Przetargi.pl
Wykonanie usług utrzymania czystości w centrum miasta Lubaczowa

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328010 , fax. 016 6321191
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26 26
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328010, fax. 016 6321191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług utrzymania czystości w centrum miasta Lubaczowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Zamiatanie ulic obustronnie na szerokości 1 m od krawężnika , oraz zatok parkingowych - 1 raz w tygodniu następujące ulice: -w poniedziałki : ulica Rynek na odcinku od skrzyżowania z ulicą Konopnickiej do skrzyżowania z ulicą Tadeusza Kościuszki, oraz ulica 3-go Maja -między kościołami - dł. 206 m -we wtorki : ulica Rynek wokół Parku od strony północnej, południowej i zachodniej oraz ulica Grunwaldzka i ulica Jasna - dł. 405 m -w środy: ulica Legionów, Stefana Żeromskiego, Kazimierza Wielkiego - dł. 335 m -w czwartki: ulica Piłsudskiego na całej długości i ulica Konery - dł. 409 m -w piątki: ulica Tadeusza Kościuszki od skrzyżowania z ulicą Rynek do skrzyżowania z ulicą Sienkiewicza - dł. 242 m -w soboty ulica Rynek wokół Parku - dł. 362 m 4.1.2. Utrzymanie czystości na następujących terenach: Nazwa terenu: Park miejski -powierzchnia 6634 m2 ,w tym: chodniki - 982 m2 Zakres robót do wykonania: 2 klomby ziemne - o łącznej powierzchni 150 m2 4 gazony kwiatowe o łącznej powierzchni 13 m2 - drzewa różne gatunki w ilości 47 szt. - krzewy różne gatunki 58 szt. koszenie i grabienie trawy na powierzchni 5489 m2 w okresie do końca czerwca co 10 dni, od początku lipca co 2 tygodnie - obsadzanie kwiatami sezonowymi w ilości 25 szt/ m2 - 2 razy w roku - gazonów na terenie parku -4 szt gazonów z elementów betonowych kompozycje kwiatowe w kwietniu 2 kolory bratków , w lipcu kompozycje kwiatowe z szałwii i starca - klombów ziemnych w stanie istniejącym porośnięte trawą (okrągłe o średnicy 9,80 m): klomb od strony południowej po obwodzie klombu pas trawy o szerokości 1 m, pozostała powierzchnia do obsadzenia kwiatami w kwietniu kompozycja z minimum dwóch kolorów bratków, w lipcu kompozycja kwiatowa z aksamitek, szałwii i starca klomb od strony północnej: po obwodzie klombu pas trawy o szerokości 1 m, następnie pas o szerokości 1 m obsadzony kwiatami, pozostała powierzchnia porośnięta trawą. : w kwietniu kompozycja kwiatowa z minimum dwóch kolorów bratków, w lipcu kompozycja kwiatowa z aksamitek, szałwii i starca. - zamiatanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek parkowych,- powierzchnia alejek 982 m2 - opróżnianie w poniedziałki, środy i piątki koszy zamontowanych na stałe w Parku o łącznej ilości : 28 szt. koszy betonowych o poj. 0.06 m3 , - pielęgnacja drzew i krzewów, usuwanie ewentualnych wiatrołomów Cięcie pielęgnacyjne drzew polega na usunięciu suchych i połamanych gałęzi i konarów,usunięcie odrostów korzeniowych, zabezpieczenie ubytków powierzchniowych i w miarę potrzeb prześwietlenie koron. Wywóz wiatrołomów jest to wywóz gałęzi, konarów i drzew połamanych przez wiatr i uprzątnięciu terenu po pracach - bieżące utrzymanie czystości Nazwa terenu: Gazony kwiatowe betonowe przy ulicy Rynek, 28 szt gazonów o wym. 45 x 80 cm - łączna powierzchnia 10,08 m2 Zakres robót do wykonania: - obsadzanie kwiatami sezonowymi w ilości 25 szt/ m2 (2 razy w roku w miesiącach kwietniu i lipcu), bieżąca pielęgnacja kompozycje kwiatowe w kwietniu 2 kolory bratków , w lipcu kompozycje kwiatowe z szałwii i starca Nazwa terenu: Rynek wokół parku -pow. 1342 m2 Zakres robót do wykonania: - opróżnianie w poniedziałki, środy i piątki koszy zamontowanych przy ulicy Rynek o łącznej ilości :14 koszy ulicznych metalowych z daszkiem o poj. 0.035 m3 - zamiatanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników od strony Parku na powierzchni 1342 m2 - bieżące utrzymanie czystości Nazwa terenu: Plac obok Poczty powierzchnia 1400 m2 w tym: chodniki: 460 m2 Zakres robót do wykonania: - koszenie i grabienie trawy na powierzchni 940 m2 w okresie do końca czerwca co 10 dni, od początku lipca co 2 tygodnie, - zamiatanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodnika wewnątrz placu,oraz chodnika przy placu od ulicy Rynek i ulicy Konopnickiej - powierzchnia 460 m2 - pielęgnacja drzew ( 2 wierzby), usuwanie ewentualnych wiatrołomów Cięcie pielęgnacyjne drzew polega na usunięciu suchych i połamanych gałęzi i konarów,usunięcie odrostów korzeniowych, zabezpieczenie ubytków powierzchniowych i w miarę potrzeb prześwietlenie koron. Wywóz wiatrołomów jest to wywóz gałęzi, konarów i drzew połamanych przez wiatr i uprzątnięciu terenu po pracach - bieżące utrzymanie czystości Nazwa terenu: Skarpa przy kościele św. Mikołaja - od chodnika do ogrodzenia pow. 225 m2 Zakres robót do wykonania: - koszenie i grabienie trawy na powierzchni 225 m2 w okresie do końca czerwca co 10 dni, od początku lipca co 2 tygodnie, - bieżące utrzymanie czystości Nazwa terenu: Skwer przy skrzyżowaniu ulic Orzeszkowej, Kościuszki - pow. 168 m2 Zakres robót do wykonania: - urządzenie rabaty kwiatowej - 114 m2 Pod pojęciem urządzenie rabaty należy rozumieć: zdjęcie darni, usunięcie z powierzchni przeznaczonej pod kwiaty zanieczyszczeń (gruz, szkło, kamienie itp.); przekopanie na głębokość 25 cm;wyrównanie powierzchni, nawiezienie i równe rozłożenie warstwy ziemi urodzajnej; - obsadzanie kwiatami sezonowymi 2 razy w roku - sposób urządzenia rabaty: po obwodzie pas trawy o szerokości 1 m, pozostała powierzchnia do obsadzenia kwiatami w ilości 25 szt/ m2 w kwietniu kompozycja z minimum dwóch kolorów bratków, w lipcu kompozycja kwiatowa z aksamitek, szałwii i starca - bieżące utrzymanie czystości Nazwa terenu: Skwer u zbiegu ulic Kopernika, Piłsudskiego ( przy posesji p. Szpyt) - 20 m2 Zakres robót do wykonania: - urządzenie rabaty kwiatowej - 20 m2 Pod pojęciem urządzenie rabaty należy rozumieć: zdjęcie darni, usunięcie z powierzchni przeznaczonej pod kwiaty zanieczyszczeń (gruz, szkło, kamienie itp.); przekopanie na głębokość 25 cm;wyrównanie powierzchni, nawiezienie i równe rozłożenie warstwy ziemi urodzajnej; - obsadzanie kwiatami sezonowymi 2 razy w roku - w ilości 25 szt/ m2 w kwietniu kompozycja z dwóch kolorów bratków, w lipcu kompozycja kwiatowa z aksamitek - bieżące utrzymanie czystości Nazwa terenu: Teren Pomnika Obrońców Lubaczowa u zbiegu ulic Kościuszki i Sienkiewicza - pow. 395 m2 Zakres robót do wykonania: - koszenie i grabienie trawy na powierzchni 100 m2 w okresie do końca czerwca co 10 dni, od początku lipca co 2 tygodnie, - bieżące utrzymanie czystości -na płycie pomnika - zamiatanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodnika ulicy Kościuszki przy Pomniku pow. 80 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udział w postępowaniu ubiegać mogą się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/nie spełnia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 wg załączonego wzoru. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zezwolenie o którym mowa w art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach lub umowę na odbiór odpadów z podmiotem posiadającym takie zezwolenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach