Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 737 814 , fax. 236 725 414
- Data zamieszczenia: 2019-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Mazowiecka 7
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 236 737 814, fax. 236 725 414
REGON: 13038229700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdciechanow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 z podziałem na części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 z podziałem na części. Część 1 – likwidacja śliskości zimowej i odśnieżanie ulic powiatowych miasta Ciechanowa Część 2 – likwidacja śliskości zimowej i odśnieżanie ulic powiatowych miasta Glinojeck Część 3 – świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt + materiał uszorstniający wykonawcy) Część 4 – świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt + materiał uszorstniający wykonawcy) Część 5 – świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt + materiał uszorstniający wykonawcy) Część 6 – świadczenie usługi piaskarką i pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy, materiał uszorstniający zamawiającego) Część 7 – świadczenie usługi pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy) Część 8 – świadczenie usługi pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy) Część 9 – świadczenie usługi pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy) Część 10 - świadczenie usługi pługiem lekkim (osprzęt wykonawcy) Część 11 - świadczenie usługi pługiem średnim czołowym (osprzęt wykonawcy) Część 12 – świadczenie usługi pługiem średnim czołowym (osprzęt wykonawcy) Część 13 – świadczenie usługi pługiem średnim czołowym (osprzęt wykonawcy) Część 14 - świadczenie usługi równiarką drogową Część 15 – świadczenie usługi równiarką drogową Część 16 - świadczenie usługi ładowarką o poj. łyżki min. 2,5 m3 Część 17 - świadczenie usługi ładowarką o poj. łyżki min. 2,5 m3 Część 18 – świadczenie usługi pługiem ciężkim czołowym (osprzęt wykonawcy) Część 19 – świadczenie usługi pługiem ciężkim czołowym (osprzęt wykonawcy) Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Świadczenie usług na rzecz zamawiającego polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg, określonych w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji. 2) Do obowiązków Wykonawcy należy: a) utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą przewidzianych do realizacji zamówienia, b) zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo - remontowej pojazdów i sprzętu przewidzianych do świadczenia usługi, c) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu informacji o: - aktualnym stanie przejezdności dróg, - czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywanych usług na poszczególnych odcinkach dróg - zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi - innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli jakości składu mieszanki uszorstniającej (używane materiały powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r w sprawie rodzajów materiałów, warunków stosowania środków jakie mogą być użyte na drogach publicznych oraz ulicach i placach - Dz. U. z 2005 r., nr 230, poz. 1960) 4) Wykonawca powinien posiadać sprawne i działające przez całą dobę środki łączności tel/fax, telefon komórkowy, GPS. 5) Wymagane jest wyposażenie pojazdów w lampy wysyłające żółte światła błyskowe. 6) Jednostki wyjeżdżające do prowadzonych prac odbywających się w trudnych warunkach atmosferycznych muszą bezwzględnie być wyposażone w sprawne środki łączności (telefony komórkowe), pełne zbiorniki paliwa, linki holownicze, łańcuchy na koła. 7) Wymagania dotyczące instalacji systemu GPS w pojazdach Wykonawcy: a) Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, na swój koszt zainstaluje w pojazdach system monitorujący pracę sprzętu na zimowe utrzymanie dróg, który będzie identyfikował rodzaj, markę pojazdu, jego numer rejestracyjny, godzinę wyjazdu, powrotu, ilość przejechanych kilometrów, wskaże miejsce przejazdu samochodu, pracy pługa i piaskarki. b) Udostępni na własny koszt podgląd internetowy systemu GPS Zamawiającemu. c) Zgoda Wykonawcy na zainstalowanie w/w systemu jest bezwarunkowa. 8) Wezwanie do wykonywania przedmiotu zamówienia odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 9) Czas przystąpienia Wykonawcy do wykonywania usługi wynosi nie więcej niż 1 godzinę od przyjęcia wezwania od Zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz zasady wykonywania usług zimowego utrzymania dróg określa "Plan zimowego utrzymania dróg na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Ciechanowie." stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ i będący jej integralną częścią. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) Zamawiający, zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podwykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia podwykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 6) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu ww. oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7) Inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, wypełnione kosztorysy ofertowe 2) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy; 3) pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeśli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału dotyczących zdolności technicznej (doświadczenia) wystarczy, że dokumenty potwierdzające spełnienie warunków złoży co najmniej jeden uczestnik oferty wspólnej. W zakresie pozostałych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wystarczy, że dokumenty potwierdzające spełnienie warunków złoży co najmniej jeden uczestnik oferty wspólnej lub gdy z dokumentów złożonych przez tych Wykonawców łącznie będzie wynikać ich spełnienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25 a ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Jeśli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na terenie gminy Leszno
Dodano: 2024-01-18 - „Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2023/2024”
Dodano: 2023-12-15 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie Gminy Jaktorów.
Dodano: 2023-12-12 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych
Dodano: 2023-12-07 - Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2024r.
Dodano: 2023-12-01 - „Zimowe utrzymanie dróg” - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024 z podziałem na 4 części
Dodano: 2023-11-27 - ,,Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów”
Dodano: 2023-11-16 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta Sulejówek w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-15 - Usługa porządkowania terenu w okresie zimowym w obiektach położonych na terenie i w okolicy Warszawy
Dodano: 2023-11-13 - Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic i skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2023 r. do 31.03.2024 r.
Dodano: 2023-11-09