Przetargi.pl
Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2019-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia: 1) konserwacja i naprawy dróg o nawierzchni twardej ulepszonej (bitumiczne, betonowe, z kostki betonowej i brukowej) oraz chodników, w szczególności: a) prace rozbiórkowe, b) naprawa cząstkowa nawierzchni bitumicznych, chodników z kostki betonowej, granitowej z płyt betonowych, c) frezowanie nawierzchni bitumicznych, d) położenie warstw konstrukcyjnych, e) położenie, wymiana płyt betonowych, f) wymiana krawężników, g) regulacja wpustów ulicznych, studni kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych, h) wymiana zaworów i zasuw; 2) konserwacja i naprawy dróg gruntowych, w szczególności: a) profilowanie nawierzchni dróg równiarką, z zagęszczeniem walcem, b) naprawa nawierzchni z uzupełnieniem ubytków żużlem paleniskowym lub tłuczniem lub destruktem bitumicznym lub mielonym gruzem, c) ścinka poboczy ścinarką mechaniczną, d) ułożenie nawierzchni z płyt, e) wykonanie korytowania, podsypki piaskowej, podbudowy z gruzu, f) regulacja włazów drogowych, g) konserwacja i udrożnienie rowów, h) kopanie rowów odwadniających trapezowych z profilowaniem skarp w trakcie wykonywania nowych odcinków dróg. 2. Szczegółowy wykaz usług napraw i konserwacji dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia oraz ich szacunkowe ilości są określone w załączniku nr 1 do siwz „Oferta”. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) odpowiedzialności za właściwe wykonanie naprawy i konserwacji drogi oraz dokonania na własny koszt wizji w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny i realizacji robót; 2) zapewnienia warunków bezpieczeństwa oraz stosowania metod organizacyjno-technicznych stosowanych w miejscu prowadzonych robót w pasie drogowym; 3) zabezpieczenia ruchu pieszego i kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych; 4) zapewnienia w trakcie wykonywania przedmiotu umowy prawidłowego funkcjonowania dróg, poprawy przejezdności i przechodu oraz prawidłowego odprowadzenia wody z nawierzchni drogi; 5) napraw cząstkowych nawierzchni asfaltobetonowych o powierzchni do 10 m² ; 6) naprawy nawierzchni asfaltobetonowych o powierzchni powyżej 10 m² asfaltobetonem jako ułożenia nawierzchni; 7) przestrzegania wymogów określonych normami dotyczącymi wykonywania nawierzchni na drogach oraz określonymi przez Zamawiającego, a także przepisami prawa; 8) wskazania Zamawiającemu miejsca wykonywania przedmiotu umowy oraz uzgodnienia z nim zakresu robót (drogą elektroniczną); 9) przystąpienia do naprawy drogi w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia konieczności określonej naprawy lub konserwacji przez Zamawiającego lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, w tym opadów, także w przypadku udokumentowanej przez Wykonawcę awarii sprzętu lub wystąpienia innych czynników niezależnych od Wykonawcy; 10) niezwłocznego oznakowania (koniecznego) i zabezpieczenia miejsca uszkodzonej nawierzchni do momentu rozpoczęcia naprawy; 11) wykonania naprawy uszkodzonej nawierzchni w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, w tym opadów, także w przypadku udokumentowanej przez wykonawcę awarii sprzętu; 12) informowania Zamawiającego na adres e-mail lub telefonicznie o przystąpieniu do naprawy oraz o jej zakończeniu; 13) odpowiedzialności za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym; 14) zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z drogi oraz do odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o uszkodzeniu drogi); 15) samodzielnego wyjaśniania szkody powstałej podczas wykonywania przedmiotu 16) umowy i likwidacji tej szkody bez udziału Zamawiającego; 17) uporządkowania terenu po wykonanych robotach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach