Przetargi.pl
Wykonanie usług związanych z bankową obsługą budżetu Miasta i Gminy Olkusz

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług związanych z bankową obsługą budżetu Miasta i Gminy Olkusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa obejmować będzie w szczególności: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych: - Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, - Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu, - Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu, - Samorządowego Zespołu Edukacji w Olkuszu, 2) realizację poleceń przelewów, obciążenie i uznanie rachunku Zamawiającego w dniu złożenia zlecenia płatniczego, zlecenia płatnicze mogą być składane w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00, 3) prowadzenie przez Bank na rzecz Zamawiającego obsługi płatności masowych, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, 6) potwierdzenie stanu salda za każdy dzień roboczy najpóźniej do godz.1200 następnego dnia roboczego i bezpłatne przedkładanie wyciągów w formie papierowej, Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie obowiązek dołączania do wyciągu bankowego dokumentów źródłowych, bądź innych dokumentów potwierdzających operacje przeprowadzone na rachunkach bankowych w formie papierowej bez ponoszenia dodatkowych opłat. 7) bezpłatny dostęp Zamawiającego do archiwum wyciągów bankowych za cały okres obowiązywania umowy, 8) wydawanie blankietów czekowych, 9) dokonywanie zastrzeżenia czeków, 10) wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych na pisemne zlecenie Zamawiającego, 11) przechowywanie depozytów, 12) należne Bankowi opłaty i prowizje bankowe pobierane będą z rachunków wskazanych przez Zamawiającego, 13) Bank może realizować dyspozycje obciążające rachunki bankowe (zarówno zlecenia Zamawiającego jak i obciążenia z tytułu opłat i prowizji należnych bankowi) tylko do wysokości salda na rachunku. W przypadku braku środków na rachunku bankowym uniemożliwiającym realizację obciążeń, Bank niezwłocznie wezwie Zamawiającego do uzupełnienia brakujących środków, 14) udostępnienie systemu bankowości elektronicznej. Usługa bankowości elektronicznej winna obejmować w szczególności: - zainstalowanie i uruchomienie 62 stanowisk do obsługi systemu od dnia 01.08.2015r., - zainstalowanie ewentualnych kolejnych stanowisk do obsługi systemu na pisemne zlecenie w terminie do 14 dni od przyjęcia zlecenia; - kompleksowe przeszkolenie osób (w siedzibie Zamawiającego lub siedzibach jednostek organizacyjnych) w zakresie obsługi systemu wskazanych przez Zamawiającego, - bieżące doradztwo i pomoc techniczną z zakresu obsługi systemu, - bieżącą obsługę techniczną systemu (pomoc techniczna w godzinach od 800 do 1600, a w przypadku wystąpienia awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu jej usunięcia) oraz umożliwiać na każdym zainstalowanym stanowisku: - wprowadzanie, aktualizowanie, przeglądanie, drukowanie i archiwizowanie zleceń płatniczych, - uzyskanie informacji o aktualnym stanie rachunków bankowych Zamawiającego (wysokość salda, dokonywane operacje), 15) zainstalowanie i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego tj. w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu terminala umożliwiającego dokonywanie płatności kartami płatniczymi na 2 stanowiskach wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi w terminie do 30 sierpnia 2015r.. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat za zainstalowanie i uruchomienie terminala, 16) gromadzenie środków na rachunkach bankowych, które będą oprocentowane wg stawki zmiennej WIBID 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, odsetki od środków na rachunku bieżącym i na rachunkach pomocniczych Bank dopisywał będzie do rachunku na koniec każdego miesiąca bez odrębnej dyspozycji, 17) lokowanie środków w postaci depozytów automatycznych tzw. OVERNIGHT na podstawie jednorazowego odrębnego wniosku Zamawiającego zawierającego wskazanie rachunków objętych tą usługą pod warunkiem, że saldo rachunku przekroczy kwotę 50.000,00 PLN; oprocentowanie będzie oparte na stawce WIBID ON obowiązującej w dniu złożenia lokaty, 18) udzielanie kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym w terminie do 7 dni od złożenia wniosku. Maksymalna wysokość kredytu 5.000.000,00 PLN. Kredyt w rachunku bieżącym będzie zabezpieczony wekslem własnym in blanco. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji lub opłat od udzielonego kredytu krótkoterminowego. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonych jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększonej o marżę Banku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odsetki od kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach