Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2019-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 18960000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi kompleksowego sprzątania w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części: część 1 – kompleksowe sprzątanie domu studenckiego Broadway UP w Lublinie, część 2 – kompleksowe sprzątanie domu studenckiego Manhattan UP w Lublinie, część 3 – kompleksowe sprzątanie domu studenckiego Dodek UP w Lublinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu: W części 1 – 3000,00 zł. (słownie: trzy tysiące zł 00/100) W części 2 – 2900,00 zł. (słownie: dwa tysiące dziewięćset zł 00/100) W części 3 – 2600,00 zł. (słownie: dwa tysiące sześćset zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 6.3.1. wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy”, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 6.3.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie poświadczonej kopii. 6.3.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6.3.4. Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie drogi wojewódzkiej Nr 829 na terenie Gminy Milejów
Dodano: 2024-01-29 - Świadczenie usług sprzątania w budynkach biurowych IPN Oddział w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu oraz terenów zewnętrznych
Dodano: 2024-01-10 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zimowe utrzymanie ciągów jezdnych, pieszych i parkingów na terenie Miasta Krasnystaw w 2023 r.
Dodano: 2023-12-27 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF
Dodano: 2023-11-11 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF (2)
Dodano: 2023-11-11 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie
Dodano: 2023-10-27 - Usługa sprzątania budynków PSM I stopnia w Świdniku
Dodano: 2023-10-09 - „Kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Krytej Pływalni FALA””
Dodano: 2023-09-26 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Archiwum Państwowego w Lublinie
Dodano: 2023-09-19 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Archiwum Państwowego w Lublinie
Dodano: 2023-07-21