Przetargi.pl
Wykonanie usług zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2019/2020 na drogach powiatowych zarządzanych przez PZD w Działdowie

Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, Lidzbarska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 972 239 , fax. 236 972 239
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie
    Lidzbarska 31
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 972 239, fax. 236 972 239
    REGON: 13038269900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzddzialdowo.home.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2019/2020 na drogach powiatowych zarządzanych przez PZD w Działdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych zarządzanych przez PZD w Działdowie w sezonie zimowym 2019/2020. Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych podzielone są na dwie bazy: - Baza Sprzętu i Transportu w Działdowie ul. Lidzbarska 31 - Baza Sprzętu i Transportu w Lidzbarku ul. Główny Dworzec 1 3.1 Minimalne zapotrzebowanie na sprzęt do wykonania w/w usług: Baza Sprzętu i Transportu w Działdowie ul. Lidzbarska 31 Zadanie Nr 1 – Zwalczanie śliskości na drogach mieszanką piaskowo solną przy użyciu piaskarki z pługiem na jednym nośniku , /stanowiącym zestaw do zwalczania śliskości/: - Piaskarka na nośniku samochodowym z pługiem lekkim (zestaw) – szt.3 - Piaskarka doczepna ciągnikowa z pługiem lekkim (zestaw) – szt.1 Zadanie Nr 2 – Odśnieżanie dróg przy użyciu pługów lekkich, średnich, ciężkich, równiarek i ładowarek: - Pług lekki na nośniku samochodowym (zestaw) – szt.1 - Pług średni na nośniku samochodowym (zestaw) – szt.3 - Pług ciężki z nośnikiem(zestaw)– szt.1 - Równiarka – szt.1 - Pług średni ciągnikowy (zestaw) – szt.2 - Ładowarka do odśnieżania – szt.4 - Ciągnik do wywożenia śniegu z 2 przyczepami (zestaw) – szt.1 Zadanie Nr 3 – Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej, załadowanie mechaniczne na piaskarki: - Zadanie Nr 3a – Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej - Ładowarka do mieszanki piaskowo-solnej – szt.1 - Zadanie Nr 3b – Załadowanie mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki - Ładowarka do mieszanki piaskowo-solnej – szt.1 Zadanie Nr 4 – Utrzymanie chodników w okresie zimowym przy ulicach powiatowych w miastach: Działdowo i Lidzbark: - Zadanie Nr 4a – ul. Leśna i Księżodworska w Działdowie na powierzchni 12328,30 m2 Baza Sprzętu i Transportu w Lidzbarku ul. Główny Dworzec 1 Zadanie Nr 1 – Zwalczanie śliskości na drogach mieszanką piaskowo solną przy użyciu piaskarki z pługiem na jednym nośniku , /stanowiącym zestaw do zwalczania śliskości/: - Piaskarka na nośniku samochodowym z pługiem lekkim (zestaw) – szt.3, Zadanie Nr 2 – Odśnieżanie dróg przy użyciu pługów lekkich, średnich, ciężkich, równiarek i ładowarek: - Pług lekki ciągnikowy – szt.1, - Pług średni na nośniku samochodowym (zestaw) – szt.3, - Pług ciężki z nośnikiem (zestaw)– szt.1, - Równiarka – szt.1, - Pług średni ciągnikowy (zestaw) – szt.3, - Ładowarka do odśnieżania – szt.3. Zadanie Nr 3 – Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej, załadowanie mechaniczne na piaskarki: - Zadanie Nr 3a – Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej - Ładowarka do mieszanki piaskowo-solnej – szt.1 - Zadanie Nr 3b – Załadowanie mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki - Ładowarka do mieszanki piaskowo-solnej – szt.1 Zadanie Nr 4 – Utrzymanie chodników w okresie zimowym przy ulicach powiatowych w miastach: Działdowo i Lidzbark: - Zadanie Nr 4b – ul. Jeleńska; ul. Żeromskiego; ul.3-go Maja w Lidzbarku na powierzchni 6 567,10 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik do oferty Nr 8, Załącznik do oferty Nr 9, Załącznik do oferty Nr 10a, Załącznik do oferty Nr 10b do niniejszej SIWZ. 3.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3.3 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców Załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. 3.4Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z póź.zm.) osób wykonujących wszystkie czynności okreslone w zamówieniu. 3.5 Zamawiający wymaga do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu wskazanym w SIWZ, umowie, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 3.6 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.7 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.8 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach