Przetargi.pl
Wykonanie usług ochrony osób i mienia na terenie Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6.

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-738 Opole, ul. Chmielowicka 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4743697, 457 54 95 , fax. 0-77 4743697, 457 54 95
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu
    ul. Chmielowicka 6 6
    45-738 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4743697, 457 54 95, fax. 0-77 4743697, 457 54 95
    REGON: 53184974400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług ochrony osób i mienia na terenie Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ochroniarskich na terenie Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6.3. Wielkość przedmiotu zamówienia została określona we wzorze kalkulacji cenowej stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) Ochronę fizyczną obiektu realizowaną w trybie 16 godzinnym przez 5 dni tygodnia w dni powszednie i i 24-godzinnym w dni wolne od pracy ( świąteczne) przez odpowiednio ubranego pracownika ochrony stacjonarnej (jednego pracownika na zmianie) przygotowanego zawodowo do wykonywania czynności ochronnych z minimum 2 letnim stażem pracy w zakresie przewidzianym do wykonywania usługi ochrony osób i mienia, bez wymogu posiadania licencji przez szeregowych pracowników ochrony, oraz minimum jedną osobę nadzorującą pracowników wykonujących ww. usługę ochrony w obiekcie Zamawiającego posiadających licencję I lub II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia ( Dz. U. Z 2005 r, Nr 45 poz.1221 ze zmianami). Wymagana liczba pracowników ochrony stacjonarnej przewidywanej do pracy zmianowej minimum 4 osoby zgodnie z harmonogramem pracy w danym miesiącu. 2) Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu; 3) Monitorowanie obiektu oraz terenu za pomocą obchodu terenu. 4) Kontrolę ruchu osobowego dokumentacji ewidencyjnej dotyczącej ruchu osobowego, materiałowego , prowadzenie ewidencji wydawanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń, prowadzenie rejestru codziennych raportów, obsługę centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych, w okresie letnim i zimowym utrzymywanie porządku i czystości wejścia do budynku; 5) Podejmowanie działań w razie wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych ( napad, włamanie, pożar, powódź i awarie). 6) Osoby wykonujące czynności ochrony musi cechować wysoka kultura osobista, komunikatywność, muszą zachowywać się w sposób kulturalny i uprzejmy oraz udzielać informacji użytkownikom obiektu w sposób rzeczowy i kulturalny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia o zmianę wyznaczonego przez Wykonawcę pracownika ochrony. 7) Zamawiający wymaga od Wykonawcy obsady posterunku w ochranianym budynku w systemie dwuzmianowym tj. dla ochrony w dni powszednie zmiana co 8 godzin, dla ochrony w dni wolne od pracy ( świąteczne) zmiana co 12 godzin. 8) Wykonawca zapewni łączność radiową w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole poprzez urządzenia radiowe pracujące w radiokomunikacji, zapewniające łącze ruchome lądowe pomiędzy stanowiskami w budynku Zamawiającego, a zewnętrznym stanowiskiem kierowania i kontroli pracowników ochrony u Wykonawcy. 9) Wykonawca zapewni wszystkim swoim pracownikom chroniącym obiekt Zamawiającego własne środki łączności radiowej działające na wydzielonym dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję paśmie , zapewni wysoki poziom ich dyspozycyjności i wszelkie inne środki w ilościach gwarantujących prawidłową realizację zamówienia (łączność telefoniczną za pomocą telefonów komórkowych kieszonkowe przyciski (piloty anty - napadowe ). Zamawiający wymaga by w pomieszczeniu dyżurki pielęgniarek była zapewniona łączność radiowa z minimum jedną pielęgniarką wyposażoną w minimum 1szt.urządzenia anty napadowego. Wykonawca składając ofertę winien uwzględnić w niej kalkulację wszystkich kosztów związane z uruchomieniem pasma radiowego w urządzeniu do transmisji zagrożeń drogą radiową. Po zakończeniu czasu trwania umowy na ochronę osób i mienia Wykonawca może zdemontować zainstalowane urządzenia i zabrać gdyż nie są one własnością Zamawiającego. 10) W trakcie realizacji umowy wykonawca obowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego ( tj. dyrektora, kierownika działu gospodarczego) przedstawić umowy o pracę zawarte z osobami wykonującymi usługi dotyczące przedmiotowego postępowania. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić bezpieczeństwo uzyskanych danych osobowych dotyczących osób wykonujących przedmiot zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) pod rygorem sankcji określonych w tej ustawie. 11) Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane uzyskane podczas realizacji przedmiotu umowy, w szczególności wszelkie informacje dotyczące danych mieszkańców i sytuacji życiowej mieszkańców. 12) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że osoby z kadry Wykonawcy realizujące czynności z zakresu ochrony osób i mienia oraz usług portierskich , będą miały do czynienia z mieszkańcami Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów, wśród których są osoby starsze oraz osoby przewlekle somatycznie chore, osoby niepełnosprawne fizycznie - wobec tego delegowane przez Wykonawcę osoby do realizacji czynności z zakresu ochrony osób i mienia winny być sprawne fizycznie i poinformowane oraz pouczone o odpowiednim zachowaniu wobec mieszkańców domu, biorąc pod uwagę wskazane wyżej okoliczności. 13) Szczegółowy opis zakresu usług ochrony mienia oraz budynków, oraz ochrony ludzi a także zakres usług portierskich w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu zawiera załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 6. Budynek Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów objęty przedmiotowym zamówieniem jest obiektem użyteczności publicznej o powierzchni ok. 4 539 m2, trzy kondygnacyjnym, położonym na terenie ogrodzonym, oświetlonym, na działce o powierzchni ok. 19 365 m2. Budynek składa się z części mieszkalnej, biurowej, szpitalnej, pomieszczeń pralni, kuchni, magazynów, gabinetów zabiegowych i innych pomieszczeń do fizjoterapii i terapii zajęciowej. W budynku głównym zamieszkuje około 150 pensjonariuszy w 105 pokojach mieszkalnych. Cisza nocna w budynku mieszkalnym obowiązuje od godz. 22.00. do 6.00.Pracownicy administracji pracują w godzinach od 7.00 do 15.00 w dni powszednie. Personel medyczny pracuje całodobowo, natomiast pracownicy kuchni w systemie zmianowym od godz. 6.00 do godziny 19.00. 7. Zamawiający udostępni Wykonawcy na swoim terenie nieodpłatnie: pomieszczenie na posterunek znajdujące się w budynku głównym na parterze w obrębie klatki schodowej K2, do samodzielnego wyposażenia tego pomieszczenia. Koszt wyposażenia pomieszczenia portierni ponosi Wykonawca. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do bezwzględnego dostosowania się do postanowień strażaka dotyczących wyposażenia i wystroju tego pomieszczenia. W związku z usytuowaniem przestrzeni portierni na poziomie parteru i włączeniu w przestrzeń wydzielonej pożarowo klatki schodowej , pomieszczenie portierni nie może być wyposażone w meble i wystrój z materiałów palnych, zakazuje się używania urządzeń elektrycznych takich jak czajnik, słoneczko, termowentylator itp. Elementy wystroju wnętrza muszą być wykonane z materiałów niepalnych : np. meble z płyt kamiennych, z elementów stalowych. Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie nie może dokonywać istotnych zmian, ani ulepszeń pomieszczenia portierni lub przedsionka przed wejściem do portierni. Stałe elementy wykończeniowe, ulepszające lub instalacyjne wykonane przez Wykonawcę w pomieszczeniu portierni, lub przedsionka przed wejściem do portierni, które są na trwale z nim związane, stanowią część składową pomieszczenia w budynku. Po zakończeniu wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca nie ma prawa odłączenia i zabrania urządzeń, ulepszeń i instalacji wykonywanych przez niego w pomieszczeniu, jeżeli te urządzenia, ulepszenia i instalacje stały się częścią składową pomieszczenia. Nakłady inwestycyjne z chwilą ich powstania zwiększające wartość pomieszczenia Wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach