Przetargi.pl
Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania lasu - transport, sortowanie materiału sadzeniowego

Nadleśnictwo Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 717-23-32 , fax. 075 7172360
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szklarska Poręba
    ul. Krasińskiego 6 6
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 717-23-32, fax. 075 7172360
    REGON: 93102409500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania lasu - transport, sortowanie materiału sadzeniowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Transport 6480 sztuk materiału sadzeniowego świerka 1/1 oraz zwiezienie pustych skrzynek i worków z pustymi pojemnikami. Zadanie nr 2 Sortowanie sadzonek w leśnictwie Kamienno Zadanie nr 3 Sortowanie materiału sadzeniowego - leśnictwo Kamieńczyk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Dla zadania nr 1 Transport 6480 sztuk materiału sadzeniowego świerka 1/1 oraz zwiezienie pustych skrzynek i worków z pustymi pojemnikami. Termin wykonania: do 31.05.2009 W ramach zadania należy przewieźć 6480 sztuk materiału sadzeniowego świerka 1/1 oraz zwiezienie pustych skrzynek i worków z pustymi pojemnikami. Do leśnicwa Kamienno ( balotowisko położone niedaleko Rozdroża Izerskiego) położonego około 12 km od szkółki należy dowieźć 3780 sztuk sadzonek, zwieźć 135 skrzynek i worki z 6480 sztukami pustych pojemników po sadzonkach. Do leśnicwa Kamieńczyk ( balotowisko położone na terenie leśnictwa) położonego około 25 km od szkółki należy dowieźć 2700 sztuk sadzonek, zwieźć 97 skrzynek i worki z 2700 sztukami pustych pojemników po sadzonkach. Praca obejmuje następujące czynności: 1. Ułożenie podestów na pojazdach w celu właściwego transportu sadzonek w szkółce Świeradów 2. Zabezpieczenie pasami skrzynek z sadzonkami pojemnikach K5. 3. Transport skrzynek z sadzonkami w pojemnikach K5 do leśnictw (miejsca rozładunku). Miejsca rozładunku wskazuje miejscowy leśniczy 4. Ręczny rozładunek pojemników z sadzonkami w pojemnikach K5 wraz z ich ułożeniem w balotowisku ( miejscu wskazanym przez miejscowego leśniczego) 5. Załadunek pustych skrzynek i worków z pustymi pojemnikami K5 na środek transportu w miejscu rozładunku skrzynek z sadzonkami 6. Transport pustych skrzynek po sadzonkach w pojemnikach K5 do Szkółki Świeradów oraz złożonych pustych pojemników zapakowanych w związanych workach 7. Pobranie od Kierownika Szkółki Świeradów worków na puste pojemniki K5 i dostarczenie ich z każdym ładunkiem sadzonek do leśnictwa. 8. Rozładunek pustych skrzynek na placu przy budynku administracyjnym Szkółki Świeradów, wraz z ich ułożeniem. 9. Rozładunek worków z pustymi pojemnikami wraz z ich ułożeniem w budynku gospodarczym Szkółki Świeradów 10. Łącznie do transportu jest około 6480 sztuk sadzonek w pojemnikach K5 co daje około 232 sztuk skrzynek. Skrzynka K5 zawiera 28 sadzonek. 11. Wymiary skrzynki: 40 x 25 x 14 cm 12. Przeciętna masa skrzynki z sadzonkami - 8 kg 13. Przeciętna wysokość sadzonek łącznie w pojemnikiem i skrzynką: świerk - 55 cm. Dla zadania nr 2 i 3 Sortowanie materiału sadzeniowego Termin wykonania: do 31.05.2009 Praca polega na przesortowaniu materiału sadzeniowego w leśnictwach Kamienno: 9896 sztuk, Kamieńczyk: 5920 sztuk. Miejscowy terytorialnie leśniczy wskaże miejsce, w którym należy przesortować materiał sadzeniowy. Pracę należy wykonać ściśle według wskazań leśniczego - tzn: sadzonki nadające się do odnowień należy poukładać do pojemników Kostyrkiewicza, a nie nadające się do sadzenia powkładać do oddzielnych pojemników i złożyć w miejscu wskazanym przez miejscowego leśniczego. Na wykonanie tych zadań Zamawiający przewiduje w leśnictwie Kamienno 30 rbg, natomiast w leśnictwie Kamieńczyk -15 rbg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 770000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: A. CENA - 100 % 1.1. Cena - A(X): a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zadania objętego przetargiem, b) ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór: Gdzie: A(x) - ilość punktów przyznana ofercie x za kryterium ceny Cmin - cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na zadanie objęte przetargiem C(x) - cena zawarta w ofercie x 2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP, niniejszej specyfikacji oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru, tj otrzyma najwyższą ilość punktów - najniższa cena. 3. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający może żądać od Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. 5. Zgodnie z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nie czytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oferty zgodnie z art. 87 ust 2 ustawy, zawiadamiając niezwłocznie o tym fakcie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę. 7. Oferta zostanie odrzucona gdy: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na postawie art. 87 ust 2 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny, g) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Arkusz kalkulacyjny wg ZAŁĄCZNIKA NR 3, 3A, 3B do SIWZ. 4. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Zaakceptowany projekt umowy dla zadania nr 1 - załącznik nr 4 , dla zadań 2,3 - załącznik nr 4 a 7. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 4 podpunktach a winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Dokumenty o których mowa w pkt 9 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, a lit. c - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia zgodnie z konwencją haską z 1961r. 11. W przypadku, gdy Wykonawca pochodzi z państwa, które nie podpisało konwencji haskiej dokumenty o których mowa w pkt 4 a winien złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 i w pkt 9 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. a) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach