Przetargi.pl
Wykonanie usługi gastronomicznej i sukcesywną dostawę posiłków dla dzieci do wskazanych placówek na terenie Gminy Dębnicy Kaszubskiej

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 81-31-623 , fax. 0-59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ul. Zjednoczenia 16a 16a
    76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 0-59 81-31-623, fax. 0-59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi gastronomicznej i sukcesywną dostawę posiłków dla dzieci do wskazanych placówek na terenie Gminy Dębnicy Kaszubskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi gastronomicznej i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę wyprodukowanych potraw dla potrzeb Przedszkola Publicznego w Dębnicy Kaszubskiej przy ul. Zjednoczenia 53, Szkoły Podstawowej w Dębnicy Kaszubskiej, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Gogolewie, Gogolewo 40, Oddziału Przedszkolnego w Borzęcinie przy Szkole Podstawowej w Gogolewie, Borzęcino 33, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Motarzynie, Motarzyno 9a, Oddziału Przedszkolnego w Budowie przy Szkole Podstawowej w Motarzynie, Budowo 52 oraz dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnicy Kaszubskiej w zakresie określonym w niniejszym SIWZ wraz załącznikami. 2. Szacunkowe ilości dostaw i usług określa załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Zostały one określone na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb żywieniowych dzieci w okresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostaw i usług podanych w Formularzu o maksymalnie 20%, w zależności od frekwencji dzieci w przedszkolu, oddziałach przedszkolnych i szkołach, a Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy i zasady jego realizacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący integralna część niniejszej umowy. 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących bezpieczeństwa żywności i żywienia, wymagań odnośnie żywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych oraz norm żywienia i zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia dotyczących docelowej grupy żywieniowej. 5. Warunki dodatkowe: 1) Warunki realizacji dostaw przedstawione zostały określone w pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczania pojemników do przechowania danej dostawy przy każdorazowej dostawie potraw - na okres do następnej dostawy. 3) Podane ilości zamawianych potraw mają charakter szacunkowy, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw lub odmowy realizacji dostaw. 4) Przewidywaną ilość potraw zamawiający będzie zgłaszać na dzień poprzedzający realizację zamówienia, a dokładne ilości do godz. 9-tej na dzień dostawy. 5) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwią dostarczenie posiłków, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawę posiłków zgodnych z wymogami zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ z innych źródeł. 6) Na Wykonawcy ciąży obowiązek zagospodarowania i wywozu odpadów pokonsumpcyjnych oraz innych odpadów powstających przy świadczeniu usługi stanowiącej przedmiot niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553220003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debnicakaszubska.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach