13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
- Data zamieszczenia: 2020-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Czwartaków 3
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
REGON: 34090727700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA NAPRAWY INSTALACJI ROZLEWCZEJ IRS-2C NA SAMOCHODZIE STAR-266 – sprawa numer 68/2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy instalacji rozlewczej IRS-2C na samochodzie Star-266. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności prowadzących do przywrócenia technicznej i użytkowej sprawności sprzętu spowodowanej usterkami jak poniżej. 2. Zakres usługi i opis przedmiotu zamówienia: NAPRAWA INSTALACJI ROZLEWCZEJ IRS-2CNA SAMOCHODZIE STAR-266Nr rej. UG04300 - 1 kpl. ►diagnostyka wszystkich podzespołów, mechanizmów, urządzeń i przyrządów wyposażenia specjalnego pojazdu; ►sprawdzenie 2 szt. myjek wysokociśnieniowych SANIJET; ►demontaż uszkodzonego osprzętu zabudowy specjalnej: szafki lewej – z opróżnieniem wyposażenia, schowka rurowego na stojak prysznicowy, pogiętych błotników, montaż po usunięciu usterek; ►demontaż pojazdu – uwolnienie ramy do naprawy; ►naprawa ramy podwozia, modelowanie i sprawdzenie geometrii ramy; ►montaż pojazdu po naprawie; ►naprawa (prostowanie i spawanie) górnego mocowania szafki lewej; ►naprawa blacharska kabiny kierowcy – wymiana obrzeża błotnika; ►naprawa schowka rurowego na stojak prysznicowy; ►wymiana 2 szt. uszkodzonych zaworów kulowych rurociągu; ►lakierowanie ramy po naprawie, błotnika kabiny i zakleszczonych drzwi lewych, szafy bocznej, schowka pryszniców, ściany bocznej cysterny lewej; ►próba drogowa po naprawie powypadkowej. Realizacja usługi winna odbywać się miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt z siedziby Wykonawcy we własnym zakresie i na swój koszt. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia musi stosować wyposażenie i urządzenia na swój koszt i we własnym zakresie. Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne, materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości dostarczonych części lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy. Wykonawca oświadcza, iż osoby wykonujące w jego imieniu wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia lub / i przeszkolenie, techniczną wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie. 3.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 12 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę oraz wymienione materiały i części - chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie gwarancji/przydatności dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego. 4.Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego i realizacji usługi musi dysponować aktualną „Koncesją na wytwarzanie i obrót materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym” wystawioną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 7 ustawy o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym z dnia 13 czerwca 2019 (Dz.U. z 2019 r., poz 1214 t.j.) oraz znajdować się w Rejestrze przedsiębiorców posiadających koncesje na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym. W przypadku braku możliwości weryfikacji dysponowania przez Wykonawcę dokumentem jak wyżej w Rejestrze przedsiębiorców posiadających koncesje na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym Zamawiający zastrzega możliwość zażądania przedłożenia przez Wykonawcę aktualnej koncesji. 5.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia okreslają Ogólne Warunki Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 2. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert. Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KONSERWACJA STRZELNIC "SYPKA" I "JAWOR" NA TERENIE KOMPLEKSU POLIGONOWEGO TORUŃ
Dodano: 2024-02-02 - Wykonanie usług napraw i konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
Dodano: 2024-02-02 - Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2023/2024
Dodano: 2023-11-09 - Naprawa sprzętu służby obrony przed bronią masowego rażenia - sprawa nr 100/2022
Dodano: 2022-11-15 - Naprawa sprzętu służby obrony przed bronią masowego rażenia - sprawa nr 100/2022
Dodano: 2022-10-12 - Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
Dodano: 2021-01-20 - Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
Dodano: 2020-12-10 - USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 96/2020
Dodano: 2020-10-20 - USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 88/2020
Dodano: 2020-10-08 - USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 73/2020
Dodano: 2020-08-25