Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2010/2011

Urząd Gminy w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Armii Krajowej 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6104437 , fax. 087 6103762
  • Data zamieszczenia: 2010-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ełku
    ul. Armii Krajowej 3 3
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6104437, fax. 087 6103762
    REGON: 00053129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie 2010-2011 Przedmiot zamówienia obejmuje: Całość zamówienia dotyczy usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy Ełk. 1.)Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. 2.)Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. Zamówienie na usługę sprzętu, UG Ełk składać będzie telefonicznie przedstawicielowi wykonawcy z określeniem ilości, daty i godziny podstawienia. Czas rozpoczęcia pracy przy zimowym utrzymaniu ustala się na godz. 4:00. W zależności do sytuacji na drogach, dyżurny zimowego utrzymania może dokonać zmian rozpoczęcia pracy czynnej lub podstawienia sprzętu na dyżur. Praca przy zimowym utrzymaniu dróg odbywać się będzie na jedną zmianę w wymiarze godzinowym określonym obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W przypadku konieczności zastosowania pracy w czasie wydłużonym lub pracy ciągłej, wykonawca zobowiązany jest do stosowania pracy na dwie zmiany w ciągu doby. Czas pracy czynnej przy zwalczaniu śliskości (praca piaskarko - solarki i piaskarki) łącznie z postojem pod załadunkiem, posypaniem mieszanką i powrotem na bazę oraz otrzymaniem nowych dyspozycji liczony będzie w godzinach pracy. Czas pracy czynnej ładowarki przyjmuje się po 15 minut na załadunek mieszanki na piaskarkę lub piaskarko - solarkę łącznie z uporządkowaniem stanowiska ładunkowego z pozostałości mieszanki przy załadunku. Czas pracy spycharek i innego sprzętu ciężkiego przy odśnieżaniu dróg i usuwaniu oblodzeń liczony będzie wg rzeczywistego czasu pracy potwierdzonego przez dyżurnego zimowego utrzymania lub sołtysa. Za czas remontu sprzętu wynagrodzenie dla wykonawcy nie będzie przysługiwać. Do kompleksowego wykonania usług, wykonawca zapewni nw nośniki i sprzęt własny lub podnajmie: Rodzaj sprzętu: Ilość -szt. l. Piaskarki z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4)-2szt. 2. Pług wirnikowy-1szt. 3. Pługi ciągnikowe (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 2,5 m-2szt. 4. Pługi czołowe na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m-2szt. 5. Ładowarko-spycharka przystosowana do odśnieżania - min. szerokość pługa 2,5 m-2szt. 6. Równiarka-2szt. Oznakowanie i oświetlenie pojazdów zatrudnionych przy obsłudze zimowego utrzymania (pługi, piaskarki i inne) powinno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia l kwietnia 1999 r. Dz. U. Nr 44, poz.432. Ponadto, każdy pojazd powinien być wyposażony w linę holowniczą i łopatę. Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: -data świadczenia usług, -pieczęć jednostki usługowej, - nazwisko i imię kierowcy, -nr rejestracyjny pojazdu, - marka, i typ pojazdu, -nazwa trasy i ilość godzin pracy sprzętu, -przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi Zapisane dane w karcie drogowej karcie pracy sprzętu ciężkiego powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi - podpisem i pieczęcią imienną. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych kart pracy przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy miesięczny i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku. Należność za wykonane usługi ustalana będzie w okresach miesięcznych w oparciu o ceny jednostkowe wyszczególnione w formularzu cenowym wykonawcy i ilości godzin pracy biernej lub czynnej potwierdzonych w kartach pracy sprzętu lub kartach drogowych. Wynagrodzenie wykonawcy płatne będzie przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT i potwierdzonych przez przedstawiciela Urzędu Gminy w Ełku dokumentów odbioru wykonanych usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawijacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach