Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2011/2012

Urząd Gminy w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Armii Krajowej 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6104437 , fax. 087 6103762
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ełku
    ul. Armii Krajowej 3 3
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6104437, fax. 087 6103762
    REGON: 00053129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całość zamówienia dotyczy usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy Ełk. 1.)Przystosowanie przez wykonawcę nośników własnych lub wynajętych do piaskarek i pługów odśnieżnych. 2.)Przygotowanie sprzętu własnego lub wynajętego, związanego ze zwalczaniem śliskości i odśnieżaniem dróg. Do kompleksowego wykonania usług, wykonawca zapewni nośniki i sprzęt własny lub podnajmie: l. Piaskarki z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4)-szt.2 2. Pług wirnikowy-szt.1 3. Samochody ciężarowe z pługiem do odśnieżania (napęd 4 x 4)-szt.2 4. Pługi czołowe (szczytowe) na sprzęcie ciężkim kołowym (napęd 4 x 4) - min. szerokość pługa 3 m- szt.2 5. Ładowarki, koparko - ładowarki, ciągniki (napęd 4 x 4) przystosowane do odśnieżania - min. szerokość pługa 2,5 m-szt. 3 Przy świadczeniu usług wykonawca prowadzić będzie kartę drogową pojazdu z obowiązkowym wypełnieniem następujących kolumn: -data świadczenia usług, -pieczęć jednostki usługowej, - nazwisko i imię kierowcy, -nr rejestracyjny pojazdu, - marka, i typ pojazdu, -nazwa trasy i ilość godzin pracy sprzętu, -przestoje nośnika i czas przestoju na trasie należy omówić szczegółowo w rubryce Uwagi Zapisane dane w karcie drogowej karcie pracy sprzętu ciężkiego powinny być potwierdzone przez sołtysa wsi - podpisem i pieczęcią imienną. Na podstawie wiarygodnych kart drogowych kart pracy przedstawiciel wykonawcy sporządzi zestawienie za okres rozliczeniowy miesięczny i uzyska potwierdzenie tych danych przez prowadzącego rozliczenia usług zimowego utrzymania w Urzędzie Gminy w Ełku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach