Gmina Świebodzin ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
- Data zamieszczenia: 2014-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
ul. Rynkowa 2 2
66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
REGON: 97077053400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług geodezyjnych w roku 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług geodezyjnych w roku 2014, polegających m.in. na: a) wznowieniu znaków granicznych, protokół z czynności wznowienia znaków granicznych wraz ze szkicem, b) pomiarze budynków i uzupełnieniu map w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Świebodzinie, c) aktualizacji użytków działki wraz z pomiarem w terenie na powierzchni nieprzekraczającej 0,1000 ha, d) podziale nieruchomości stanowiących własność Gminy Świebodzin lub których Gmina Świebodzin jest użytkownikiem wieczystym w trybie decyzyjnym wraz ze wznowieniem przesuniętych, uszkodzonych lub zniszczonych znaków granicznych oraz wyznaczeniem i utrwaleniem na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi, według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii [2 egz. wypisów i wyrysów przygotowanych do poświadczenia z dokumentami znajdującymi się w zasobie; 1 egz. wykazu zmian gruntowych (i 1 egz. wykazu synchronizacyjnego - w przypadku konieczności jego sporządzenia) - służących do dokonania wpisu w księdze wieczystej], e) podziale nieruchomości niestanowiących własności Gminy Świebodzin (niezbędnych do realizacji inwestycji celu publicznego) w trybie decyzyjnym wraz ze wznowieniem przesuniętych, uszkodzonych lub zniszczonych znaków granicznych oraz wyznaczeniem i utrwaleniem na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi, według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii [2 egz. wypisów i wyrysów przygotowanych do poświadczenia z dokumentami znajdującymi się w zasobie; 1 egz. wykazu zmian gruntowych (i 1 egz. wykazu synchronizacyjnego - w przypadku konieczności jego sporządzenia) - służących do dokonania wpisu w księdze wieczystej], f) podziale nieruchomości rolnej stanowiącej własność Gminy Świebodzin lub niestanowiącej własności Gminy Świebodzin w trybie bezdecyzyjnym wraz ze wznowieniem przesuniętych, uszkodzonych lub zniszczonych znaków granicznych oraz wyznaczeniem i utrwaleniem na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi, według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii [2 egz. wypisów i wyrysów przygotowanych do poświadczenia z dokumentami znajdującymi się w zasobie; 1 egz. wykazu zmian gruntowych (i 1 egz. wykazu synchronizacyjnego - w przypadku konieczności jego sporządzenia) - służących do dokonania wpisu w księdze wieczystej], g) sporządzaniu wykazów zmian danych ewidencyjnych służących do dokonania wpisu w księdze wieczystej. Szacunkowy zakres usług określony został w FORMULARZU OFERTY - zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Celem realizacji usług, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 2.1. W przypadku usług wymienionych w ust. 1 lit. d) i e): 1) Dokumenty, o których mowa w art. 97 ust. 1 pkt. 1-2 i 4-8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz 651 z późn. zm.), przy czym: a) dokumentem stwierdzającym prawo do nieruchomości może być protokół z badania księgi wieczystej lub jej wydruk z Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych, b) wstępny projekt podziału nieruchomości - w przypadku konieczności jego sporządzenia - należy dostarczyć w ilości 3 egz., a w przypadku gdy podział nieruchomości wymaga pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków (informacja taka zostanie każdorazowo podana w zleceniu) w ilości 4 egz., c) mapę z projektem podziału nieruchomości należy dostarczyć w następującej ilości egzemplarzy: - 5 egz. - w przypadku nieruchomości stanowiących własność Gminy Świebodzin, - 6 egz. - w przypadku nieruchomości będącej w użytkowaniu wieczystym Gminy Świebodzin, - 5 + n - w przypadku nieruchomości niestanowiących własności Gminy Świebodzin gdzie n - liczba właścicieli i/lub użytkowników wieczystych nieruchomości podlegającej podziałowi. 2.2. W przypadku usług wymienionych w ust. 1 lit. f): 1) Wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących nieruchomości podlegającej podziałowi, 2) Mapę z projektem podziału nieruchomości rolnej, - przed złożeniem operatu technicznego do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. 3. Opracowany przedmiot zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w następującej formie: a) egzemplarz wykazu synchronizacyjnego przeznaczonego do dokonywania wpisu w księdze wieczystej - w przypadku konieczności jego sporządzenia, b) kopię protokołu ze wznowienia znaków granicznych poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) 2 wypisy i wyrysy przygotowane do poświadczenia zgodności z dokumentami znajdującymi się w zasobie, d) egzemplarz wykazu zmian danych ewidencyjnych przeznaczony do dokonywania wpisu w księdze wieczystej, e) inne dokumenty geodezyjne umożliwiające zmianę danych w operacie ewidencji gruntów i księdze wieczystej. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany zgodnie z wymogami, które określają w szczególności: - Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409); - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663). 5. Materiały, które zostaną przekazane Wykonawcy dla potrzeb wykonania następujących usług: 1) Dla usług wymienionych w ust. 1 lit. a), b), c) i g): a) informację z rejestru gruntów dla nieruchomości objętej pracami, b) mapę poglądową z zaznaczonym zakresem prac. 2) Dla usług wymienionych w ust. 1 lit. d), e) i f): a) informację z rejestru gruntów, b) decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego - w przypadku gdy były wydane, c) zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego - w przypadku jego obowiązywania, d) mapę poglądową lub ewidencyjną lub sytuacyjno-wysokościową z naniesionym, orientacyjnym przebiegiem podziału nieruchomości lub, e) mapę stanowiącą załącznik do decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego z naniesionym, orientacyjnym przebiegiem podziału nieruchomości lub, f) wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z naniesionym, orientacyjnym przebiegiem podziału nieruchomości - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa systemu wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej hali gimnastycznej w Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa systemu wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej hali gimnastycznej w Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa systemu wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej hali gimnastycznej w Gimnazjum nr 3 przy ul. Okrzei 19 w Żarach.
Dodano: 2016-05-12 - Założenie szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy na terenie gmin Krzeszyce, Słońsk Sulęcin
Dodano: 2015-05-12 - Założenie szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy na terenie gminy Torzym
Dodano: 2015-03-23 - Zadanie nr 1M Wykonanie projektów instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej, w tym prace projektowe związane z demontażem pieców kaflowych, przeprowadzeniem remontu pomieszczeń pod montaż węzłów cieplnych (kwartały: X, XI, XIX, XX) realizowane w ramach przedsięwzięcia pn.Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w śródmieściu Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2014-07-02 - Zadanie nr 1M Wykonanie projektów instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej, w tym prace projektowe związane z demontażem pieców kaflowych, przeprowadzeniem remontu pomieszczeń pod montaż węzłów cieplnych (kwartały: X, XI, XIX, XX) realizowane w ramach przedsięwzięcia pn. Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w śródmieściu Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2014-06-20 - Wykonanie usług geodezyjnych w roku 2013
Dodano: 2013-07-05 - Opracowanie projektu technicznego oraz założenie poziomej osnowy szczegółowej III klasy dla powiatu sulęcińskiego
Dodano: 2013-07-03 - ZAŁOŻENIE SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ 3 KLASY DLA POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI OBSZARU WIEJSKIEGO GMINY SŁAWA NA TERENIE POWIATU WSCHOWSKIEGO
Dodano: 2013-06-26