Przetargi.pl
wykonanie usług w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Miasteczko Krajeńskie do Zespołu Szkół w Miasteczku Krajeńskim oraz do Publicznego Przedszkola w Miasteczku Krajeńskim

Gmina Miasteczko Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-350 Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2873196 , fax. 067 2873197
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Krajeńskie
    ul. Dąbrowskiego 16 16
    89-350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2873196, fax. 067 2873197
    REGON: 57079145400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczkokrajenskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usług w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Miasteczko Krajeńskie do Zespołu Szkół w Miasteczku Krajeńskim oraz do Publicznego Przedszkola w Miasteczku Krajeńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe dzieci do szkół i ze szkół oraz do przedszkoli i z przedszkoli na terenie Gminy Miasteczko Krajeńskie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych przynajmniej jeden sprawny technicznie autobus na minimum 54 miejsca siedzące, lub kilka mniejszych (suma miejsc siedzących nie mniejsza jak 54), do dyspozycji Zamawiającego. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto i liczby przejechanych kilometrów. Długość dziennej trasy dowozów wynosi w zależności od dnia tygodnia od 84 km do 119 km. Długość trasy (ilość km) nie może być większa jak określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: - Załącznik nr 1 do SIWZ, część A - Harmonogram tras - Załącznik Nr 1 do SIWZ, część B - Tygodniowe zestawienie kursów - Załącznik Nr 1 do SIWZ, część C - Zestawienie kursów w okresie realizacji zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć osobę nadzorującą swoich pracowników do stałego kontaktu z Zamawiającym i zapewni łączność telefoniczną z tą osobą na własny koszt. Do obowiązków ww. osoby należeć będzie m.in.: - czuwanie nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - codzienny nadzór nad pracą personelu wykonującego przedmiot zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia dowożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3. Pojazdy wykonujące usługę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW, aktualne przeglądy techniczne i odpowiednie oznakowanie zgodne z przepisami prawa. 4. W razie wystąpienia awarii Wykonawca musi zapewnić środek transportu zastępczy o równoważnym standardzie technicznym. 5. Transport dzieci odbywać się może tylko z bezpośrednim opiekunem, którego zapewnia Zamawiający. 6. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdów autobusów (zobacz zał. nr 1 część A do SIWZ). Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. 7. Oferent przed złożeniem oferty powinien dokonać pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia. Uwaga: Ilość kilometrów może ulec zmianie, jeżeli ulegną zmianie trasy przejazdów związane z ilością dowożonych dzieci i zmianami planu zajęć lekcyjnych uczniów. Ze względu na zmiany planów lekcji uczniów godziny przewozów mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji niektórych kursów w przypadku zmiany planu lekcji, w tym również likwidacji ostatniego kursu w danym dniu nauki szkolnej. Dodatkowo Wykonawca zapewnia dowóz dzieci w uzasadnionych przypadkach (np. odpracowywanie dnia wolnego, choinka lub inne uroczystości szkolne, wyjazd do kina itp.) za dodatkową opłatą wg stawki za 1 km wynikającej ze złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach