Przetargi.pl
Wykonanie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Miedziana Góra

Gmina Miedziana Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 26-085 Miedziana Góra, ul. Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 303-16-26 , fax. 41 303-16-05
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedziana Góra
    ul. Urzędnicza 18
    26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 303-16-26, fax. 41 303-16-05
    REGON: 29101032300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedziana-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Miedziana Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Miedziana Góra. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, a każda z części stanowi odrębne zamówienie: 2.1. Część I: Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków 2.1.1. Przedmiot zamówienia Części I polega na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencji gruntów w zakresie użytków terenów zabudowanych i zurbanizowanych, położonych na obszarze Gminy Miedziana Góra. 2.1.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania geodezyjnego do celu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, 766 działek położonych w 9 obrębach gminy Miedziana Góra (jednostka ewidencyjna 260410_2 Miedziana Góra) w zakresie aktualizacji rodzaju użytków gruntowych zgodnie ze stanem faktycznym w terenie. Przedmiot zamówienia dla Części I opisano w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, tj. Załączniku do SIWZ nr 2a 2.2. Część II: Wykonywanie usług geodezyjnych na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Miedziana Góra 2.2.1 Przedmiot zamówienia Części II obejmuje: a) wyznaczenie punktów granicznych 5 działek, b) stabilizację granicznikami betonowymi lub bolcami metalowymi 4 działek, c) opracowanie dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych ewidencji gruntów 7 działek do celu scalenia w jedną, d) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału działki na trzy części, e) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału działki na dwie części. Przedmiot zamówienia dla Części II opisano w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, tj. Załączniku do SIWZ nr 2b i załącznikach graficznych: 2b.II.1a, 2b.II.1b, 2b.II.1c, 2b.II.1d, 2b.II.1e, 2b.II.3, 2b.II.4, 2b.II.5 2.3. Część III: Regulacja stanów prawnych 2.3.1 Przedmiot zamówienia Części III obejmuje sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas drogowy 3 dróg publicznych i 2 dróg wewnętrznych. Przedmiot zamówienia dla Części III opisano w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, tj. Załączniku do SIWZ nr 2c i załącznikach graficznych: 2c.III.1a, 2c.III.1b, 2c.III.1c, 2c.III.2a, 2c.III.2b
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1 Wadium w wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: Dla części 1: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset, 00/100 zł) Dla części 2: 600,00 zł (słownie: sześćset, 00/100 zł) Dla części 3: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset, 00/100 zł) 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: IGPOS.271.15.2019 Część …… (wpisać nr części za którą wpłacane jest wadium) 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 3. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. 4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga pkt a) do d)”

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach