Przetargi.pl
Wykonanie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektów Daj sobie szansę - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz Postaw na aktywność

Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości ogłasza przetarg

  • Adres: 88-170 Pakość, Ul. Inowrocławska 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 351 81 37 , fax. 52 351 81 37 wew.26
  • Data zamieszczenia: 2013-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pakości
    Ul. Inowrocławska 14 14
    88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 351 81 37, fax. 52 351 81 37 wew.26
    REGON: 09295901800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.pakosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektów Daj sobie szansę - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz Postaw na aktywność
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektów Daj sobie szansę - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz Postaw na aktywność, w tym: A. Warsztaty motywacyjno doradcze, kursy dla 9 osób, (w tym 4 osoby niepełnosprawne, 5 osób sprawujących opiekę nad osobami zależnymi), w tym.: a) warsztaty doradztwa zawodowego - 12 h. b) trening umiejętności społecznych - 25 h. c) samopomocowe grupy wsparcia - 36h. d) podstawy obsługi komputera 25 h. Zajęcia w odbywać będą się w Pakości w siedzibie OPS, w okresie od 02.05.2013r. do 31.10.2013r. Poczęstunek dla uczestników zajęć zapewnia Ośrodek Pomocy Społecznej. B. I. Warsztaty dla młodzieży dla 5 osób, w tym: a) warsztaty doradztwa zawodowego - 9h. b) profilaktyka uzależnień - 12h. c) zostań wolontariuszem- 10h. d) kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - 10h. Zajęcia warsztatowe odbywać się będą w Pakości w siedzibie OPS, w okresie od 02.05.2013r. do 31.10.2013r. Poczęstunek dla uczestników zajęć zapewnia Ośrodek Pomocy Społecznej. II. Szkolenia: a) kurs prawo jazdy kat B dla 2 osób. Liczba godz. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. b) wizaż i zdobienie paznokci - 120 h dla 2 osób. c) nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 60 h dla 1 osoby. Szkolenia będą odbywać się w Inowrocławiu, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, w okresie od 01.08.2013r. do 30.11.2013r. Ponadto do Wykonawcy należy zapewnienie poczęstunku dla uczestników zajęć. C. I. Warsztaty dla bezrobotnych, w tym: a) warsztaty doradztwa zawodowego - 25 h dla 12 osób. b) trening umiejętności społecznych - 25h dla 12 osób. c) samopomocowe grupy wsparcia - 36 h dla 8 osób (kobiety). Warsztaty odbywać się będą w okresie od 02.05.2013r. do 31.08.2013r. II. Szkolenia, kursy, w tym: a) prawo jazdy kat B dla 2 osób. Liczba godz. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. b) nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 60 h dla 2 osób. c) pracownik małej gastronomii - 120h dla 2 osób. d) księgowość małej firmy - 120 h dla 2 osób. e) opiekunka osób starszych - 150 h dla 2 osób. f) pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego - 120 h dla 2 osób. Szkolenia, kursy odbywać się będą w okresie od 1.08.2013r. do 30.11.2013r. Wszystkie zajęcia (warsztaty, szkolenia, kursy) będą odbywać się w Inowrocławiu, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ponadto do Wykonawcy należy zapewnienie poczęstunku dla uczestników zajęć. D. I. Warsztaty w ramach PAL dla osób bezrobotnych, w tym: a) warsztaty doradztwa zawodowego - 25 h dla 8 osób. b) trening umiejętności społecznych - 25h dla 8 osób. c) samopomocowe grupy wsparcia - 36 h dla 5 osób (kobiety). Warsztaty odbywać się będą w okresie od 02.05.2013r. do 31.08.2013r. II. Szkolenia, kursy, w tym: a) księgowość małej firmy - 120 h dla 1 osoby. b) prawo jazdy kat. B dla 2 osób. Liczba godz. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. c) nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 60 h dla 2 osób. d) pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego - 120 h dla 3 osób. Szkolenia odbywać się będą w okresie od 1.08.2013r. do 30.11.2013r. Wszystkie zajęcia (warsztaty, szkolenia, kursy) odbywać się będą w Inowrocławiu, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ponadto do Wykonawcy należy zapewnienie poczęstunku dla uczestników zajęć. E. I. Warsztaty dla osób niepełnosprawnych, w tym: a) warsztaty doradztwa zawodowego - 25 h dla 10 osób. b) samopomocowe grupy wsparcia - 36 h dla 10 osób. c) trening umiejętności społecznych - 25h dla 10 osób. Warsztaty odbywać się będą w Pakości w siedzibie OPS, w okresie od 20.04.2013r. do 31.08.2013r. Poczęstunek zapewnia Ośrodek Pomocy Społecznej. II. Szkolenia, w tym: a) pracownik małej gastronomii - 120h dla 3 osób. b) księgowość małej firmy - 120 h dla 1 osoby. c) pracownik administracyjno biurowy - 120 h dla 4 osób. d) kurs spawacza metodą TIG 141- 103h dla 1 osoby. e) kurs obsługi pieca CO - 40h dla 1 osoby. Szkolenia odbędą się w Inowrocławiu w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, w okresie od 01.08.2013r. do 31.10.2013r. Ponadto do Wykonawcy należy zapewnienie poczęstunku dla uczestników zajęć. W przypadku poszczególnych szkoleń zawodowych wykonawca ma możliwość tworzenia grup w sposób dowolny. Cena oferty powinna uwzględniać koszty za badania lekarskie oraz opłatę za pierwszy egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) oraz transport uczestników na egzamin państwowy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom skierowanym na szkolenie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. W przypadku konieczności dokonania ww. ubezpieczenia poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wówczas wkład własny instytucji szkoleniowej. 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie poczęstunku w przypadku zajęć odbywających się u Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że zajęcia przeprowadzane poza Pakością muszą odbywać się w Inowrocławiu, ze względu na osoby niepełnosprawne oraz ze względu na dojazd osób biorących udział w zajęciach. Wszystkie pomieszczenia, w których będą odbywały się zajęcia w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Pakości, będą udostępnione bezpłatnie. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach z zachowaniem ceny jednostkowej podanej w formularzu cenowym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach