Przetargi.pl
Wykonanie usługi badawczej pod nazwą Określenie i zachowanie bazy nasiennej dla potrzeb nadleśnictw beskidzkich, z uwzględnieniem gatunków domieszkowych

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 589 82 80 , fax. 0-22 589 82 81
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
    ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 3 3
    02-362 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 589 82 80, fax. 0-22 589 82 81
    REGON: 00011577200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi badawczej pod nazwą Określenie i zachowanie bazy nasiennej dla potrzeb nadleśnictw beskidzkich, z uwzględnieniem gatunków domieszkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka ogólna przedmiotu zamówienia 1. W obliczu postępującej klęski rozpadu świerczyn w Beskidzie Śląskim i Żywieckim oraz rosnącym areałem powierzchni do odnowień i dolesień, konieczne jest wyznaczenie nowych obiektów bazy nasiennej, niezbędnej dla zabezpieczenia należytego rozmiaru przebudowy świerczyn. Wyniki badań będą miały znaczenie praktyczne do wyboru obiektów leśnego materiału podstawowego, służących do produkcji leśnego materiału rozmnożeniowego szerokiej gamy gatunków powszechnie stosowanych w górach, ale przystosowanych do aktualnych warunków przeżycia (wykazujących zwiększoną odporność na warunki stresowe) oraz gatunków domieszkowych. 2. Celem przedmiotu badań jest: 1) ocena wartości selekcyjno - hodowlanej; 2) określenie struktury genetycznej wybranych drzewostanów beskidzkich; 3) charakterystyka bazy nasiennej głównych gatunków lasotwórczych: jodły, buka, świerka i sosny oraz gatunków domieszkowych: jaworu, wiązu, jesionu, lipy, czereśni ptasiej, olszy zielonej, sosny górskiej, sosny limby, brzozy omszonej, grabu i jałowca; 4) wskazanie kwalifikowanej bazy nasiennej ww. gatunków; 5) opracowanie lokalnych programów hodowli selekcyjnej dla przebudowy świerczyn i drzewostanów przedplonowych w nadleśnictwach beskidzkich. Szacunkowa wartość zamówienia - 245 901,50 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 730000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (pzp), tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek musi spełniać każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. wykażą się wiedzą i doświadczeniem w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, przy czym: o Zamawiający uzna za odpowiadające usługę świadczoną dla jednego zamawiającego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych); usługi o mniejszej wartości nie będą sumowane; o Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dysponowali osobą koordynującą realizację usługi badawczej, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie kierowania badaniami naukowymi oraz zespołem badawczym składającym się z osób, które posiadają co najmniej roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia badań naukowych nad określeniem struktury genetycznej oraz wartości genetyczno-hodowlanej drzewostanów jodłowych i bukowych, typowania kwalifikowanej bazy nasiennej głównych gatunków lasotwórczych oraz gatunków domieszkowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów górskich; W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek muszą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. - konkretyzując ten warunek - wykażą, że dysponują kwotą co najmniej 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) lub zdolnością kredytową w tej wysokości. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek muszą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek musi spełniać każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków określonych w pkt. II SIWZ zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. III SIWZ na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych wg załączonego wzoru znajdującego się w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierające dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy; 3. Dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu urzędujących władz Wykonawcy oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, o ile informacje te nie są zawarte w dokumentach wymienionych powyżej; 4. Wykaz wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SIWZ), zawierający informacje niezbędne do stwierdzenia, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. II SIWZ; 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego Załącznik 5 do SIWZ); 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty określone w pkt. 1, 4, 5 i 6 muszą być złożone w postaci oryginału, natomiast dokumenty określone w pkt. 2, 3 i 7 - w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metodyka i sposób realizacji badania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lp.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach