Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7 7
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
REGON: 00052622200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią w 2010 roku. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych w następujących zadaniach: 1) Budynek jednorodzinny o pow. użytkowej do 200 m? w tym wycena gruntu 2) Budynek wielorodzinny o pow. użytkowej do 1000 m? w tym wycena gruntu 3) Budynek usługowy w tym wycena gruntu 4) Budynek gospodarczy w tym wycena gruntu 5) Garaż w tym wycena gruntu 6) Lokal mieszkalny z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie 7) Równoczesna wycena kilku lokali z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie 8) Lokal użytkowy z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie 9) Inwentaryzacja budynku wielomieszkaniowego z rozliczeniem udziałów w gruncie (cena za 1 mieszkanie) 10) Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej do 200 m? 11) Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej powyżej 200 m? Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych w następujących zadaniach: 1) Działka przeznaczona na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży 2) Działki w kompleksie przeznaczone na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży 3) Działka na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place , parkingi) 4) Działki w kompleksie na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place, parkingi)- cena za 1 działkę 5) Działka na cele rolne 6) Drzewostany, lasy 7) Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego 8) Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego - działki w kompleksie (cena za 1 działkę) 9) Dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717) a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości przed zbyciem, o której mowa w art. 37 ust. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717) a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia obniżenia wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych następujących zadaniach: 1) Przyłącze wodociągowe 2) Sieć wodociągowa 3) Sieć kanalizacji sanitarnej 4) Sieć kanalizacji deszczowej Zamawiający informuje, że każdorazowo na wykonie określonych prac zostanie wystawione zlecenie. Prace objęte zleceniem należy wykonać w terminie 35 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Uwaga: Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.,, 3. posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu 4. posiadają świadectwo uprawnień rzeczoznawcy majątkowego 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty (wg. załączonego druku). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 i nr 2 do formularza oferty), 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie (załącznik nr 3 do formularza oferty), 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami(załącznik nr 4 do formularza oferty), 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. 7. Kopie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uwaga! W przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów ich zobowiązania co do oferty oraz wykonania zamówienia są solidarne. Oferta wspólna musi spełniać następujące warunki: 1. musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 2, 3, 7 od wszystkich występujących podmiotów, 2. musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 4. Składając oferty wspólne na formularzu oferty i innych dokumentach dołączonych do oferty w miejscu nazwy i adresu (Wykonawcy) należy wymienić wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 5. Jeżeli oferta wykonawców (np. Konsorcjum) zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie operatów szacunkowych stanowiących podstawę do ustalenia odszkodowania za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości położonych w gminie Lubraniec
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, podziałów wstępnych nieruchomości wraz z podziałami właściwymi geodezyjnymi działek i wznowienie granic z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-02-15 - Wykonanie trzech operatów szacunkowych dla określenia wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa, stanowiących dwa spółdzielcze, własnościowe prawa do lokali mieszkalnych, położonych w obrębach geodezyjnych Bydgoszcz i Mogilno oraz zabudowaną nieruchomość gruntową, położoną w obrębie Kuźnice (gmina Choceń).
Dodano: 2015-10-15 - Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2015 r.
Dodano: 2015-04-13 - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, z podziałem na 3 zadania
Dodano: 2015-03-26 - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, podziałów wstępnych nieruchomości wraz z podziałami właściwymi geodezyjnymi działek i wznowienie granic z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2015-03-02 - Określenie dla celu sprzedaży wartości rynkowej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Dodano: 2015-02-10 - Wykonanie operatów szacunkowych stanowiących podstawę do ustalenia odszkodowania za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości położonych w gminach Brześć Kujawski, Lubanie, miasto Włocławek, Fabianki i Dobrzyń nad Wisłą
Dodano: 2015-01-29 - Wykonywanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2015 r.
Dodano: 2015-01-28 - PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNYCH, STUDIÓW WYKONALNOŚCI ORAZ OCEN ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DLA INWESTYCJI WYNIKAJĄCYCH ZE STRATEGII ROZWOJU BRODNICKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO NA LATA 2014 - 2020
Dodano: 2015-01-08