Przetargi.pl
Wykonanie usług utrzymania czystości w centrum miasta Lubaczowa w 2011 roku

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328010 , fax. 016 6321191
  • Data zamieszczenia: 2010-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26 26
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328010, fax. 016 6321191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług utrzymania czystości w centrum miasta Lubaczowa w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Zamiatanie wraz z wywozem nieczystości ulic obustronnie na szerokości 1 m od krawężnika, oraz zatok parkingowych - 1 raz w tygodniu - następujących ulic: w poniedziałki: ulica Rynek na odcinku od skrzyżowania z ulicą Konopnickiej do skrzyżowania z ulicą Tadeusza Kościuszki, oraz ulica 3-go Maja - między kościołami - dł. 206 m., we wtorki: ulica Rynek wokół parku od strony północnej, południowej i zachodniej oraz ulica Grunwaldzka i ulica Jasna - dł. 405 m., w środy: ulica Legionów, Stefana Żeromskiego, Kazimierza Wielkiego - dł. 335 m., w czwartki: ulica Piłsudskiego na całej długości i ulica Konery - dł. 409 m., w piątki: ulica Tadeusza Kościuszki od skrzyżowania z ulicą Rynek do skrzyżowania z ulicą Sienkiewicza - dł. 242 m., w soboty: ulica Rynek wokół parku - dł. 362 m. RAZEM : 1 959 m -Rozliczenie za zamiatanie wraz z wywozem nieczystości ulic rozliczane będzie stawką jednostkową za 1m2 rzeczywistego wykonania usługi. -Zamiatanie ulic należy wykonać każdego dnia do godziny 9:00 1.2 Utrzymanie czystości w niedziele i dni świąteczne oraz w Wielką Sobotę tj. oczyszczanie chodników, wywóz nieczystości własnym środkiem transportu z terenów przy zieleni miejskiej, usuwanie skutków zimy tj. odśnieżanie, posypywanie środkami ciernymi. Wykaz terenów do utrzymania: 1. Park miejski -3947 m 2 2. Rynek wokół parku - 1353 m 2 3. Rejon ulicy Żeromskiego - 337 m2 4. Rejon ulicy Konery- 602 m2 5. Rejon ulicy Kościuszki (do pomnika Bohaterów Września) -750 m2 6. Rejon ulicy Mickiewicza (od ulicy Konery do budynku Sądu) - 600 m2 RAZEM : 7589 m2 1.3. Utrzymanie czystości na następujących terenach: Nazwa terenu Park miejski -powierzchnia 6634 m2 w tym: - chodniki - 982 m2 - 2 klomby ziemne - o łącznej powierzchni 150 m2 - 4 gazony kwiatowe o łącznej powierzchni 13 m2 - drzewa różne gatunki w ilości 47 szt. - krzewy różne gatunki 58 szt. Zakres robót do wykonania 1. Koszenie i grabienie trawy wraz wywozem, na powierzchni 5489 m2 w okresie do końca czerwca co 10 dni, 2. Obsadzanie kwiatami sezonowymi w ilości 25 szt/ m2 - 1 raz w roku. - Gazonów na terenie parku - 4 szt. gazonów z elementów betonowych kompozycje kwiatowe; do 15 kwietnia bratków, - klombów ziemnych w stanie istniejącym porośnięte trawą (okrągłe o średnicy 9,80 m): klomb od strony południowej po obwodzie klombu pas trawy o szerokości 1 m, pozostała powierzchnia do obsadzenia kwiatami, do 15 kwietnia kompozycja z bratków, - klomb od strony północnej: po obwodzie klombu pas trawy o szerokości 1 m, następnie pas o szerokości 1 m obsadzony kwiatami, pozostała powierzchnia porośnięta trawą: do 15 kwietnia kompozycja z bratków, 3. Zamiatanie, a w okresie zimowym także odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek parkowych,- powierzchnia alejek 982 m2 4. Opróżnianie w poniedziałki, środy i piątki koszy w parku wraz z wywozem śmieci o łącznej ilości: 28 szt. o poj. 0.06 m3 5. Pielęgnacja drzew i krzewów, usuwanie ewentualnych wiatrołomów. Cięcie pielęgnacyjne drzew polegające na usunięciu suchych i połamanych gałęzi i konarów, usunięciu odrostów korzeniowych, zabezpieczenie ubytków powierzchniowych i w miarę potrzeb prześwietlenie koron. Wywóz wiatrołomów: jest to wywóz gałęzi, konarów i drzew połamanych przez wiatr i uprzątnięciu terenu po pracach. 6. Bieżące utrzymanie czystości w tym: Zamiatanie, zbieranie śmieci i liści wraz z wywozem z terenu całego parku. Nazwa terenu Gazony kwiatowe betonowe przy ulicy Rynek: - 28 szt. gazonów o wym. 45 x 80 cm o łącznej powierzchni 10,08 m2 Zakres robót do wykonania 1. Obsadzanie kwiatami sezonowymi w ilości 25 szt/m2 (1 raz w roku w miesiącach do 15 kwietnia ), bieżąca pielęgnacja kompozycje kwiatowe z bratków, Nazwa terenu Rynek wokół parku -pow. 1342 m2 Zakres robót do wykonania 1. Opróżnianie w poniedziałki, środy i piątki koszy w parku wraz z wywozem śmieci o łącznej ilości: 14 koszy o poj. 0.035 m3. 2. Zamiatanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników od strony parku na powierzchni 1342 m2 bieżące utrzymanie czystości w tym: 3. Zamiatanie, zbieranie śmieci i liści wraz z wywozem z terenu wokół parku. Nazwa terenu Plac obok Poczty powierzchnia 1400 m2 w tym : chodniki: 460 m2 Zakres robót do wykonania 1. Koszenie i grabienie trawy wraz z wywozem na powierzchni 940 m2 w okresie do końca czerwca co 10 dni, 2. Zamiatanie, a w okresie zimowym także odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodnika wewnątrz placu, oraz chodnika przy placu od ulicy Rynek i ulicy Konopnickiej - powierzchnia 460 m2. 3. Pielęgnacja drzew ( 2 wierzby), usuwanie ewentualnych wiatrołomów Cięcie pielęgnacyjne drzew polega na usunięciu suchych i połamanych gałęzi i konarów, usunięcie odrostów korzeniowych, zabezpieczenie ubytków powierzchniowych i w miarę potrzeb prześwietlenie koron. Wywóz wiatrołomów jest to wywóz gałęzi, konarów i drzew połamanych przez wiatr i uprzątnięciu terenu po pracach 4. Bieżące utrzymanie czystości w tym: Zamiatanie, zbieranie śmieci i liści wraz z wywozem. Nazwa terenu Skarpa przy kościele św. Mikołaja - od chodnika do ogrodzenia pow. 225 m2 Zakres robót do wykonania 1. Koszenie i grabienie trawy wraz z wywozem na powierzchni 225 m2 w okresie do końca czerwca co 10 dni, 2. Bieżące utrzymanie czystości w tym: Zamiatanie, zbieranie śmieci i liści wraz z wywozem. Nazwa terenu Skwer przy skrzyżowaniu ulic Orzeszkowej, Kościuszki - pow. 168 m2 Zakres robót do wykonania 1. Urządzenie rabaty kwiatowej - 114 m2 Pod pojęciem urządzenie rabaty należy rozumieć: zdjęcie darni, usunięcie z powierzchni przeznaczonej pod kwiaty zanieczyszczeń (gruz, szkło, kamienie itp.); przekopanie na głębokość 25 cm; wyrównanie powierzchni, nawiezienie i równe rozłożenie warstwy ziemi urodzajnej; 2. Obsadzanie kwiatami sezonowymi 1 razy w roku sposób urządzenia rabaty: po obwodzie pas trawy o szerokości 1 m, pozostała powierzchnia do obsadzenia kwiatami w ilości 25 szt/ m2 w do 15 kwietnia kompozycja z bratków, 3. Bieżące utrzymanie czystości w tym: Zamiatanie, zbieranie śmieci i liści wraz z wywozem. Nazwa terenu Skwer u zbiegu ulic Kopernika, Piłsudskiego ( przy posesji p. Szpyt) - 20 m2 Zakres robót do wykonania 1. Urządzenie rabaty kwiatowej - 20 m2 Pod pojęciem urządzenie rabaty należy rozumieć: zdjęcie darni, usunięcie z powierzchni przeznaczonej pod kwiaty zanieczyszczeń (gruz, szkło, kamienie itp.); przekopanie na głębokość 25 cm; wyrównanie powierzchni, nawiezienie i równe rozłożenie warstwy ziemi urodzajnej; 2. Obsadzanie kwiatami sezonowymi 2 razy w roku w ilości 25 szt/ m2 w do 15 kwietnia kompozycja z bratków, 3. Bieżące utrzymanie czystości tym: Zamiatanie, zbieranie śmieci i liści wraz z wywozem. Nazwa terenu Teren Pomnika Obrońców Lubaczowa u zbiegu ulic Kościuszki i Sienkiewicza - pow. 395 m2 Zakres robót do wykonania 1. Koszenie i grabienie trawy wraz z wywozem na powierzchni 100 m2 w okresie do końca czerwca co 10 dni, 2. Bieżące utrzymanie czystości - na płycie pomnika, zamiatanie i sprzątanie śmieci i liści wraz z wywozem, a w okresie zimowym także odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodnika ulicy Kościuszki przy Pomniku pow. 80 m2 1.4. Zakres zimowego utrzymania obejmuje w szczególności: a) Odśnieżanie ciągów pieszych (chodników, alejek,) - wykonywane mechanicznie lub ręcznie na szerokości gwarantującej swobodny ruch dwukierunkowy pieszych, zapewniające powierzchnię twardą, bez zalegania luźnego śniegu lub błota pośniegowego, b) Usuwanie śliskości - w rozumieniu posypywania piaskiem, solą lub mieszanką solno-piaskową (10% wagowych soli w mieszance) z powierzchni ciągów pieszych. c) W przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu, Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do zapewnienia powierzchni chodników bez zalegania luźnego śniegu lub błota pośniegowego. Odśnieżanie należy rozpocząć w ciągu 4 godzin od wystąpienia zjawiska a zakończyć w ciągu 6 godzin od ustania zjawiska. Powyższe obowiązuje w godzinach 6-18. d) Utrzymanie przez Wykonawcę stałej gotowości do zimowego utrzymania, gdy nie będą występowały opady śniegu i/lub gołoledź. W tym okresie do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie ciągłej czystości ciągów pieszych. W tym okresie tym Wykonawca winien: - Zapewnić materiały do zimowego utrzymania. - Zapewnić gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej. - Po zakończeniu zimy usunąć materiałów szorstkich. - wykonanie innych czynności, nie wymienionych wyżej, które są niezbędne po prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. e) W okresie zimowym do obowiązków Wykonawcy oprócz odśnieżania i posypywania piaskiem należy również zamiatanie. 1.5. W okresie zimowym Wykonawca we własnym zakresie ma obowiązek zapewnienia materiału szorstkiego do posypywania jezdni, jego załadunku oraz składowania. 1.6. W zakres przedmiotu umowy wchodzi również właściwe oznakowanie robót i czynności wykonywanych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach