Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Lądek do szkół i innych placówek w sezonie szkolnym 2016/2017

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2763512 , fax. 63 2763512
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26 26
    62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2763512, fax. 63 2763512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Lądek do szkół i innych placówek w sezonie szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów - Gimnazjum w Lądku - realizowane do 30.06.2017 - Szkoła Podstawowa w Lądku - realizowany do 30.06.2017 - Szkoła Podstawowa w Ciążeniu - realizowany do 30.06.2017 - Szkoła Podstawowa w Ratyniu - realizowany do 30.06.2017 - Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczy w Michalinowie ( realizowany do 30.06.2017) i Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy w Słupcy ( realizowany do 30.06.2017), Niepubliczne Przedszkole Specjalne Magiczny Zakątek we Wrześni (realizowany do 31.08.2017). Autobus o ilości 54 miejsc - 47 385 km, autobus o ilości 42 miejsc -43 758 km, pojazd specjalny do przewozu osób niepełnosprawnych - 39 780 km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł słownie: ( trzytysiące 0/100 zł ) przed upływem terminu składania ofert z tym , że wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Słupca o/Lądek nr 55854200012200193502133373 Najpóźniej na dzień składania ofert tj do dnia 2016 -08-03 do godz. 12-tej pieniądze muszą znaleźć się na koncie zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach