Województwo Pomorskie ogłasza przetarg
- Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3261555 , fax. 58 3261556
- Data zamieszczenia: 2015-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
ul. Okopowa 21/27 21/27
80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3261555, fax. 58 3261556
REGON: 19167483600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE USŁUG DRUKARSKICH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług drukarskich (wydrukowania materiałów, naświetlań, oprawy materiałów, dostarczenia wydrukowanych materiałów na własny koszt do siedziby Zamawiającego wraz z ich wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie miasta Gdańska) dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego według asortymentu wymienionego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązuje się do druku oraz dostarczenia do komórek organizacyjnych Zamawiającego publikacji i materiałów drukarskich, zwanych w umowie materiałami. 3.W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wydrukowania materiałów; 2) naświetlań (jeśli jest to niezbędne z przyczyn technicznych) 3) oprawy materiałów 4) wydruków próbnych na specjalne życzenie Zamawiającego 5) dostarczenia wydrukowanych materiałów na własny koszt do siedziby Zamawiającego wraz z ich wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie miasta Gdańska. 4.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z umową oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) zwaną w umowie formularzem ofertowym. 5.W związku z tym, że ilość zamawianych materiałów uzależniona jest od bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega sobie możliwość faktycznego zmniejszenia przedmiotu zamówienia w zakresie wielkości nakładu w stosunku do wielkości, która została wskazana w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Ilość zamawianych materiałów podana w ofercie jest ilością szacunkową, podaną w celu określenia maksymalnej wartości zamówienia, ustalenia ceny jednostkowej, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający oświadcza, iż minimalny faktycznie zamówiony w drodze bieżących zleceń nakład każdej pozycji wskazanej w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wyniesie nie mniej niż 60%. Wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne proporcjonalnie do zakresu zrealizowanych przez Wykonawcę prac na podstawie złożonych bieżących zleceń. 6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy w terminie wskazanym w bieżącym zleceniu. 7.Umowę zawiera się w celu realizacji przez Zamawiającego w terminie bieżących zadań. 8.Szczegółowe warunki dostawy przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9.Przedmiot umowy określony w § 1 ust.1 i 2 umowy będzie realizowany przez Wykonawcę sukcesywnie, tj. w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego w formie poszczególnych zamówień, zwanych w dalszej części umowy bieżącym zleceniem. Bieżące zlecenie zawierać będzie w szczególności: określenie tytułu zamawianego materiału, materiałów, ilość nakładu, cenę jednostkową brutto każdego materiału, łączną cenę brutto za zamawiany dany materiał, łączną cenę brutto całego bieżącego zlecenia, informację o konieczności kontaktowania się z autorem projektu graficznego lub brak takiej konieczności, liczbę porządkową (pozycję) zamawianego materiału odpowiadającą pozycji z formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 1 do SIWZ), miejsce dostawy, określenie komórki Zamawiającego na potrzeby, której realizowane będzie zamówienie, termin realizacji, wskazanie osoby do kontaktu, projekt graficzny w postaci pliku PDF, znaki graficzne, loga, informacje o współfinansowaniu projektu ze środków unijnych, podpis zlecającego, datę wystawienia i inne niezbędne informacje służące do prawidłowego wykonania zlecenia. Wzór bieżącego zlecenia stanowi załącznik nr 2 do umowy. 10.Jednorazowa łączna wartość brutto całego bieżącego zlecenia nie będzie niższa niż 100 (słownie: sto) zł brutto. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających. 4.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy bieżącego zlecenia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług drukarskich
Dodano: 2016-07-01 - Druk materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby Muzeum Emigracji w Gdyni
Dodano: 2016-06-14 - CRZP/17/2016/AEZ/ Usługa drukowania Informatora z nadanym numerem ISSN
Dodano: 2016-03-24 - Usługa druku oraz oprawy katalogu wystawy stałej Muzeum Emigracji w Gdyni
Dodano: 2016-03-18 - WYKONANIE USŁUG DRUKARSKICH
Dodano: 2016-02-23 - Druk książki pt. Gdańsk na pielgrzymkowych szlakach średniowiecznej Europy. (PP/03/2016)
Dodano: 2016-01-28 - Usługa drukowania dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2016-01-22 - Druk katalogu wystawy pt. Rzemieślnicy czy artyści? Ozdoby kobiece z Pomorza u schyłku starożytności. (PP/02/2016)
Dodano: 2016-01-18 - Druk materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby Muzeum Emigracji w Gdyni
Dodano: 2016-01-15 - CRZP/82/2015/AEZ/ Usługa drukowania Informatora z nadanym numerem ISSN
Dodano: 2015-12-01