Przetargi.pl
Wykonanie usług komunalnych w Cieżkowicach: zimowe utrzymanie ulic, dróg, placów oraz całoroczne utrzymanie czystości

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug@ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług komunalnych w Cieżkowicach: zimowe utrzymanie ulic, dróg, placów oraz całoroczne utrzymanie czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W okresie zimowym: - odśnieżanie ulic, placów, chodników w Ciężkowicach (ulice na odcinku 18 km, wykazane w załączniku do umowy) - zwalczanie śliskości poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - odśnieżanie placu targowego na płycie rynku oraz przy ul. Krynickiej - w czasie roztopów udrażnianie kratek ściekowych i studzienek ulicznych - w czasie tygodnia po ustaniu akcji zimowej dokonać generalnego sprzątania - na wykonanie w/w usług materiał zapewnia wykonawca 2. W okresie wiosenno - letnim i jesiennym oczyszczanie ulic placów i chodników: - utrzymanie w ciągłej czystości placów ulic i chodników i placów targowych na łącznej powierzchni 22000 m2 - utrzymanie stałej drożności kratek ściekowych i studzienek ulicznych - raz w roku odnowienie pasów na przejściach - systematyczne koszenie trawy na skarpach wokół rynku ulicach oraz placach - jesienią na bieżąco usuwanie liści - trzy razy w roku wykoszenie trawy na placu między parkingiem a rzeką Białą przy ul. Krynickiej, pole namiotowe przy ul. Parkowej oraz park przy ul. Równej ( na powierzchni 2,5 ha). 3. W okresie całego roku - systematyczne opróżnianie koszy ulicznych - systematyczne opróżnianie koszy na zatoce (skamieniałe miasto) - wywóz na bieżąco odpadów z cmentarza komunalnego w Ciężkowicach - sprzątanie zatok i wiat przystankowych na terenie gminy przy drogach wojewódzkich, powiatowych i gminnych. Zadanie to należy wykonywać minimum raz w miesiącu a w razie potrzeby częściej i obejmuje wszystkie miejscowości Gminy za wyjątkiem Turska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, a ponadto spełniający następujące warunki: 4.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.2. Potencjał techniczny. Dysponują niezbędnym do wykonania zamówienia urządzeniami i narzędziami w postaci, minimum: a) pługopiaskarka -2 szt. b) samochód do wywozu kontenerów o pojemności 1200 l -1 szt. c) samochód zamiatarka uliczna -1 szt. d) odśnieżarka mechaniczna do odśnieżania chodników -1 szt. e) kosiarki do trawy -2 szt. f) ciągnik z przyczepą jednoosiowa i kosiarka rotacyjna -1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty. 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 1 do formularza oferty; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz sprzętu i środków transportu, jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia na załączniku nr 2 do formularza oferty, 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5. Kserokopia umowy z wysypiskiem na odbiór odpadów komunalnych 6. Kserokopia zezwolenia Burmistrza Gminy na świadczenie usług komunalnych 7. Podpisany projekt umowy -załącznik nr 3 do formularza oferty 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach