Przetargi.pl
Interwencyjne koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach(1)

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    Strzelców Bytomskich 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: 271048212
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Interwencyjne koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach(1)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia:• Wykoszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów.• Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz.• Szacunkowa powierzchnia do wykoszenia ok. 20 ha.Istotne warunki zamówienia:1. Termin wykonania zadania od daty zawarcia do 30 listopada 2023r.2. Zamawiający będzie każdorazowo zlecał wykonanie robót telefonicznie, a następnie potwierdzał je w formie pisemnej lub drogą mailową.3. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy mapki z lokalizacją i powierzchnią terenu do wykoszenia wraz z terminem zakończenia prac. Przystąpienie do prac będzie miało miejsce nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia telefonicznego, pisemnego lub drogą mailową.4. Prace wykonywać tylko:- w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 6.00 do 18.00- w soboty w godz. od 8.00 do 15.00Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty.5. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 - 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia.6. Do powierzchni wykaszanej należą również zarośnięte chodniki i krawężniki oraz teren przy ogrodzeniach.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu i naprawy uszkodzeń.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego.9. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów.10. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót.11. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy - zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu.12. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie.13. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw.14. Wywozu skoszonej trawy i zebranych odpadów należy dokonywać najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta.15. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton.16. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca.17. Zgłoszenie i odbiór prac następować będzie po każdorazowym wykonaniu zleconych prac. Niewykonanie elementu prac oznacza niewykonanie lub nienależyte wykonanie danego zlecenia i skutkować będzie wstrzymaniem płatności. Z czynności odbioru strony sporządzą protokół.18. Zamawiający dopuszcza zgłoszenie wykonania zleconych prac do odbioru najpóźniej następnego dnia po ich wykonaniu w przypadku, gdy prace zostaną zakończone po godzinach pracy Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunku:1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują minimum:a) kosiarką bijakową do ciągników lub kosiarką samojezdną do koszenia dużych powierzchni - 1 szt.;b) kosiarką żyłkową spalinową (podkaszarka) do koszenia w miejscach trudno dostępnych, np. przy znakach, ławkach, itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych - min. 4 szt.;c) samobieżną kosiarką spalinową - min. 4szt.;d) środkiem transportu do wywozu o DMC do 5 ton, wyposażony w plandekę zabezpieczającą odpady w czasie transportu do miejsca ich utylizacji - 2 szt.W przypadku podmiotów działających wspólnie wykazanie zdolności technicznej poszczególnych podmiotów podlega sumowaniu.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach