Przetargi.pl
Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich. 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na cztery części tj.:  Część nr I - „Wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych dla 35. WOG w Rząsce k./Krakowa” Przedmiotem zamówienia dla część nr 1 jest wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych tj. teczki, okładki miękkie, banery roll-up, foldery, ulotki, itp., zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.  Część nr II - „Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2019 r. do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa” Przedmiotem zamówienia dla część nr 2 jest wykonanie i dostawa kalendarzy na 2019 r. zgodnie z dostarczonymi projektami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.  Część nr III - „Wykonanie i dostawa hologramów i plomb zabezpieczających jednorazowego użytku do 35. WOG w Rząsce k./Krakowa” Przedmiotem zamówienia dla część nr 3 jest wykonanie i dostawa plomb zabezpieczających jednorazowego użytku, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ  Część nr IV - „Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich” Zamówienie dla części nr 4 obejmuje: wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części nr 4, stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ wraz z załącznikami (1-11) zawierającymi projekty do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pozycji. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie teczek, okładek, książek, pudeł, zeszytów, kart, usług naprawczych materiałów ewidencyjnych itp. wraz z dostarczeniem Zamawiającemu wykonanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  część nr 1 w kwocie – 1 300,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc trzysta)  część nr 2 w kwocie – 740,00 zł (słownie zł: siedemset czterdzieści)  część nr 3 w kwocie – 350,00 zł (słownie zł: trzysta pięćdziesiąt)  część nr 4 w kwocie – 1 200,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dwieście)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Formularz cenowy” (zał. nr 7);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach