Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
ul. Kaliskiego 2 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
REGON: 01212290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I URUCHOMIENIE FREZARKI UNIWERSALNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie frezarki uniwersalnej o następujących parametrach: - powierzchnia robocza stołu: minimum 400×800 mm - rowki teowe (szerokość / rozstaw): 14 / 80 - przesuw stołu wzdłużny: minimum 600 mm - przesuw stołu poprzeczny: minimum 400 mm - przesuw stołu pionowy: minimum 400 mm - posuw stołu wzdłużny: bezstopniowy w zakresie minimum 10÷5000 mm/min - posuw stołu poprzeczny: bezstopniowy w zakresie minimum 10÷5000 mm/min - posuw stołu pionowy: bezstopniowy w zakresie minimum 10÷4000 mm/min - stożek wrzeciona poziomego: ISO 40 - zakres obrotów wrzeciona poziomego: regulowany bezstopniowo w zakresie 50÷4000 obr/min - stożek wrzeciona pionowego: ISO 40 - zakres obrotów wrzeciona pionowego: regulowany bezstopniowo w zakresie 50÷4000 obr/min - moc silnika napędu głównego: minimum 6 kW w cyklu 100% - przekładnie śrubowe toczne w 3 osiach - odczyt cyfrowy położenia w 3 osiach Heidenhain lub równoważny - kabina osłaniająca przestrzeń roboczą z przodu, z tyłu i boków - osłony osi X i Z, osłony osi Z żaluzjowe - luzowanie narzędzi we wrzecionach: hydrauliczne - regulacja bezstopniowa obrotów i posuwów pokrętłami na pulpicie - oraz wyposażenie specjalne. 2) Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umową modelu i zastąpienie go nowocześniejszym modelem o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 426230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia ww. warunków: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oferta składana przez Wykonawcę winna również zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa frezarki sterowanej komputerowo wraz z wyposażeniem i narzędziami. Postępowanie nr WEiTI/42/BZP/2016/IRTM3
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa zestawu urządzeń do wykonywania prototypów PCB dla Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa frezarki numerycznej do płytek PCB Postępowanie nr WEiTI/186/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-10-07 - Dostawa do siedziby Zamawiającego bramowego plotera przemysłowego CNC - szt. 1
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa frezarki numerycznej do płytek PCB Postępowanie nr WEiTI/61/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, nieużywanej frezarki konsolowej - 1 szt.
Dodano: 2015-08-26 - DOSTAWA FREZARKI Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2014-12-16 - dostawa do siedziby Zamawiającego bramowego plotera przemysłowego CNC - szt. 1
Dodano: 2014-10-15 - Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego, profesjonalnego wyposażenia do pracowni obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego w Warszawie, ul. Mińska 1/5
Dodano: 2014-10-03 - Zakup i dostawa obrabiarki frezującej w związku z realizacją projektu Modernizacja i budowa nowej infrastruktury naukowo badawczej Wojskowej Akademii Technicznej i Politechniki Warszawskiej na potrzeby wspólnych numeryczno-doświadczalnych badań lotniczych silników turbinowych Nr POIG.02.02.00-14-022/09 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2014-10-03