Przetargi.pl
Naprawa sprzętu służby obrony przed bronią masowego rażenia - sprawa nr 100/2022

13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261 483222
  • Data zamieszczenia: 2022-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261483290, fax. 261 483222
    REGON: 340907277
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa sprzętu służby obrony przed bronią masowego rażenia - sprawa nr 100/2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ►Naprawa zestawu do masowej dekontaminacji RBA 70 KViOpis Stanu Technicznego:1) Uszkodzenia stelaża - wymiana uszkodzonych przęseł stelaży namiotów tj.:a) namiot rozbieralnia: uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 1176mm – 10 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 846mm – 8 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 831mm – 9 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 811mm – 6 szt.;b) namiot dekontaminacyjny: uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 1176mm – 8 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 846mm – 6 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 831mm – 7 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 811mm – 4 szt.;c) namiot ubieralnia: uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 1176mm – 6 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12 x 846mm – 5 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 831mm – 6 szt.; uszkodzone rurki z włókna węglowego FI 12x 811mm – 3 szt.Minimalne wymagania w stosunku do rurek z włókna węglowego: Włókno/żywica: włókno węglowe/żywica epoksydowa; Gęstość kompozytu: 1,58 g/cm3 Wytrzymałość na rozciąganie: 1280 MPa; Tolerancja średnicy zewnętrznej: +0,1mm; Powierzchnia: szlifowana; Temperatura pracy: 110C Orientacja włókien*:• 20% splot 30• 80% splot 45*Włókna ułożone względem osi rury pod kątem 30 ̊ natomiast pozostałe warstwy ułożone pod kątem 45°.2) Uszkodzony agregat prądotwórczy ZPP - 12 DTO - przegląd i naprawa modułu bezpieczeństwa;3) Uszkodzenia urządzenia wysokociśnieniowego THERMIC 10HW – przegląd i naprawa osi jezdnej.►Miejsce wykonania usługi: miejsce wskazane przez Wykonawcę na terenie RP.Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt po wykonanej usłudze z miejsca realizacji usługi we własnym zakresie i na swój koszt.Wykonawca nie uwzględnia w oferowanej cenie kosztów transportu sprzętu celem wykonania usługi i po jej zakończeniu – zwrotnie do miejsca użytkowania.►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany:1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw w zakresie przedmiotu zamówienia;2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; 3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń – sprzętu obrony przed bronią masowego rażenia w rodzaju sprzętu objętego prowadzonym postępowaniem).4) Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne, materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości dostarczonych części lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności naprawcze urządzeń objętych prowadzonym postępowaniem - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.Zasady normujące:1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy.►Naprawa przyrządów rozpoznania skażeń AP4C1) naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 05541Opis Stanu Technicznego:przyrząd po włożeniu baterii samoczynnie uruchamia się bez użycia włącznika, zapalają się wszystkie diody na wyświetlaczu i przechodzi w tryb pomiarowy,przyrządu nie można wyłączyć, wyłącza się dopiero po wyjęciu baterii.(usunięcie usterek).2) naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03710Opis Stanu Technicznego:brak możliwości uruchomienia urządzenia, stan baterii w normie. (usunięcie usterek).►Miejsce wykonania usługi: miejsce wskazane przez Wykonawcę na terenie RP.Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt po wykonanej usłudze z miejsca realizacji usługi we własnym zakresie i na swój koszt.Wykonawca nie uwzględnia w oferowanej cenie kosztów transportu sprzętu celem wykonania usługi i po jej zakończeniu – zwrotnie do miejsca użytkowania.►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany:1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw w zakresie przedmiotu zamówienia;2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; 3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń – sprzętu obrony przed bronią masowego rażenia w rodzaju sprzętu objętego prowadzonym postępowaniem).4) Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne, materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości dostarczonych części lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności naprawcze urządzeń objętych prowadzonym postępowaniem - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.Zasady normujące:1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy►Naprawa pirometrów TU2011 SMART.1) naprawa pirometru TU2011 SMART o nr fabrycznym: 03/2011, rok produkcji 2011Opis Stanu Technicznego:brak komunikacji czujnika termometru z komputerem - usunięcie usterek.2) naprawa pirometru TU2011 SMART o nr fabrycznym: 09/2011, rok produkcji 2011Opis Stanu Technicznego:brak komunikacji czujnika termometru z komputerem - usunięcie usterek.►Miejsce wykonania usługi: miejsce wskazane przez Wykonawcę na terenie RP.Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt po wykonanej usłudze z miejsca realizacji usługi we własnym zakresie i na swój koszt.Wykonawca nie uwzględnia w oferowanej cenie kosztów transportu sprzętu celem wykonania usługi i po jej zakończeniu – zwrotnie do miejsca użytkowania.►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany:1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw w zakresie przedmiotu zamówienia;2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; 3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń – sprzętu obrony przed bronią masowego rażenia w rodzaju sprzętu objętego prowadzonym postępowaniem).4) Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne, materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości dostarczonych części lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności naprawcze urządzeń objętych prowadzonym postępowaniem - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.Zasady normujące:1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy►Naprawa radiometru uniwersalnego RUM-2 o numerze PA0072, rok produkcji 2015 r.Opis Stanu Technicznego:niesprawny scyntylator SBF.050F nr 2014-D5737;uszkodzona folia osłonowa scyntylatora;brak światłoszczelności.(usunięcie usterek).►Miejsce wykonania usługi: miejsce wskazane przez Wykonawcę na terenie RP.Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt po wykonanej usłudze z miejsca realizacji usługi we własnym zakresie i na swój koszt.Wykonawca nie uwzględnia w oferowanej cenie kosztów transportu sprzętu celem wykonania usługi i po jej zakończeniu – zwrotnie do miejsca użytkowania.►Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany:1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw w zakresie przedmiotu zamówienia;2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; 3) dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń – sprzętu obrony przed bronią masowego rażenia w rodzaju sprzętu objętego prowadzonym postępowaniem).4) Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne, materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości dostarczonych części lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy.►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności naprawcze urządzeń objętych prowadzonym postępowaniem - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp. Zasady normujące:1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach