Gmina Mikołajki ogłasza przetarg
- Adres: 11-730 Mikołajki, ul. Kolejowa 7
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4219050 , fax. 087 4219099
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołajki
ul. Kolejowa 7 7
11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4219050, fax. 087 4219099
REGON: 00052789400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY MIKOŁAJKI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie miasta i gminy Mikołajki. Przedmiotem zamówienia są: - pomiary sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych na nieruchomościach - podziały działek wraz ze wznowieniem znaków granicznych, ze stabilizacją i przygotowaniem dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych - rozgraniczenie nieruchomości i okazanie znaków granicznych wyznaczających granice nieruchomości - wznowienie i okazanie znaków granicznych wyznaczających granice nieruchomości - sporządzenie wykazu zmian w jednym egzemplarzu do celów prawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: a) art. 22 ust. 1 pkt. 1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) art.22 ust.1 pkt.2 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) art. 22 ust. 1 pkt. 3 - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Art.22.ust.1 pkt. 1 - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; - zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem odpowiednich uprawnień geodezyjnych b) Art. 22 ust. 1 pkt. 3: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gosp. c) Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 u. p. z. p.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Art. 22 ust. 1 pkt. 1 wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dział. gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane przepisami ustawowymi uprawnienia geodezyjne. b) Art. 22 ust. 1 pkt. 3: wymagane dokumenty: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. c) Art. 22 ust.1 pkt. 4: wymagane dokumenty: -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 u. p. z . p. d)Wykonawca załącza porozumienie wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania w przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 4. Ponad dokumenty wymienione w punkcie 3 a-e, aby oferta nie była odrzucona wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 1, - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie artykułu 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późniejszymi zmianami - zał. nr 2 5. Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 6. Oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego. 7. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych dokumentów, wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów (pełnomocnictwo). 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 - Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i budowa dodatkowych pomostów pływających w porcie śródlądowym w Iławie
Dodano: 2016-07-12 - Rozbudowa wraz z kompleksową modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie - Etap I: Opracowanie dokumentacji technicznej
Dodano: 2016-06-30 - Opracowanie dokumentacji projektowokosztorysowej pn. Dokumentacja dróg w obszarze MOF - realizowanej w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w ramach zadania Dokumentacja dróg w obszarze MOF
Dodano: 2016-06-15 - Zaprojektowanie i budowa dodatkowych pomostów pływających w porcie śródlądowym w Iławie
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Dokumentacja dróg w obszarze MOF - realizowanej w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w ramach zadania Dokumentacja dróg w obszarze MOF
Dodano: 2016-06-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Dokumentacja dróg w obszarze MOF - realizowanej w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w ramach zadania Dokumentacja dróg w obszarze MOF
Dodano: 2016-05-25 - Zaprojektowanie i budowa dodatkowych pomostów pływających w porcie śródlądowym w Iławie
Dodano: 2016-05-02 - PN/06/04/16
Dodano: 2016-04-30 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (budowlano-wykonawczej) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej na remont w zakresie: wymiany instalacji elektrycznej, wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej i robót ogólnobudowlanych, z dostosowaniem do obecnie obowiązujących standardów i przepisów budynku koszarowego nr 17 w Braniewie przy ul. Sikorskiego 41 - postępowanie nr 65/U
Dodano: 2016-04-13 - opracowanie dokumentacji projektowych rozbiórek budynków magazynowo gospodarczych położonych na terenie Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
Dodano: 2015-09-07