Nadleśnictwo Podanin ogłasza przetarg
- Adres: 64-800 Chodzież, Podanin 65
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2828019, 2829897, 2810781 , fax. 067 2810785
- Data zamieszczenia: 2011-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Podanin
Podanin 65 65
64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, fax. 067 2810785
REGON: 57006446400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie Nadleśnictwa, pełnienie dyżurów Przeciwpożarowych oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa, utrzymania czystości otoczenia przy siedzibie Nadleśnictwa, pełnienie dyżurów przeciwpożarowych oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Sprzątanie budynku administracyjnego Nadleśnictwa Podanin, b. Wykonywanie prac gospodarczych wokół budynku Nadleśnictwa Podanin, w tym: utrzymywanie parkingów, zieleni, koszenie, odśnieżanie, zmiatanie itp., c. Pełnienie dyżurów w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym, d. Obsługę samochodów z modułem p.poż, e. Obsługę środków transportowych Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 3.300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych). Wadium może być wnoszone: w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa Podanin w Banku Zachodnim WBK SA I Oddział Chodzież nr 14 1090 1317 0000 0000 3100 3726 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania pn.: Usługi sprzątania Nadleśnictwa Podanin. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w księgowości Nadleśnictwa Podanin od poniedziałku do piątku od 7.00 - 15.00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 7 bez potwierdzania tych okoliczności, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 7 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli Wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 pkt b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2016-03-04 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach w budynkach PSP w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej 3 i przy ul. Wolnica 1
Dodano: 2016-01-18 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-12-29 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-11-09 - Świadczenie usług z zakresu sprzątania w siedzibach Biur Powiatowych na terenie woj. wielkopolskiego oraz Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR
Dodano: 2015-10-12 - Usługa polegającą na utrzymaniu czystości w następujących budynkach użyteczności publicznej: Część nr 1: siedzibie Urzędu Miejskiego w Kościanie, Al. Kościuszki 22, Część nr 2: Domu Organizacji Społecznych, ul. Wały Żegockiego 2 , budynku Ratusza, Rynek 1 Część nr 3: budynkach położonych przy ul. Bernardyńskiej 2. Część nr 4: pomieszczeniach dworca kolejowego ul. Dworcowa 1
Dodano: 2015-09-24 - Kompleksowe sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
Dodano: 2015-02-19 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-02-05 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2014-10-17 - Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie
Dodano: 2014-10-16