Przetargi.pl
Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 z podziałem na cztery części.

Urząd Gminy w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Armii Krajowej 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6104437 , fax. 087 6103762
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ełku
    ul. Armii Krajowej 3 3
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6104437, fax. 087 6103762
    REGON: 00053129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 z podziałem na cztery części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I: Część I zamówienia dotyczy usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach gminnych z obszaru I znajdującego się w części północno - zachodniej gminy między drogami krajowymi nr 16 i 65 w granicach administracyjnych gminy Ełk. W zakres usługi wchodzi: Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. Do kompleksowego wykonania usług, wykonawca zapewni nośniki i sprzęt własny lub podnajmie. Rodzaj sprzętu: Piaskarko - solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) min. 1 szt. Samochód ciężarowy z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) min. 1 szt. Pług czołowy (szczytowy) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m min. 1 szt. Ładowarka lub koparko - ładowarka, do załadunku mieszanki piaskowo solnej min. 1 szt. Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: data świadczenia usług, pieczęć jednostki usługowej, nazwisko i imię kierowcy, nr rejestracyjny pojazdu, marka, i typ pojazdu, nazwa trasy i ilość godzin efektywnej pracy sprzętu, przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi, w karcie pracy sprzętu używanego do załadunku mieszanki piaskowo - solnej należy wpisać ilość godzin efektywnej pracy sprzętu wykonanej podczas dokonywania załadunku. Zapisane dane w karcie drogowej karcie pracy sprzętu ciężkiego powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi - podpisem i pieczęcią imienną lub czytelnym podpisem oraz potwierdzone przez przedstawiciele zamawiającego. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych kart pracy przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy miesięczny i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku. Rola Zamawiającego podczas prowadzenia akcji Zimowego Utrzymania Dróg. Zamawiający zapewni mieszankę piaskowo - solną do usuwania śliskości i oblodzeń oraz wskaże miejsce jej składowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Akcja zimowego utrzymania rozpoczynana będzie na wyraźne polecenie wydane przez osobę odpowiedzialną za zimowe utrzymanie dróg, wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca bez wyraźnego polecenie nie może rozpocząć akcji zimowego utrzymania dróg. b) Osoba ta każdorazowo przed rozpoczęciem akcji wyznaczać będzie Wykonawcy zakres wykonywania robót. c) Wykonawca po zakończeniu robót niezwłocznie powiadamia telefonicznie osobę, która wydała mu polecenie rozpoczęcia akcji zimowej, o zakończeniu prac podając rodzaj użytego sprzętu oraz miejsce wykonywania usługi. CZEŚĆ II Część II zamówienia dotyczy usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach gminnych z obszaru II znajdującego się w części północno - wschodniej gminy między drogą krajową nr 65 a brzegiem jeziora Selment Wielki wraz z miejscowościami Sędki, Szeligi i Buczki w granicach administracyjnych gminy Ełk. W zakres usługi wchodzi: Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. Do kompleksowego wykonania usług, wykonawca zapewni nośniki i sprzęt własny lub podnajmie: Rodzaj sprzętu: Piaskarko - solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) min. 1 szt. Samochód ciężarowy z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) min. 1 szt. Pług czołowy (szczytowy) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m min. 1 szt. Ładowarka lub koparko - ładowarka, do załadunku mieszanki piaskowo solnej min. 1 szt. Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: data świadczenia usług, pieczęć jednostki usługowej, nazwisko i imię kierowcy, nr rejestracyjny pojazdu, marka, i typ pojazdu, nazwa trasy i ilość godzin efektywnej pracy sprzętu, przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi w karcie pracy sprzętu używanego do załadunku mieszanki piaskowo - solnej należy wpisać ilość godzin efektywnej pracy sprzętu wykonanej podczas dokonywania załadunku. Zapisane dane w karcie drogowej karcie pracy sprzętu ciężkiego powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi - podpisem i pieczęcią imienną lub czytelnym podpisem oraz potwierdzone przez przedstawiciele zamawiającego. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych kart pracy przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy miesięczny i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku. Rola Zamawiającego podczas prowadzenia akcji Zimowego Utrzymania Dróg. Zamawiający zapewni mieszankę piaskowo - solną do usuwania śliskości i oblodzeń oraz wskaże miejsce jej składowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Akcja zimowego utrzymania rozpoczynana będzie na wyraźne polecenie wydane przez osobę odpowiedzialną za zimowe utrzymanie dróg, wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca bez wyraźnego polecenie nie może rozpocząć akcji zimowego utrzymania dróg. b) Osoba ta każdorazowo przed rozpoczęciem akcji wyznaczać będzie Wykonawcy zakres wykonywania robót. c) Wykonawca po zakończeniu robót niezwłocznie powiadamia telefonicznie osobę, która wydała mu polecenie rozpoczęcia akcji zimowej, o zakończeniu prac podając rodzaj użytego sprzętu oraz miejsce wykonywania usługi. Część III zamówienia dotyczy usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach gminnych z obszaru III znajdującego się w części południowo - wschodniej gminy między brzegiem jeziora Selment Wielki a drogą krajową nr 65 łącznie z miejscowościami Nowa Wieś Ełcka, Zdunki i Bobry w granicach administracyjnych gminy Ełk. W zakres usługi wchodzi: Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. Do kompleksowego wykonania usług, wykonawca zapewni nośniki i sprzęt własny lub podnajmie: Rodzaj sprzętu: Piaskarko - solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) min. 1 szt. Samochód ciężarowy z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) min. 1 szt. Pług czołowy (szczytowy) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m min. 1 szt. Ładowarka lub koparko - ładowarka, do załadunku mieszanki piaskowo solnej min. 1 szt. Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: data świadczenia usług, pieczęć jednostki usługowej, nazwisko i imię kierowcy, nr rejestracyjny pojazdu, marka, i typ pojazdu, nazwa trasy i ilość godzin efektywnej pracy sprzętu, przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi w karcie pracy sprzętu używanego do załadunku mieszanki piaskowo - solnej należy wpisać ilość godzin efektywnej pracy sprzętu wykonanej podczas dokonywania załadunku. Zapisane dane w karcie drogowej karcie pracy sprzętu ciężkiego powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi podpisem i pieczęcią imienną lub czytelnym podpisem oraz potwierdzone przez przedstawiciele zamawiającego. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych kart pracy przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy miesięczny i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku. Rola Zamawiającego podczas prowadzenia akcji Zimowego Utrzymania Dróg. Zamawiający zapewni mieszankę piaskowo solną do usuwania śliskości i oblodzeń oraz wskaże miejsce jej składowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Akcja zimowego utrzymania rozpoczynana będzie na wyraźne polecenie wydane przez osobę odpowiedzialną za zimowe utrzymanie dróg, wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca bez wyraźnego polecenie nie może rozpocząć akcji zimowego utrzymania dróg. b) Osoba ta każdorazowo przed rozpoczęciem akcji wyznaczać będzie Wykonawcy zakres wykonywania robót. c) Wykonawca po zakończeniu robót niezwłocznie powiadamia telefonicznie osobę, która wydała mu polecenie rozpoczęcia akcji zimowej, o zakończeniu prac podając rodzaj użytego sprzętu oraz miejsce wykonywania usługi. CZĘŚĆ IV: Część IV zamówienia dotyczy usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach gminnych z obszaru IV znajdującego się w części południowo - zachodniej gminy między drogami krajowymi nr 65 i 16 razem z miejscowościami Ruska Wieś i Rękusy w granicach administracyjnych gminy Ełk bez miejscowości Nowa Wieś Ełcka, Bobry i Zdunki. W zakres usługi wchodzi: Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. Do kompleksowego wykonania usług, wykonawca zapewni nośniki i sprzęt własny lub podnajmie: Rodzaj sprzętu: Piaskarko - solarka z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) min. 1 szt. Samochód ciężarowy z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4) min. 1 szt. Pług czołowy (szczytowy) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m min. 1 szt. Ładowarka lub koparko - ładowarka, do załadunku mieszanki piaskowo solnej min. 1 szt. Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: data świadczenia usług, pieczęć jednostki usługowej, nazwisko i imię kierowcy, nr rejestracyjny pojazdu, marka, i typ pojazdu, nazwa trasy i ilość godzin efektywnej pracy sprzętu, przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi w karcie pracy sprzętu używanego do załadunku mieszanki piaskowo - solnej należy wpisać ilość godzin efektywnej pracy sprzętu wykonanej podczas dokonywania załadunku. Zapisane dane w karcie drogowej karcie pracy sprzętu ciężkiego powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi - podpisem i pieczęcią imienną lub czytelnym podpisem oraz potwierdzone przez przedstawiciele zamawiającego. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych kart pracy przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy miesięczny i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku. Rola Zamawiającego podczas prowadzenia akcji Zimowego Utrzymania Dróg. Zamawiający zapewni mieszankę piaskowo - solną do usuwania śliskości i oblodzeń oraz wskaże miejsce jej składowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Akcja zimowego utrzymania rozpoczynana będzie na wyraźne polecenie wydane przez osobę odpowiedzialną za zimowe utrzymanie dróg, wyznaczoną przez Zamawiającego. Wykonawca bez wyraźnego polecenie nie może rozpocząć akcji zimowego utrzymania dróg. b) Osoba ta każdorazowo przed rozpoczęciem akcji wyznaczać będzie Wykonawcy zakres wykonywania robót. c) Wykonawca po zakończeniu robót niezwłocznie powiadamia telefonicznie osobę, która wydała mu polecenie rozpoczęcia akcji zimowej, o zakończeniu prac podając rodzaj użytego sprzętu oraz miejsce wykonywania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach