Przetargi.pl
wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią w 2010 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych w następujących zadaniach: 1) Budynek jednorodzinny o pow. użytkowej do 200 m? w tym wycena gruntu 2) Budynek wielorodzinny o pow. użytkowej do 1000 m? w tym wycena gruntu 3) Budynek usługowy w tym wycena gruntu 4) Budynek gospodarczy w tym wycena gruntu 5) Garaż w tym wycena gruntu 6) Lokal mieszkalny z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie 7) Równoczesna wycena kilku lokali z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie 8) Lokal użytkowy z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie 9) Inwentaryzacja budynku wielomieszkaniowego z rozliczeniem udziałów w gruncie (cena za 1 mieszkanie) 10) Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej do 200 m? 11) Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej powyżej 200 m? Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych w następujących zadaniach: 1) Działka przeznaczona na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży 2) Działki w kompleksie przeznaczone na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży 3) Działka na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place , parkingi) 4) Działki w kompleksie na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place, parkingi)- cena za 1 działkę 5) Działka na cele rolne 6) Drzewostany, lasy 7) Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego 8) Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego - działki w kompleksie (cena za 1 działkę) 9) Dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717) a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości przed zbyciem, o której mowa w art. 37 ust. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717) a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia obniżenia wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych następujących zadaniach: 1) Przyłącze wodociągowe 2) Sieć wodociągowa 3) Sieć kanalizacji sanitarnej 4) Sieć kanalizacji deszczowej Zamawiający informuje, że każdorazowo na wykonie określonych prac zostanie wystawione zlecenie. Prace objęte zleceniem należy wykonać w terminie 35 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Uwaga: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.,, 3. posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu 4. posiadają świadectwo uprawnień rzeczoznawcy majątkowego 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty (wg. załączonego druku). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 i nr 2 do formularza oferty), 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie (załącznik nr 3 do formularza oferty), 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami(załącznik nr 4 do formularza oferty), 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. 7. Kopie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uwaga! W przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów ich zobowiązania co do oferty oraz wykonania zamówienia są solidarne. Oferta wspólna musi spełniać następujące warunki: 1. musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 2, 3, 7 od wszystkich występujących podmiotów, 2. musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 4. Składając oferty wspólne na formularzu oferty i innych dokumentach dołączonych do oferty w miejscu nazwy i adresu (Wykonawcy) należy wymienić wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 5. Jeżeli oferta wykonawców (np. Konsorcjum) zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach