Przetargi.pl
wykonanie usługi audytu zewnętrznego działań w ramach Rocznego Planu Działań Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 62 18 249 , fax. 56 62 18 347
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
    Plac Teatralny 2 2
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 62 18 249, fax. 56 62 18 347
    REGON: 87112129000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usługi audytu zewnętrznego działań w ramach Rocznego Planu Działań Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest (Wspólny Słownik Zamówień 79212000-3 usługi audytu) wykonanie usługi audytu zewnętrznego działań w ramach Rocznego Planu Działań Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane urzędowymi dokumentami z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, Krajowego Rejestru Karnego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, o których mowa w rozdz. V pkt 1 niniejszej SIWZ, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, należycie wykonali co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usługi audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego ze środków UE o wartości projektu nie mniejszej niż równowartość 50 000 zł każda, 1.3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1.3.1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz niezbędnym potencjałem technicznym tj. Zespołem audytorów składającym się co najmniej z 2 osób, z których co najmniej jedna będzie spełniać łącznie warunki a) i c) i jedna, łącznie warunki a) i b): przed dniem wszczęcia postępowania, a) uczestniczyła w realizacji usług przynajmniej trzech audytów zewnętrznych projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej o wysokości audytowanych działań minimum 50 000 zł brutto, b) posiada kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego, zgodnie z art. 58 pkt 5 ustawy z dnia 29 grudnia 2006 r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1832) o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw, tj. osoba która: - posiada certyfikaty: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certifitacion In Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub -ukończyła aplikacje kontrolerską i złożyła egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, lub - złożyła z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej, lub - posiada uprawnienia biegłego rewidenta lub w latach 2003-2006 zdała przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzamin pozwalający na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego. c) Posiada uprawnienia biegłego rewidenta. 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku wskazania w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ jakiegokolwiek zakresu, który Wykonawca powierzy podwykonawcy, Zamawiający zastrzega, iż wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą dokonywane będą bez udziału Zamawiającego. Ewentualnym podwykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa tylko i wyłącznie na Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 Formularz ofertowy wraz z zawartym w nim oświadczeniem Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 Nr 223, poz. 1655) którego treść zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, 1.2 aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6 wykaz wykonanych usług audytu z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 1.7 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem czynności wykonywanych przez nie w audycie, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Do wykazu powinny być dołączone informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, wskazanych w Dziale IV pkt 1.3, ppkt 1.3.1 oraz ppkt 1.3.2 , wpisane do Załącznika nr 5 do SIWZ UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2. a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3. b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4. - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.5 składa się zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 2. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1: 2.1. wypełniony wykaz dotyczący podwykonawstwa stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, 2.2. koncepcję realizacji programu audytu, odpowiadającą celom określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, 2.3. Raport z audytu zewnętrznego (Załącznik nr 7) zgodny z Zasadami realizacji Pomocy technicznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 2.4. szczegółowy kosztorys badania z uwzględnieniem kosztów jednostkowych, zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zaproponowany sposób doboru próby
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach