13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261 483222
- Data zamieszczenia: 2022-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
ul. Czwartaków 3
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261483290, fax. 261 483222
REGON: 340907277 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa sprzętu służby obrony przed bronią masowego rażenia - sprawa nr 100/2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
►Naprawa zestawu do masowej dekontaminacji RBA 70 KViOpis Stanu Technicznego:1) Uszkodzenia stelaża - wymiana uszkodzonych przęseł stelaży namiotów tj.:a) namiot rozbieralnia: uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 1176mm – 10 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 846mm – 8 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 831mm – 9 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 811mm – 6 szt.;b) namiot dekontaminacyjny: uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 1176mm – 8 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 846mm – 6 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 831mm – 7 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 811mm – 4 szt.;c) namiot ubieralnia: uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 1176mm – 6 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 846mm – 5 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 831mm – 6 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 811mm – 3 szt.Minimalne wymagania w stosunku do rurek z włókna węglowego: Włókno/żywica: włókno węglowe/żywica epoksydowa; Gęstość kompozytu: 1,58 g/cm3 Wytrzymałość na rozciąganie: 1280 MPa; Tolerancja średnicy zewnętrznej: +0,1mm; Powierzchnia: szlifowana; Temperatura pracy: 110C Orientacja włókien*:• 20% splot 30• 80% splot 45*Włókna ułożone względem osi rury pod kątem 30 ̊ natomiast pozostałe warstwy ułożone pod kątem 45°.2) Uszkodzony agregat prądotwórczy ZPP - 12 DTO - przegląd i naprawa modułu bezpieczeństwa;3) Uszkodzenia urządzenia wysokociśnieniowego THERMIC 10HW – przegląd i naprawa osi jezdnej.►Miejsce wykonania usługi: miejsce wskazane przez Wykonawcę na terenie RP.Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt po wykonanej usłudze z miejsca realizacji usługi we własnym zakresie i na swój koszt.Wykonawca nie uwzględnia w oferowanej cenie kosztów transportu sprzętu celem wykonania usługi i po jej zakończeniu – zwrotnie do miejsca użytkowania.►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany:1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw w zakresie przedmiotu zamówienia;2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; 3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń – sprzętu obrony przed bronią masowego rażenia w rodzaju sprzętu objętego prowadzonym postępowaniem).4) Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne, materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości dostarczonych części lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności naprawcze urządzeń objętych prowadzonym postępowaniem - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.Zasady normujące:1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy.►Naprawa przyrządów rozpoznania skażeń AP4C1) naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 05541Opis Stanu Technicznego:przyrząd po włożeniu baterii samoczynnie uruchamia się bez użycia włącznika, zapalają się wszystkie diody na wyświetlaczu i przechodzi w tryb pomiarowy,przyrządu nie można wyłączyć, wyłącza się dopiero po wyjęciu baterii.(usunięcie usterek).2) naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03710Opis Stanu Technicznego:brak możliwości uruchomienia urządzenia, stan baterii w normie. (usunięcie usterek).►Miejsce wykonania usługi: miejsce wskazane przez Wykonawcę na terenie RP.Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt po wykonanej usłudze z miejsca realizacji usługi we własnym zakresie i na swój koszt.Wykonawca nie uwzględnia w oferowanej cenie kosztów transportu sprzętu celem wykonania usługi i po jej zakończeniu – zwrotnie do miejsca użytkowania.►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany:1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw w zakresie przedmiotu zamówienia;2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; 3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń – sprzętu obrony przed bronią masowego rażenia w rodzaju sprzętu objętego prowadzonym postępowaniem).4) Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne, materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości dostarczonych części lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności naprawcze urządzeń objętych prowadzonym postępowaniem - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.Zasady normujące:1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy►Naprawa pirometrów TU2011 SMART.1) naprawa pirometru TU2011 SMART o nr fabrycznym: 03/2011, rok produkcji 2011Opis Stanu Technicznego:brak komunikacji czujnika termometru z komputerem - usunięcie usterek.2) naprawa pirometru TU2011 SMART o nr fabrycznym: 09/2011, rok produkcji 2011Opis Stanu Technicznego:brak komunikacji czujnika termometru z komputerem - usunięcie usterek.►Miejsce wykonania usługi: miejsce wskazane przez Wykonawcę na terenie RP.Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt po wykonanej usłudze z miejsca realizacji usługi we własnym zakresie i na swój koszt.Wykonawca nie uwzględnia w oferowanej cenie kosztów transportu sprzętu celem wykonania usługi i po jej zakończeniu – zwrotnie do miejsca użytkowania.►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany:1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw w zakresie przedmiotu zamówienia;2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; 3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń – sprzętu obrony przed bronią masowego rażenia w rodzaju sprzętu objętego prowadzonym postępowaniem).4) Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne, materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości dostarczonych części lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności naprawcze urządzeń objętych prowadzonym postępowaniem - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.Zasady normujące:1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy►Naprawa radiometru uniwersalnego RUM-2 o numerze PA0072, rok produkcji 2015 r.Opis Stanu Technicznego:niesprawny scyntylator SBF.050F nr 2014-D5737;uszkodzona folia osłonowa scyntylatora;brak światłoszczelności.(usunięcie usterek).►Miejsce wykonania usługi: miejsce wskazane przez Wykonawcę na terenie RP.Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt po wykonanej usłudze z miejsca realizacji usługi we własnym zakresie i na swój koszt.Wykonawca nie uwzględnia w oferowanej cenie kosztów transportu sprzętu celem wykonania usługi i po jej zakończeniu – zwrotnie do miejsca użytkowania.►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany:1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw w zakresie przedmiotu zamówienia;2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; 3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń – sprzętu obrony przed bronią masowego rażenia w rodzaju sprzętu objętego prowadzonym postępowaniem).4) Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne, materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości dostarczonych części lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności naprawcze urządzeń objętych prowadzonym postępowaniem - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp. Zasady normujące:1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KONSERWACJA STRZELNIC "SYPKA" I "JAWOR" NA TERENIE KOMPLEKSU POLIGONOWEGO TORUŃ
Dodano: 2024-02-02 - Wykonanie usług napraw i konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Dodano: 2024-02-02 - Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2023/2024
Dodano: 2023-11-09 - Naprawa sprzętu służby obrony przed bronią masowego rażenia - sprawa nr 100/2022
Dodano: 2022-11-15 - Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
Dodano: 2021-01-20 - Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
Dodano: 2020-12-10 - USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 96/2020
Dodano: 2020-10-20 - USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 88/2020
Dodano: 2020-10-08 - USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 73/2020
Dodano: 2020-08-25 - USŁUGA NAPRAWY INSTALACJI ROZLEWCZEJ IRS-2C NA SAMOCHODZIE STAR-266 – sprawa numer 68/2020
Dodano: 2020-08-13