów, pozostawieniu porządku po wykonanych pracach). 3. Odbiór prac. Odbioru prac, dokonuje Inspektor Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem i podaniem w formie notatki pisemnej informacji dotyczących prac zgłoszonych do odbioru. Każde zlecone zadanie podlega odbiorowi i musi być potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez obie strony i zaakceptowanym przez Inspektora Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały do wykonania zleconych zadań oraz pokrywa koszty związane z wywozem wszystkich odpadów. Roboty poprawkowe Wykonawca wykona na własny koszt w terminie ustalonym z Inspektorem Zamawiającego. Dodatkowe prace wykonane bez pisemnego zlecenia Inspektora nie mogą stanowić podstawy do roszczeń o zapłatę. 4. Podstawa płatności. Podstawą płatności jest protokół odbioru, podpisany przez obie strony i zaakceptowany przez Zamawiającego do wypłaty. Dane do faktury należy przyjmować na podstawie jednostek obmiarowych zgodnie z wykazem zieleni, który stanowi kosztorys ofertowy. 5. Posiadacz odpadów jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarki odpadami, wymaganiami prawa ochrony środowiska i gospodarki odpadami. Wykonawca realizując zadanie musi dostarczyć Powierzającemu karty przekazania odpadów na wszystkie rodzaje odpadów. Dokumenty te muszą być dostarczone wraz z fakturą. Wykonawca powinien wykonywać wszystkie prace zgodnie z techniką ogrodniczą oraz przy zachowaniu wszystkich norm i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 6. Osoby realizujące zlecone prace winny posiadać wymagane szkolenia, badania, kursy potwierdzające ich kwalifikacje oraz aktualne przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy jak również sprzęt wykorzystywany do realizacji zleconych prac powinien posiadać niezbędne badania i zezwolenia techniczne wynikające z odrębnych przepisów. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i poniesie koszty za powstałe podczas prowadzonych prac uszkodzenia napowietrznych i podziemnych sieci energetycznych i teletechnicznych lub innych urządzeń inżynieryjnych oraz za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu podczas wykonywania prac zleconych. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 8. Wszystkie prace powinny być prowadzone z zachowaniem szczególnego bezpieczeństwa i środków ostrożności, jak również w taki sposób, aby najmniej były uciążliwe dla mieszkańców. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował Kierownikiem prac. 10. Kierownik prac odpowiedzialny jest za prawidłowe wykonywanie zleconych robót, uczestniczył będzie przy przyjmowaniu i odbiorze wykonanych robót, podpisywaniu protokołów wykonanych prac oraz będzie uczestniczył w czynnościach kontrolnych. 11. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia zleconych prac nie później niż … godziny (kryterium oceny ofert) od momentu ich zlecenia (przekazanego osobiście, telefonicznie lub przesłanego e-mailem lub faksem) i jednocześnie wpisem do książki zleceń. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania (telefonicznie na ogólnodostępny numer telefonu, faksem lub e-mailem) Zamawiającego, codziennie do godziny 8:00 rano o miejscu, w którym danego dnia prowadzone będą prace. 12. Kierownik prac musi być dyspozycyjny podczas realizacji zamówienia w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku na terenie miasta Będzina i zgłaszać się na każde wezwanie telefoniczne upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego bez zbędnej zwłoki do 30 minut od powiadomienia telefonicznego (na ogólnodostępny wyszczególniony numer stacjonarny bądź na podany numer telefonu komórkowego do kierownika prac). Trzykrotne nieodebrane wezwania telefonicznego w danym dniu skutkować będzie nałożeniem kary w wysokości 100 zł. 13. Pracownicy Wykonawcy wykonujący prace muszą odznaczać się kamizelkami z elementami odblaskowymi z zamieszczonym logo firmy INTERPROMEX dostarczone przez Zamawiającego. 14. Materiały i urządzenia użyte do realizacji powierzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. 15. Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do urządzeń dokument stwierdzający spełnienie wszelkich norm bezpieczeństwa. 16. Nadzór nad prawidłowym wykonaniem zleconych zadań sprawują z ramienia Zamawiającego: Adam Niemczyk lub osoba legitymująca się stosownym pełnomocnictwem, który koordynuje wszelkie działania i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zleconych zadań. 17. Stwierdzenie przez nadzorującego nie wykonania prac lub ich wykonania w sposób nieprawidłowy, stanowi podstawę do naliczenia kar za nienależyte wykonywanie zleconych zadań i nie wypłacenia należności za usługę. 18. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za bezpieczne i zgodne z technologią wykonywanie prac oraz ponosi wszelkie skutki prawne za wystąpienie szkód w otoczeniu prowadzonych prac. 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za roszczenia cywilno-prawne osób trzecich, wynikające z niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł). 1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). Oferent sam wybiera sobie formę wadium. 2. W przypadku wyboru wniesienia wadium w postaci gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 2 pkt b – e, z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty na jego rzecz kwoty określonej w gwarancji w sytuacji gdy: 2.1 Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wnoszenia wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć dokument wadialny w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie dokumentu wadialnego od reszty dokumentów). 3. W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Będzin nr konta: 61 1050 1227 1000 0008 0156 1002 z dopiskiem: „Wadium do postępowania nr: ZP – 8/2018 pn.: Wykonanie usługi koszenia trawy”. Wniesienia wadium należy dokonać najpóźniej do dnia 04.04.2018r. do godz. 09:00, a dowód wniesienia dołączyć do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium, które w wyznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł). 1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). Oferent sam wybiera sobie formę wadium. 2. W przypadku wyboru wniesienia wadium w postaci gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 2 pkt b – e, z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty na jego rzecz kwoty określonej w gwarancji w sytuacji gdy: 2.1 Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wnoszenia wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć dokument wadialny w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie dokumentu wadialnego od reszty dokumentów). 3. W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Będzin nr konta: 61 1050 1227 1000 0008 0156 1002 z dopiskiem: „Wadium do postępowania nr: ZP – 8/2018 pn.: Wykonanie usługi koszenia trawy”. Wniesienia wadium należy dokonać najpóźniej do dnia 04.04.2018r. do godz. 09:00, a dowód wniesienia dołączyć do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium, które w wyznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach