Przetargi.pl
Przebudowa - modernizacja drogi Tułkowice -Generałówka

Gmina Wiśniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-124 Wiśniowa, Wiśniowa 150
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2775062
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniowa
    Wiśniowa 150 150
    38-124 Wiśniowa, woj. podkarpackie
    tel. 017 2775062
    REGON: 69058221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wisniowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa - modernizacja drogi Tułkowice -Generałówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa - modernizacja drogi Tułkowice -Generałówka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania. 1.1. Potencjał kadrowy. -Mieć do dyspozycji osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do wykonywania tego typu robót 1.2. Potencjał techniczny. -Mieć do dyspozycji lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem) sprzęt niezbędny do wykonania robót związanych z robotami drogowymi. 1.3. Doświadczenia zawodowe. -Prowadzić działalność z zakresu objętego zamówieniem od co najmniej 3 lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1.1 Formularz oferty na załączonym druku. 1.2 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do specyfikacji przedmiaru robót. 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 1.4 Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1a lub 1b do formularza oferty. 1.5 Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty. 1.6 Wykaz ważniejszych prac zrealizowanych w okresie ubiegłych lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia - na załączniku nr 3 wraz z referencjami od poprzednich zamawiających. /przynajmniej 3 roboty/ 1.7 Wykaz personelu odpowiedzialnego bezpośrednio za realizację robót: kierownik robót na załączniku nr 4 z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (uprawnienia budowlane do prowadzenia robót, oraz oświadczenie o gotowości do współpracy z wykonawcą - w przypadku gdyby osoby przewidywane przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami.) 1.8 Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zadania na załączniku nr 5 1.9 Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia -jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców- na załączniku nr 6 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. Wykonawca wykonując zamówienie osobiście w załączniku nr 6 wpisuje formułę nie dotyczy, lub nie załącza tego dokumentu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia. 3. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w części VI pkt. 1.3 w/w składa dokument/dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wisniowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach