Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-025 Rzeszów, ul. Lisa Kuli 20
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8509206 , fax. 017 8524457
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
ul. Lisa Kuli 20 20
35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8509206, fax. 017 8524457
REGON: 69119368200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rok 2007 - 2008. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rok 2007 - 2008, zwanego dalej RPD PT PO KL - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. których przedmiotem było wykonanie audytu zewnętrznego projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, o wartości audytowanego projektu nie mniejszej niż 7 500 000,00 zł. (słownie: siedem milionów pięćset tysięcy złotych ) brutto każdy. 2) wyznaczą do realizacji zamówienia co najmniej 4-osobowy zespół, w skład którego wejdą osoby, z których każda spełniać będzie łącznie warunki a) i b) lub łącznie warunki a) i c): a) przed dniem wszczęcia postępowania uczestniczyła w realizacji usług przynajmniej trzech audytów zewnętrznych projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej, o wartości audytowanego projektu nie mniejszej niż 7 500 000,00 zł. (słownie: siedem milionów pięćset tysięcy złotych ) brutto każdy. b) posiada kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego, zgodnie z art. 58 pkt 5 ustawy z dnia 29 grudnia 2006r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1832) o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw, tj. osoba która: i) posiada certyfikaty: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub ii) ukończyła aplikację kontrolerską i złożyła egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, lub iii) złożyła z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej, lub iv) posiada uprawnienia biegłego rewidenta, c) w latach 2003-2006 zdała przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego. Zamawiający wymaga, aby w skład 4-osobowego zespołu wchodziła przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia, tj.: 1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności aktualne na dzień upływu terminu składania ofert w postępowaniu, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych ), lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie (w celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień wszczęcia postępowania); 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymaganiami SIWZ i Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, każdy z Wykonawców złoży w ofercie: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, każdy z Wykonawców złoży w ofercie: 3.1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3.2. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, 3.3. dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, o których mowa w pkt 4.1.2 2) b) oraz c) 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia, każdy z Wykonawców złoży w ofercie: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w art. 22 Pzp, oprócz powyższych dokumentów, każdy z Wykonawców złoży w ofercie oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Licba technik audytu, które będą zastosowane podczas realizacji audytu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokonanie analizy BRD w zakresie kompleksowego rozwiązania problemu bezpieczeństwa ruchu, w szczególności w aspekcie zasadności wprowadzenia obszaru zabudowanego oraz wyznaczenia przejścia dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 884 Przemyśl - Dubiecko - Bachórz - Domaradz na terenie miejscowości Wapowce
Dodano: 2016-07-21 - Audyt efektywności energetycznej oraz inwentaryzacja oświetlenia ulicznego na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno - MOF Krosno
Dodano: 2016-01-20 - Wykonanie końcowego audytu finansowego Projektu Poprawa infrastruktury domów pomocy społecznej i/lub placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz podnoszenie kwalifikacji personelu w tym również pielęgniarek i pielęgniarzy ww. instytucji
Dodano: 2016-01-12 - Dokonanie oceny technicznej istniejących rozwiązań inżynierii ruchu - 2 Zadania
Dodano: 2015-11-05 - Inwentaryzacja wraz z audytem efektywności energetycznej dla sieci oświetlenia drogowo-ulicznego na terenie MOF Przemyśl
Dodano: 2015-06-11 - Usługa audytu dotacji na działalność statutową na Politechnice Rzeszowskiej oraz projektu realizowanego w ramach Programu INNOTECH
Dodano: 2015-05-08 - Usługa przeprowadzenia audytu projektu badawczego o nazwie: Nowoczesne technologie materiałowe stosowane w przemyśle lotniczym, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-03-12 - Usługa przeprowadzenia audytu projektów badawczych realizowanych w ramach Programu Badań Stosowanych.
Dodano: 2014-06-03 - Przeprowadzenie audytu zewnętrznego i sporządzenie raportów z weryfikacji wydatków poniesionych w ramach realizacji projektu: Przywrócenie aktywności gospodarczej na terenach posiarkowych w Baszni (Gmina Lubaczów) - budowa 2 odcinków infrastruktury drogowej: a)Przebudowa drogi gminnej Basznia Dolna- ulica Kolejowa km 0 + 000 - km 0 + 890 b)Przebudowa drogi gminnej Basznia Górna - Huta Kryształowa km 0 + 000 - km 4 + 940
Dodano: 2014-05-16 - Audyt zewnętrzny projektu o nazwie Podkarpacki System Informacji Medycznych PSIM
Dodano: 2014-02-11