Przetargi.pl
Dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej w systemie ratalnym

Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 59-140 Chocianów, ul. Głogowska 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8185576 , fax. 076 8183450
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Głogowska 14 14
    59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8185576, fax. 076 8183450
    REGON: 39092859900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwk-chocianow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka handlowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej w systemie ratalnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki kołowej w systemie ratalnym w ilości 1 szt. wyprodukowanej nie wcześniej niż w 1997 roku spełniającej minimalne wymagania i parametry niżej podane. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1.Cena całkowita sprzedaży koparko-ładowarki nie może przekroczyć 140.000,00 złotych brutto 2.Rata miesięczna nie może przekraczać 4.500,00 złotych brutto 3.I wpłata (wkład własny) 10.000 zł. brutto 4.Okres spłaty do 3 lat 5.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia 6.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymogami 7.Miejscem dostawy jest PWK Sp. z o.o. w Chocianowie, ul. Głogowska 14, 59-140 Chocianów 8.Dostawę należy zrealizować w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy 9.Do koparko ładowarki kołowej należy dołączyć następujące dokumenty: a)dokumenty wymagane przy rejestracji pojazdu w tym w szczególności: -Umowa zakupu za granicą + tłumaczenie (w przypadku koparki sprowadzanej z zagranicy) -Badania techniczne (w przypadku koparki sprowadzanej z zagranicy) -Vat 25 (w przypadku koparki sprowadzanej z zagranicy) b)gwarancję c)instrukcję obsługi d)Dokumentacja Techniczna (DTR) e)schematy elektryczne f)katalog części wymiennych g)świadectwo zgodności CE Wszystkie wyżej wymienione dokumenty muszą być napisane w języku polskim. 10.Warunki gwarancji i serwisu a)Dostawca udzieli gwarancji minimum 6 miesięcy od dnia zakupu. Za dzień zakupu ustala się dzień dostawy koparko-ładowarki. Gwarancja na następujących zasadach: -Czas reakcji serwisu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii -Termin usunięcia awarii w ciągu 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia -Dojazd serwisu na koszt Wykonawcy -Koszt części zużytych do naprawy ponosi Wykonawca -Przewody hydrauliczne, filtry, żarówki, wszystkie elementy gumowe nie podlegają gwarancji b)Serwis na dostawę części jak o obsługę pogwarancyjną musi się znajdować w odległości niewiększej niż 170 km od siedziby Zamawiającego c)Dostawca musi prowadzić działalność gospodarczą dotyczącą powyższego zamówienia nie krócej niż 12 miesięcy d)Dostawca przeszkoli dwóch operatorów koparko-ładowarki kołowej na swój koszt u Zamawiającego w dniu dostawy. 11.Zamawiający dokona oględzin koparko-ładowarki przed podpisaniem umowy sprzedaży 12.Specyfikacja techniczna koparko-ładowarki PARAMETRY TECHNICZNE KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ 1. Spełnia wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Drogowego ( w tym niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych - min. światła robocze, lusterka wsteczne, lampy ostrzegawcze, trójkąt odblaskowy) 2. Rok produkcji min. 1997r. (udokumentowany) 3. Stan techniczny Bardzo dobry 4. Wycieraczki na przedniej i tylnej szybie 5. Układ kierowniczy - wspomaganie hydrauliczne 6. Wszystkie urządzenia sterowane z kabiny 7. Ogumienie w stanie bardzo dobrym 8. Licznik motogodzin musi posiadać nienaruszone plomby 9. Aktualny przegląd techniczny, odpowiadający Polskim Normom dopuszczający do ruchu po polskich drogach 10. Masa własna max 9000 kg 11. Silnik wysokoprężny o mocy min. 90 KM 12. Napęd na obie osie z możliwością wyboru napędu na jedną oś lub na dwie osie 13. Koła jezdne: przednie małe, tylne duże 14. Przednia oś wychylona, przednie koła skrętne 15. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie 16. Układ hamulcowy działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu 17. Podwójna pompa zębata hydraulicznie o ciśnieniu max 210 bar i przepływie min.150/min pozwalająca na jednoczesne łączenie wszystkich ruchów części koparkowej (system load sensing) 18. Skrzynia biegów 4-biegowa pozwalająca na płynną zmianę biegów pod obciążaniem co pozwala uzyskanie szybkich cykli pracy maszyny 19. Ramiona ładowarkowe w układzie równoległym z systemem samopoziomowania łyżki 20. Kabina o poziomie hałasu max 84 dB wyposażona w ogrzewanie, wentylator, drzwi po obu stronach kabiny, uchylne okna boczne, regulowany obrotowy fotel operatora, otwieraną tylną szybę z wycieraczką, 2 lusterka wsteczne 21. Stabilizatory tylne niezależne wysuwane hydraulicznie z regulacją luzów 22. Lampy halogenowe umożliwiające oświetlenie miejsca pracy zarówno w części ładowarkowej jak i koparkowej OSPRZĘT ŁADOWARKOWY KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ 23. Łyżka ładowarki w systemie dźwigowym zapewniająca sampoziomowanie łyżki ładowarkowej 24. Układ stabilizacji łyżki ładowarkowej 25. Łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana) wielofunkcyjna - możliwość spychania, rozścielania, wyrównywania, ładowania, chwytania, kopania 26. Łyżka ładowarkowa wyposażona jest w widły do palet 27. Pojemność łyżki ładowarki min. 1M? 28. Wysokość załadunku min. 2,5 m 29. Udźwig na maksymalnej wysokości min. 3000 kg. 30. Światła drogowe , halogenowe światła robocze oświetlające miejsce pracy OSPRZĘT KOPARKOWY KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ 31. Część koparkowa przesuwana 32. Ramię koparkowe o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym, głębokości kopania min. 3,0 m 33. Łyżka koparkowa o szerokości 600 m 34. Łyżka koparkowa o szerokości 300 m 35. Łyżka skarpówka o szerokości ok. 1200 mm 36. Wysokość załadunku mierzona przy złożonym ramieniu koparki min. 3,0 m 37. Udźwig przy złożonym ramieniu na maksymalnej wysokości min. 2000 kg 38. Kąt obrotu łyżki koparki min. 180? 39. Posiadać instalację hydrauliczną do podłączenia młota hydraulicznego 40. Możliwość blokowania wysięgnika koparkowego w 3 pozycjach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e)Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 12 miesięcy dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. sprzedaż nowych lub używanych Koparko - Ładowarek wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto. f)Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 2 osobami. g)Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 60.000 złotych. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c i e-g niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b)aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)wykaz wykonanych dostaw załącznik nr 3 d)wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, załącznik nr 1 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. a, b, c, d niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt a, b, c, d niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie ogłoszono jego likwidacji ani ogłoszono upadłości b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienia , odroczenie lub rozłożenie na raty. d)jeżeli w kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sadowym lub administracyjnym w kraju pochodzenia osoby , w którym ma siedzibę 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. a, c, d. niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. b niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwk-chocianow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach