Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów 5/104
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3366126, 3366157 , fax. 022 3366192
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
ul. Szwoleżerów 5/104 5/104
00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3366126, 3366157, fax. 022 3366192
REGON: 01254763400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE SERWISOWANIA 53 KSEROKOPIAREK MAREK CANON, KONICA MINOLTA, KYOCERA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W POSIADANIU ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE M. ST. WARSZAWY I ADK 1÷16 W 2010 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE SERWISOWANIA 53 KSEROKOPIAREK MAREK CANON, KONICA MINOLTA, KYOCERA ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W POSIADANIU ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE M. ST. WARSZAWY I ADK 1÷16 W 2010 ROKU - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) wykaz co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania b) dokumenty potwierdzające, że usługi te są wykonane lub wykonywane należycie c)wykaz osób posiadających kwalifikacje do wykonywania usług serwisowych i napraw urządzeń, przewidzianych do realizacji zmówienia d)dokumenty wskazanych osób potwierdzające kwalifikacje do wykonywania usług serwisowych i napraw urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia potwierdzających posiadanie uprawnień 3)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp) - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty 4)wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) wykaz co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania b) dokumenty potwierdzające, że usługi te są wykonane lub wykonywane należycie c)wykaz osób posiadających kwalifikacje do wykonywania usług serwisowych i napraw urządzeń, przewidzianych do realizacji zmówienia d)dokumenty wskazanych osób potwierdzające kwalifikacje do wykonywania usług serwisowych i napraw urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia potwierdzających posiadanie uprawnień 3)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp) - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty 4)wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek [sygnatura postępowania - ZP.CO-10/2016]
Dodano: 2016-07-18 - Obsługa serwisowa dwóch urządzeń firmy OCE CS 665
Dodano: 2016-07-04 - Obsługa serwisowa dwóch urządzeń firmy OCE Vario print 2110
Dodano: 2016-07-04 - Usługi w zakresie ochrony i bezpieczeństwa przeciwpożarowego
Dodano: 2016-06-01 - Usługi w zakresie ochrony i bezpieczeństwa przeciwpożarowego
Dodano: 2016-04-28 - Świadczenie usług serwisowych wysokowydajnych urządzeń kserograficznych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Dodano: 2016-01-08 - Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z dostawą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług serwisowych urządzeń SHARP: ZP-AT-53/15.
Dodano: 2015-10-20 - Serwisowanie maszyn Xerox wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-09-29 - Serwisowanie maszyn Xerox wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-09-17