Przetargi.pl
Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 i P-2 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg

  • Adres: 05820 Piastów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 723 01 05 , fax. 22 723 01 05
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
    ul. 11 Listopada 2
    05820 Piastów, woj. mazowieckie
    tel. 22 723 01 05, fax. 22 723 01 05
    REGON: 52703200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 i P-2 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie w okresie od 1.01.2018 r. do 31.12.2018 r. usługi przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 i P-2 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa”. Zamawiający powierza Wykonawcy wykonanie usług transportu osób zgodnie z opisanymi trasami przejazdu: Linia: P1 – trasa: OGIŃSKIEGO 02-Żbikowska 01-Skłodowskiej 01-Traugutta 03-Orzeszkowej 01-Tesco 02-Słowackiego 02-Niecała 01-Pola 01-PKP Piastów 02-Dygasińskiego 02-Kraszewskiego 02-Sienkiewicza 02-Godebskiego 02-Os. Harcerska 02-PKP Piastów 01-Traugutta 01-Kino Baśń 04-Mazurska 02-Ożarowska 02-Błońska 01-Ożarowska 01-Małachowskiego 01 -Kino Baśń 02-Warszawska 02-Dąbrowskiego 04-Pułaskiego 02-Al. Piłsudskiego 02-OGIŃSKIEGO 02. Linia: P2 – trasa: Traugutta 01-Kino Baśń 01-Lelewela 01-Ursus Sanktuarium-Lelewela 02-Kino Baśń 02-Traugutta 01. Łączna ilość przewidywanych wozokilometrów do przejechania po terenie Miasta Piastów, od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31.12.2018 r. wynosi : Linia P1 94923,84 wozokilometrów. Linia P2 41255 wozokilometrów. Przejazd na liniach P1 i P2 odbywa się bezpłatnie dla każdego uczestnika lokalnego transportu zbiorowego. Kursy na linii P1 odbywać się będą od poniedziałku do soboty z wyjątkiem świąt. Kursy na linii P2 odbywać się będą codziennie oprócz świąt Wielkanocy, Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Wykonawca zobowiązuje się do sumiennego wykonywania usług, w tym przestrzegania ustalonego przez Zamawiającego rozkładu jazdy. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w rozkładzie jazdy na wnioski mieszkańców lub według potrzeb Zamawiającego. Miesięczna płatność wynagrodzenia Wykonawcy za świadczone usługi następować będzie po upływie nie mniej niż 14 dni. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U.2016 poz. 1907 z późn. zm.), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. 2017 poz.1983) i ustawy z 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. 2016 poz. 1867 z późn. zm.). W każdym pojeździe wymagane jest zamontowanie nadajnika GPS. Nadajnik GPS pozwoli na śledzenie lokalizacji pojazdów, historii tras wraz z czasami przejazdów. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania pojazdów poprzez naklejkę na przedzie i ścianie bocznej pojazdu symbolem trasy (P1 i P2) dużą czarną czcionką, tablicą lub wyświetlaczem informującym o aktualnym kierunku jazdy za przednią szybą, umieszczenie mapy trasy, listy przystanków i rozkładu jazdy na bocznej szybie na zewnątrz i wewnątrz pojazdu, umieszczenie oraz rozkładu jazdy w widocznym miejscu wewnątrz pojazdu, umieszczenie herbu gminy na drzwiach pojazdu przygotowanych wg. wzoru ustalonego i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywieszania aktualnego rozkładu jazdy na wszystkich przystankach autobusowych na poszczególnych trasach przejazdu oraz dokonywać aktualizacji i czasowych zmian rozkładów jazdy. Koszty związane z oznakowaniem pojazdów, przygotowaniem i wywieszaniem tabliczek z rozkładem jazdy itp. ponosi Wykonawca. Koszty związane z realizacją ust. 8, 9 i 10 ponosi Wykonawca. Wykonawca będzie przekazywał niezwłocznie ustaloną z Zamawiającym w formie elektronicznej (sms, email) informacje o następujących zdarzeniach: kurs niewykonany oraz powód takiego zdarzenia; fakt wykonywania przewozów pojazdem zastępczym z podaniem typu pojazdu, nr rejestracyjnego, daty, godziny, linii, powodu wprowadzenia pojazdu zastępczego, nr rejestracyjny pojazdu stałego, który został zastąpiony oraz przewidywanego okresu w którym pojazd zastępczy będzie eksploatowany; fakt zakończenia wykonywania przewozów pojazdem zastępczym; każdy fakt powstania lub okres występowania odchylenia od rozkładu jazdy równej lub większej niż 20 minut wraz ze wskazaniem powodu takiego stanu; każdy fakt zatrzymania dowodu rejestracyjnego pojazdu na liniach P1, P2 przez uprawnione służby kontrolne ze wskazaniem daty, godziny i powodu zatrzymania dowodu rejestracyjnego; każdą zaistniałą sytuację zagrażającą bezpieczeństwa pasażerów pojazdu liniach objętych zamówieniem ze wskazaniem daty, godziny i powodu powstania zagrożenia; zauważone braki w infrastrukturze przystankowej, uszkodzenia oznakowania oraz inne zagrożenia bezpieczeństwa ruchu zgłaszane przez kierowców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: posiada licencję o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U z 2016 r., poz. 1907 ze zm.) udzieloną na okres obejmujący termin wykonania zamówienia tj. co najmniej do 31.12.2018 r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), oświadczenia określone w pkt. 10.1 niniejszej SIWZ: o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). Dowód wniesienia/ wpłacenia wadium (załącznik Wykonawcy), pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach