Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
- Data zamieszczenia: 2018-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Wybrzeże L.Pasteura 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
REGON: 000288981 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 1819 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 1819 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus. 2. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia: 1) Odinstalowanie obecnie zainstalowanego oprogramowania antywirusowego; 2) Zainstalowanie 1819 licencji ESET Endpoint Antivirus; 3) Skonfigurowanie 1819 licencji w celu zapewnienia pełnego zarządzania nimi za pośrednictwem konsoli ESET Remote Administrator, będącej w posiadaniu Zamawiającego. 3. Komputery, na których odbędzie się instalacja oprogramowania, znajdują się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego na terenie miasta Wrocławia i wyposażone są w systemy operacyjne MS Windows oraz Mac OS. 4. Instalacja oprogramowania musi być prowadzona w dniach roboczych, w godzinach od 08:00 do 15:00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72265000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór załącznik nr 2 do Siwz) – wypełnione przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 Siwz (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale V pkt 5 Siwz – jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa i instalacja (wdrożenie) przez Wykonawcę oprogramowania do informatycznego zarządzania i prezentacji on-line zbiorów archiwalno-muzealnych Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-27 - Wykonanie usług programistycznych i parametryzacyjnych w systemach TETA
Dodano: 2020-12-28 - Instalacja na komputerach pracowników Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 2000 licencji rocznych ESET Endpoint Antivirus
Dodano: 2018-08-29 - Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II- Aktualizacja systemów dziedzinowych
Dodano: 2018-08-27 - „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II – Budżet Obywatelski
Dodano: 2017-07-18