Przetargi.pl
Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Powiatu Kłobuckiego dla gmin: Kłobuck, Krzepice, Opatów, Panki, Przystajń, Wręczyca Wielka, Miedźno, Popów, Lipie

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Powiatu Kłobuckiego dla gmin: Kłobuck, Krzepice, Opatów, Panki, Przystajń, Wręczyca Wielka, Miedźno, Popów, Lipie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu zwanych dalej „UPUL” dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących osób fizycznych i wspólnot gruntowych na obszarze powiatu kłobuckiego na terenie Gmin: 1) Kłobuck (Kłobuck-miasto 8 obrębów ewidencyjnych-150,1509ha; Kłobuck-obszar wiejski 11 obrębów ewidencyjnych-186,2121ha), 2) Krzepice (Krzepice-miasto 3 obręby ewidencyjne -124,2179ha ; Krzepice-obszar wiejski 6 obrębów ewidencyjnych-190,2004ha), 3) Opatów (8 obrębów ewidencyjnych-476,5598ha), 4) Panki (13 obrębów ewidencyjnych-377,1827ha), 5) Przystajń (19 obrębów ewidencyjnych-654,5129ha), 6) Popów (18 obrębów ewidencyjnych-1011,7469ha), 7) Wręczyca Wielka (20 obrębów ewidencyjnych-409,9213ha), 8) Miedźno (10 obrębów ewidencyjnych-752,2446ha), 9) Lipie (18 obrębów ewidencyjnych-495,1884ha). wraz z wykonaniem prognozy oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu dla obrębów ewidencyjnych, dla których zostanie stwierdzona konieczność przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zgodnie z przepisami określonymi w dziale IV ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1479). Łączna powierzchnia lasów wynosi 4828,1379 ha. Powierzchnia opracowania obejmuje szacunkowo 4828,1379 ha gruntów oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako Ls dla 134 obrębów ewidencyjnych. Podana powierzchnia może ulec zmianie. Uproszczone plany urządzenia lasów Wykonawca sporządzi dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych. Uproszczone plany urządzenia lasów Wykonawca sporządzi na okres 10-ciu lat, tj. od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2029 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz – Warunki techniczne i organizacyjne dla wykonania uproszczonych planów urządzenia lasów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77231000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia o których mowa w art 19 ust 5 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz.U. z 2018r. poz. 2129); UPUL sporządzają specjalistyczne jednostki lub inne podmioty wykonawstwa urządzeniowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy na załączniku nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) oświadczenie wymagane postanowieniami działu VII pkt 1 SIWZ, 2) oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami działu VIII pkt 7 SIWZ, 3) zobowiązania wymagane postanowieniami działu VIII pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 6) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach