Przetargi.pl
Usługa związana z utrzymaniem czystości i porządku na chodnikach i placach na terenie miasta Sanoka

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 013 4630890
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 013 4630890
    REGON: 37044071000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa związana z utrzymaniem czystości i porządku na chodnikach i placach na terenie miasta Sanoka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z utrzymaniem czystości i porządku na chodnikach i placach na terenie miasta Sanoka: - rejon nr 1 place, chodniki i przystanki komunikacyjne: 1. plac ul. Rynek, ul. Pl.św. Jana, ul.Grodka, - 10040 m2 2. chodnik przy ul. Łaziennej na odcinku od wjazdu na plac hotelu Sanvit do windy Urzędu Miasta - 85 m2 3. chodnik przy ul. Zamkowej po obu stronach jezdni - 768 m2 4. Pl.św. Michała wraz z chodnikami - 2192 m2 5. Plac Harcerski obok ul. Mickiewicza - 1000 m2 6. chodnik przy ul. Grzegorza po obu stronach jezdni - 10304 m2 7. plac przy ul. 3Maja, część ulicy Piłsudskiego, ul. Franciszkańska - 2060 m2 8. chodnik pomiędzy ul. 3 Maja a ul.Grzegorza (przejście pomiędzy budynkami) - 70 m2 9. chodnik pomiędzy Rynkiem a ul. Franciszkańską (przejście pomiędzy budynkami) - 100 m2 10. chodnik przy ul. Piłsudskiego po obu stronach jezdni - 14484 m2 11. chodnik przy ul. Wałowa po obu stronach jezdni - 380 m2 12. chodniki przy ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Ks. Prałata Adama Sudoła po obu stronach jezdni - 280 m2 13. ul. Schody Zamkowe - 350 m2 14. ul. schody Serpentyny - 168 m2 15. ul. schody Balowskie - 625 m2 16. ul. schody Franciszkańskie - 450 m2 17. ul. Żydowska - 350 m2 18. chodnik przy ul. Sobieskiego po obu stronach jezdni - 861 m2 19. chodnik przy ul. Lenartowicza po obu stronach jezdni - 250 m2 20. chodnik przy ul. Modrzewskiego po obu stronach jezdni - 150 m2 21. chodnik przy ul. Żwirki i Wigury po obu stronach jezdni - 2400 m2 22. chodnik przy ul. Mickiewicza po obu stronach jezdni do skrz. z ulicą Staszica - 2201 m2 23. chodnik przy ul. Kościuszki po obu stronach jezdni - 2725 m2 24. chodnik przy ul. Rymanowskiej po obu stronach jezdni do skrzyżowania z ul. Dąbrowicką z wyłączeniem parkingu na chodniku po stronie Przedszkola - 2625 m2 25. chodnik przy ul. Sienkiewicza po obu stronach jezdni na odcinku od ul. Kościuszki do skrz. z ulicą Słowackiego - 1227 m2 26. chodnik przy ul. Feliksa Gieli po obu stronach jezdni od skrz. z ul. Kościuszki do zjazdu na parking przed budynkiem nr 11 - 200 m2 27. chodnik przy ul. Daszyńskiego po obu stronach jezdni - 1687 m2 28. chodnik przy ul. Jagiellońskiej po obu stronach jezdni - 3652 m2 29. chodnik pomiędzy ul. Kolejową a ul. Ogrodową - 180 m2 30. chodnik łączący ul. Jagiellońską z ul. Kochanowskiego pomiędzy hotelem a potokiem Płowieckim i sklepem Huskwarna - 58 m2 31. chodnik przy ul. Podgórze po lewej stronie jezdni na odcinku od ul. Schodów Franciszkańskich do ul. Schodów Zamkowych - 400 m2 32. plac przy ul. Krakowskiej (nawrót autobusowy) - 840 m2 33. chodnik przy ul. Wyspiańskiego - 1160 m2 34. chodnik przy ul. Świętojańskiej - 460 m2 35. chodnik przy ul. Poetyckiej - 485 m2 36. chodnik przy ul. Łany - 630 m2 37. chodnik przy ul. Dąbrowieckiej - 420 m2 38.przystanki komunikacyjne o przyjętej powierzchni 1 przystanku 15m2 : ul. Kawczyńskiego - 2 przystanki ul. Okulickiego - 6 przystanków ul. Białogórska - 4 przystanki ul. Przemyska - 8 przystanków ul. Lipińskiego - 8 przystanków ul. Beksińskiego - 1 przystanek ul. Gorazdowskiego - 2 przystanki ul. 800-lecia - 4 przystanki ul. Jana Pawła II - 3 przystanki ul. Biała Góra - 2 przystanki ul. Jezierskiego - 2 przystanki ul. Robotnicza - 2 przystanki ul. Krakowska - 9 przystanków ul. Sadowa - 6 przystanków ul. Konarskiego - 4 przystanki ul. Stawiska - 1 przystanek ul. Kościelna - 1 przystanek ul. Konopnickiej - 2 przystanki ul. Stróżowska - 4 przystanki ul. Traugutta - 5 przystanków ul. Warzywna - 1 przystanek ul. Kluski - 1 przystanek ul. Rymanowska - 5 przystanków ul. Dmowskiego - 3 przystanki ul. Dworcowa -1 przystanek ul. Lwowska - 2 przystanki ul. Mickiewicza - 4 przystanki ul. Podgórze - 1 przystanek ul. Staszica - 1 przystanek ul. K. Bony - 3 przystanki ul. Kościuszki - 2 przystanki ul. Jagiellońska- 1 przystanek ul. Okrzei - 2 przystanki ul. Wilcza - 1 przystanek ul. Sowia - 1 przystanek ul. Piłsudskiego - 1 przystanek ul. Kiczury - 1 przystanek ul. Słowackiego - 1 przystanek - rejon nr 2 place i chodniki: 1. chodnik przy ul. Lipińskiego prawa strona na odcinku od przejazdu kolejowego do wjazdu do przychodni zdrowia - 200 m2 2. chodnik przy ul. Lipińskiego po obu stronach drogi na odcinku o wjazdu do składu złomu do skrzyżowania z ul. Rzemieślniczą - 300 m2 3. ulica dojazdowa i parking od ul. Błonie - 690 m2 4. chodnik przy ul. Kochanowskiego wzdłuż Gimnazjum nr 2 - 120 m2 5. chodnik przy ul. Kochanowskiego i ul. Prugara Ketlinga na na odcinku od skrz. z ul. Błonie do skrz. z ul. Lwowską od strony pawilonu - 660 m2 6. chodnik przy ul. Prugara Ketlinga od skrz. z ul. Ogrodową do bramy wjazdowej na posesję prywatą - 135 m2 7. chodnik przy ul. Prugara Ketlinga od skrz. z ul. Zieloną do skrz. z ul. Lwowską od strony budynku komunalnego - 230 m2 8. chodnik wzdłuż potoku Płowieckiego - 1575 m2 9. chodnik przy ul. Błonie przy przedszkolu - 65 m2 10. chodnik przy ul. Al. Wojska Polskiego po obu stronach jezdni z wyłączeniem chodnika przy budynku SSM nr 4 - 264 m2 11. schody na Szklaną Górkę - 67 m2 12. kładka nad torami łącząca dworzec autobusowy z dworcem kolejowym - 261 m2 13. ulica dojazdowa od skrz. z ul. Daszyńskiego koło przychodni zdrowia Nafty Gaz wraz z kładką nad potokiem Płowieckim - 112 m2 14. chodnik i schody biegnące przez teren zielonym przy placu Partnerstwa (obok ul. Daszyńskiego ) - 65 m2 15. chodnik przy ul. Stawiska - 1125 m2 16. parking przy ul. Rymanowskiej (powyżej przedszkola) - 625 m2 17. chodnik po jednej stronie przy ul. Białogórskiej od ronda do końca zieleńca - 2000 m2 18. parking i droga dojazdowa do budynków przy ul. Langiewicza 9-7 oraz chodnik pomiędzy budynkiem Traugutta 17 a 11 - 2418 m2 19. łącznik pomiędzy ul. Traugutta a ul. Poprzeczną droga bez parkingu - 275 m2 20. łącznik pomiędzy ul. Poprzeczną a ul. Mickiewicza wzdłuż zieleńca - 286 m2 21. chodnik przy ul. Kwiatowej obok Sanoczanki - 130 m2 22. chodnik przy ul. Krasińskiego obok Sanoczanki - 130 m2 23. chodnik od ul. Gorazdowskiego do kościoła (przebiegający przez zieleniec) - 100 m2 24. chodniki pomiędzy ul. Jana Pawła II a Szkołą podstawową nr 4 - 400 m2 25. ulica przed blokiem Cegielniana 34 bez parkingu - 600 m2 26. chodni przy ul. Jana Pawła II od strony kościoła na odcinku od SPGK do ul. Gorazdowskiego, przy ogródku Jordanowskim oraz przy parkingu obok Ośrodka Zdrowia - 518 m2 27. chodnik przy ul. Langiewicza przy ogródku Jordanowskim - 450 m2 28. chodnik przy ul. Traugutta przy ogródku Jordanowskim - 200 m2 29. chodnik przy ul. Sadowej po obu stronach jezdni - 2600 m2 30. chodnik przy ul. Kiczury przy Cmentarzu Centralnym - 100 m2 31. chodnik przy ul. Cegielnianej na odcinku od skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do sklepu PSS - 220 m2 32. chodnik przy ul. Traugutta na odcinku od ul. Żwirki i Wigury do skrz. z obwodnicą od strony stadionu - 100 m2 33. chodnik przy ul. Zamenhofa, Norwida - 560m2 34. chodnik przy ul. Wyspiańskiego - 1160 m2 35. chodnik przy ul. Świętojańskiej - 460 m2 36. chodnik przy ul. Poetyckiej - 485 m2 37. chodnik przy ul. Łany - 630 m2 38. chodnik przy ul. Dąbrowieckiej - 420 m2 4) Powierzchnie podano orientacyjnie z wyłączeniem przystanków komunikacyjnych. 5) Oczyszczaniu chodników i placów na całej szerokości obejmujące usuwanie wystających roślin, codzienne zbieranie śmieci, błota, zamiatanie piasku, liści oraz usuwanie innych odpadów w godzinach od 4 00 do 16 00. 6) W przypadku wystąpienia opadów śniegu - zgarnianie śniegu, usuwanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną do godz. 8 00 . W przypadku wystąpienia opadów śniegu po godz. 8 00 należy niezwłocznie przystąpić do zgarniania śniegu, usuwania śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną oraz usuwania lodu i błota pośniegowego. 7) Do usuwania śliskości należy używać mieszanki piaskowo- solnej o zawartości soli 30%. Mieszankę piaskowo- solną dostarcza Wykonawca na swój koszt. - Mieszankę piaskowo-solną należy usunąć terminie 7 dni od dnia zakończenia akcji zimowej. - W przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych mieszankę piaskowo - solną należy usuwać niezwłocznie na zlecenie Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi na terenie Gminy Miasta Sanoka przepisami na własny koszt; 9) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 10) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje możliwość powierzenia wykonania Zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 13.000,00 zł. 2) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 31.03.2016 do godz. 9:00 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS w Sanoku konto nr: 31 8642 0002 2001 0060 4703 0003 5) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego pok. Nr 34. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6) Z treści wadium (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.14 i 9.15. 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Zamawiający będzie żądać ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sanok.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach