Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2009/2010 z podziałem na zadania: I, II, III

Zarząd Powiatu w Myśliborzu ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Marcinkowskiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7472021 , fax. 095 7473153
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Myśliborzu
    ul. Marcinkowskiego 2 2
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7472021, fax. 095 7473153
    REGON: 21046718400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmysliborski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2009/2010 z podziałem na zadania: I, II, III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2009/2010 Sprzęt i pojazdy będą wykonywały usługi na następujących zasadach: a) sprzęt i pojazdy będą w stanie gotowości do akcji zimowej o każdej porze dnia i nocy do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 1 godziny od chwili wezwania w związku z tym obowiązkowa łączność telefoniczna z Wykonawcą, a szczególnie z kierowcami wykonującymi pracę przy zimowym utrzymaniu dróg, którzy muszą być wyposażeni w telefon komórkowy. b) prace przy odśnieżaniu lub zwalczaniu gołoledzi będą wykonywane ściśle wg wskazań Zamawiającego, c) Wykonawca zapewnia stałą obsługę naprawczo-remontową sprzętu i pojazdów, d) Wykonawca odbierze od Zamawiającego sprzęt (piaskarki P-1 oraz pługi znajdują się na Obwodzie Drogowym w Cychrach) i odpowiada za zamontowanie i przystosowanie powierzonego sprzętu do oferowanego nośnika, e) Wykonawca utrzymuje pojazdy i sprzęt przeznaczony do akcji zimowej w pełnej gotowości technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy wymagają takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawca złoży oświadczenie o treści załącznika Nr 1 (druk w załączeniu)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty (o treści załączonego druku) Formularz cenowy (o treści załączonego druku) . Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ oświadczenie, że oferent spełnia wymogi ustawy - art.22.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (o treści załącznika nr 1)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatmysliborski.pl/zamowienia.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach