Przetargi.pl
wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią w 2010 roku. Zakres usług geodezyjnych obejmuje następujące zadania : 1) Podział terenów na cele nierolnicze(decyzja) wraz ze wznowieniem granic i wymaganą dokumentacją prawną: - za pierwszą działkę - za każdą następną działkę 2) Wznowienie granic: - pierwszy punkt - każdy następny punkt, 3) Podział terenów rolnych: - pierwsza działka - każda następna działka, 4) Prowadzenie rozgraniczenia: - pierwszy punkt - każdy następny punkt. 5) Sporządzanie map syt-wys. dla terenów: - w skali 1:500;1:1000;1:2000 ( wraz z odbitką mapy ewidencyjnej), dla celów urbanistyczno- planistycznych w wersji papierowej elektronicznej w formie JPG lub CAD a) przy istniejącej mapie zasadniczej - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar 6) Sporządzanie map syt-wys.w skali 1:500;1:1000; ( wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) a) przy istniejącej mapie zasadniczej - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar Mapy w zadaniu 5 i 6 zostaną wykonane w formie elektronicznej w formacie IPEG lub CAD. 7) Wyznaczenie reperu roboczego - za pierwszy reper - za każdy następny reper 8) Wytyczenie punktu realizacyjnego(latarnia, słup itp.), - za pierwszy punkt w obiekcie - za każdy następny punkt 9) Wytyczenie budynku - budowli, - do czterech punktów - każdy następny punkt 10) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem mapy (syt - wys.) - punkt pomierzony 11) Wytyczenie sieci uzbrojenia poziemnego( wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, co. Kolektora grawitacyjnego lub tłocznego) - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami 12) Inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego ( wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., kolektora grawitacyjnego lub tłocznego) - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami 13) Wytyczenie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, - pierwszej studni rewizyjnej na trasie -każdej następnej studni 14) Inwentaryzacja zewnętrzna sieci kanalizacji sanitarnej, -pierwszej studni rewizyjnej- kompletnej(poziom terenu, kanału, wszystkich rur podłączonych do studni rewizyjnej) -każdej następnej 15) Wytyczenie drogi o długości do 100 m, bez uzbrojenia, 16) Wytyczenie drogi o długości do 500m , bez uzbrojenia, 17) Wytyczenie 1 km. drogi bez uzbrojenia, 18) Inwentaryzacja drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia, 19) Inwentaryzacja drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia, 20) Inwentaryzacja drogi o długości 1 km bez uzbrojenia. Zamawiający każdorazowo wystawi zlecenie na realizację określonych prac geodezyjnych (zadań) oraz terminu wykonania prac.Termin każdorazowo zostanie uzgodniony z wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , 3. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.), 4. posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu, 5. są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty (wg. załączonego druku). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 i nr 2 do formularza oferty), 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie ( załącznik nr 3 do formularza oferty), 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami( załącznik nr 4 do formularza oferty), 6. Dokumenty stwierdzajace, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.) 7. Kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uwaga! W przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów ich zobowiązania co do oferty oraz wykonania zamówienia są solidarne. Oferta wspólna musi spełniać następujące warunki: 1. musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2,3,7 od wszystkich występujących podmiotów, 2. musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 4. Składając oferty wspólne na formularzu oferty i innych dokumentach dołączonych do oferty w miejscu nazwy i adresu (Wykonawcy) należy wymienić wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 5. Jeżeli oferta wykonawców (np. Konsorcjum) zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach