Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
- Data zamieszczenia: 2020-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1
50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
REGON: 13010000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uni.wroc.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług programistycznych i parametryzacyjnych w systemach TETA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla Zamawiającego usług programistycznych i parametryzacyjnych w systemach TETA.EDU i TETA.EDU.WEB/ME i TETA BI związanych z: 1/ dostosowaniem istniejących mechanizmów w w/w systemach do potrzeb Zamawiającego wynikających ze zmiany przepisów i regulacji wewnętrznych Uniwersytetu Wrocławskiego, 2/ rozbudowa, zmiana, modernizacja funkcjonalności w/w systemów w ramach optymalizacji procesów biznesowych w Uniwersytecie Wrocławskim. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72265000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory załączników do niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 2. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdziale VI pkt 1-3, stanowiące Załączniki nr 2a i 2b do SIWZ – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik; 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 7 do SIWZ; 6) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 5 Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa i instalacja (wdrożenie) przez Wykonawcę oprogramowania do informatycznego zarządzania i prezentacji on-line zbiorów archiwalno-muzealnych Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-27 - Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 1819 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus
Dodano: 2018-09-10 - Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 2000 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus
Dodano: 2018-08-29 - Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II- Aktualizacja systemów dziedzinowych
Dodano: 2018-08-27 - „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II – Budżet Obywatelski
Dodano: 2017-07-18