Przetargi.pl
Wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu komunalnego miasta Strzyżowa wraz z budową zbiornika oraz infrastruktury technicznej

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Strzyżowie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-100 Strzyżów, ul. Południowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 761 103, , fax. 172 761 211
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Strzyżowie
    ul. Południowa 3
    38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
    tel. 172 761 103, , fax. 172 761 211
    REGON: 69031436200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.strzyzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: przedsiębiorstwo komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu komunalnego miasta Strzyżowa wraz z budową zbiornika oraz infrastruktury technicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej kompleksowe wykonanie inwestycji pn.: „Wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu komunalnego miasta Strzyżowa wraz z budową zbiornika oraz infrastruktury technicznej” związanej z wykonaniem robót budowlanych, konstrukcyjnych, technologicznych, sanitarnych, elektrycznych i AKPiA oraz dostawą i montażem instalacji oraz urządzeń wraz z przeprowadzeniem prób i osiągnięciem zamierzonego celu, a także pozyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i decyzji w zgodności z opracowanym projektem, pozwoleniem na budowę oraz wszelkimi dokumentami formalnymi stanowiącymi załącznik do projektu budowlanego, a także zgodnie z STWiORB. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: - wykonanie prac związanych z usuwaniem z obiektów odpadów budowlanych, a także ich utylizacja. - zapewnienie ciągłości odbioru oraz dystrybucji wody wodociągowej. - budowa obiektów oraz infrastruktury technicznej. - dostawa, montaż oraz uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia. - przeprowadzenie prób i szkoleń w niezbędnym zakresie (w tym Próby Końcowej – Rozruchu technologicznego). - osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w dokumentacji projektowej (zgodnie z aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi). - uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i użytkowania. - opracowanie dokumentacji powykonawczej, instrukcji rozruchu, instrukcji stanowiskowych, instrukcji eksploatacji obiektu. Roboty, których dotyczą dokumenty kontraktowe obejmują wszystkie czynności umożliwiające wykonanie przez Wykonawcę zobowiązań umownych i odbiór robót przez Zamawiającego w zakresie obiektów oraz infrastruktury technicznej. Ogólny zakres obiektów oraz infrastruktury technicznej objętej projektem obejmuje: PROJEKTOWANE BUDYNKI: OB.2_ BUDYNEK TECHNICZNY Z INSTALACJĄ UZDATNIANIA WODY Ujmowana woda przetłaczana będzie za pomocą pompy głębinowej na instalację uzdatniania przewidzianą do zabudowy w budynku technicznym OB.2. Budynek techniczny składać się będzie z głównej części technologicznej tj. HALA ARMATURY ORAZ INSTALACJI UZDATNIANIA WODY oraz przylegających pomieszczeń pomocniczych, w tym technicznych oraz socjalnych wraz z niezbędnymi instalacjami oraz wyposażeniem. Instalacja uzdatniania wody zostanie zabudowana w pomieszczeniu hali armatury oraz instalacji uzdatniania. Instalacja dezynfekcji zostanie zabudowana w specjalnie przystosowanym pomieszczeniu dezynfekcji wody. Dodatkowo w obiekcie wydzielone zostaną: pom. operatora, zaplecze sanitarne, magazyn NaCl oraz pomieszczenie rozdzielni. Instalacja uzdatniania oraz dezynfekcji wody surowej zaprojektowana została jako kompletna w dostawie technologicznej do zabudowy w budynku technicznym OB.2. Przez słowo kompletna należy rozumieć urządzenia wraz z orurowaniem, armaturą, elementami sterowania, okablowaniem, szafą sterowniczą, oprogramowaniem, instrukcjami w tym obsługi urządzeń oraz kompletnej instalacji uzdatniania i dezynfekcji, dokumentacją wykonawczą uzupełniającą podstawowe rysunki technologiczne zawarte w projekcie budowlanym, w tym szczegółowy schemat technologiczny oraz szczegółowe rysunki połączeń poszczególnych urządzeń wchodzących w skład instalacji. Granicą dostawy technologicznej kompletnej instalacji uzdatniania i dezynfekcji wody są podejście rurociągu tłoczonego wody surowej, PE fi 90 mm ze studni głębinowej OB.1. oraz odejście rurociągiem wody uzdatnionej PE fi 90 mm do zbiornika magazynowania wody czystej OB.3. Wymaga się, aby woda po procesie uzdatniania i dezynfekcji na kompletnej instalacji uzdatniania spełniała wymagania stawiane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. PROJEKTOWANE BUDOWLE: OB.1_ STUDNIA GŁĘBINOWA – o wydajności nie większej niż 300 m³/d. OB.3_ ZBIORNIK BIEŻĄCEGO MAGAZYNOWANIA WODY Woda uzdatniona i zdezynfekowana kierowana będzie bezpośrednio do zbiornika bieżącego magazynowania wody czystej OB.3. Zbiornik zaprojektowano jako czterokomorowy pracujący w układzie szeregowym, z możliwością pracy jako zbiornik z komorami wodnymi funkcjonującymi w układzie równoległym, o łącznej pojemności czynnej V=200 m³. Komory wodne stanowią kompletne elementy w dostawie technologicznej o parametrach technologicznych i konstrukcyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Instalacja uzdatniania wody przewidziana jest do pracy maksymalnie do 20h/dobę zależnie od faktycznych rozbiorów na sieci oraz poziomu wypełnienia zbiornika bieżącego magazynowania wody. Potrzeba pracy pompy głębinowej oraz instalacji uzdatniania wody definiowana będzie wskazaniami poziomu wody w zbiorniku. OB.4_ KOMORA POMIARU PRZEPŁYWU WODY DO SIECI/POMPY P.POŻ. - zaprojektowana jako kompletna w dostawie technologicznej. Obiekt zgodnie z założeniami technologicznymi będzie spełniał dwie funkcje: - zaopatrzenie w wodę do zewnętrznego gaszenia o wydajności 10 dm³/s i ciśnieniu ~ 2,9 bar, - ciągły pomiar przepływu wody do wodociągu komunalnego z archiwizacją danych, dostosować do istniejącego u Zamawiającego systemu monitoringu sieci wodociągowej. Komora wyposażona zostanie w moduł ciśnieniowy przeznaczony do podnoszenia ciśnienia. OB.5_KOMORA ARMATURY – zaprojektowana jako prefabrykowana, betonowa z kręgów dn 1200 mm. W komorze na wodociągu magistralnym dn 150 mm zainstalowana zostanie zasuwa odcinająca oraz zawór zwrotny, dzięki czemu ograniczona zostanie możliwość wypełniania komór wodnych od strony wodociągu komunalnego. SIECI ZEWNĘTRZNE TECHNOLOGICZNE I SANITARNE W ramach inwestycji projektowane są sieci uzbrojenia terenu oraz przyłącza niezbędne do funkcjonowania obiektów zgodnie z przeznaczeniem w tym: • Przyłącze kanalizacji sanitarnej; • Wodociąg magistralny łączący zbiornik bieżącego magazynowania wody z wodociągiem komunalnym rozdzielczym. Na rurociągu magistralnym zainstalowany zostanie pomiar ciągły przepływu wody do sieci z wskazaniem do dyspozytorni oraz archiwizacją danych; • Rurociągi międzyobiektowe w tym: o Rurociąg wody surowej na odcinku studnia - budynek techniczny, o Rurociąg wody uzdatnionej na odcinku budynek techniczny - zbiornik bieżącego magazynowania wody, o Rurociąg wody uzdatnionej na potrzeby technologiczne i sanitarne obiektu - na odcinku zbiornik bieżącego magazynowania wody - budynek techniczny, o Rurociągi wody uzdatnionej na odcinku zbiornik bieżącego magazynowania wody - wodociąg magistralny, o Rurociągi spustu, przelewu wody ze zbiornika bieżącego magazynowania. ROBOTY DROGOWE, ZIELEŃ, OPASKI I CHODNIKI ODTWORZENIE NAWIERZCHNI DRÓG I CHODNIKÓW W PASIE ROBÓT SIECIOWYCH OGRODZENIE TERENU SIECI ZEWNĘTRZNE ELEKTROENERGETYCZNE, OŚWIETLENIE TERENU Kanalizacja kablowa, kable zasilające oraz sterownicze międzyobiektowe, niezbędne do funkcjonowania instalacji oraz obiektów infrastruktury technicznej, oświetlenia terenu, monitoring obiektu. INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA – zaprojektowany system fotowoltaiczny składa się z 40 paneli fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 300 W, inwerter nie mniejszy niż 12 kW (inwerter dostosować do zainstalowanej mocy) oraz bloker. Instalacja wyposażona będzie w układy zabezpieczające przed wypływem energii z instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej. Należy zaznaczyć, że inwestycja będzie związana z magazynowaniem i dystrybucja wody przeznaczonej do spożycia. Wszystkie urządzenia, elementy w tym armatura, rurociągi itd. zastosowane w projekcie a mające kontakt z wodą powinny posiadać atest dopuszczający do stosowania do wody pitnej. Wszystkie materiały użyte do montażu instalacji powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności z Polską Normą lub certyfikat (deklarację) zgodności z aprobatą techniczną. Obowiązek dostarczenia tych dokumentów spoczywa na Wykonawcy. Zastosowane urządzenia i materiały powinny posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Powyższe zapisy stanowią wykaz głównych zagadnień, które stanowią przedmiot dokumentacji projektowej i nie wyczerpują w całości zakresu prac projektowych. Projekty należy rozpatrywać wraz z załącznikami i dokumentami powiązanymi oraz stosować się na etapie realizacji do wytycznych i zobowiązań w nich zawartych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót przewidzianych do wykonania oraz wymagania techniczne stanowią załączniki będące integralną częścią SIWZ: Załącznik nr 8 do SIWZ – Dokumentacja projektowa Załącznik nr 9 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 10 do SIWZ – Przedmiar robót UWAGA: Rozwiązania projektowe przedstawione w dokumentacji pn. „Projekt budowlany” zostały uszczegółowione w dokumentacji pn. „Projekty Wykonawcze”. Dokumentację projektową należy rozpatrywać łącznie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB. STWiORB jako integralna część SIWZ, należy odczytywać i rozumieć w odniesieniu do robót objętych kontraktem. 3. Zamawiający informuje, że PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE NASTĘPUJĄCYCH POZYCJI PRZEDMIARU ROBÓT: - OB.1_STUDNIA GŁĘBINOWA – obiekt wykonany - z przedmiaru robót PR_TiS: • 2.2. Kalkulacja indywidualna - dostawa i montaż obudowy wraz z wyposażeniem • 6.1.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych • 6.1.2. Wykopy jamiste wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi lub chwytakowymi o pojemności łyżki 0,60 m3,głębokość wykopu do 4,00 m.Kat.gruntu III-IV • 6.1.3. Podłoża o grubości 15 cm z materiałów sypkich • 6.1.4. Zasypanie z zagęszczeniem wykopów fundamentowych podłużnych,punktowych,rowów i wykopów obiektowych spycharką 55 kW/75 km.Kategoria gruntu III-IV • 6.1.5. Kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm,łączone na wcisk • 6.1.7. Przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 długości do 30 m rurami o średnicy nominalnej 150-250 mm w gruntach kategorii I-II • 6.2.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych • 6.2.2. Wykopy jamiste wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi lub chwytakowymi o pojemności łyżki 0,25 m3,głębokość wykopu do 3,00 m.Kat.gruntu III • 6.2.3. Podłoża o grubości 15 cm z materiałów sypkich • 6.2.4. Zasypanie z zagęszczeniem wykopów fundamentowych podłużnych,punktowych,rowów i wykopów obiektowych spycharką 55 kW/75 km.Kategoria gruntu III-IV • 6.2.5. Analogia - Oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego • 6.2.6. Rurociągi z rur polietylenowych PE,PEHD o średnicy zewnętrznej 160 mm • 6.2.9. Zasuwy żeliwne /z nasuwką/ klinowe kołnierzowe owalne z obudową o średnicy 150 mm • 6.2.11. Hydranty pożarowe nadziemne o średnicy 80 mm • 6.2.12. Próba szczelności sieci wodociągowych z rur PE o średnicy nominalnej 200 mm • 6.2.13. Dezynfekcja rurociągów o średnicy nominalnej 200-250 mm sieci wodociągowych • 6.2.14. Analogia - rura arot dwudzielna 110 mm • 6.2.15. Przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 długości do 30 m rurami o średnicy nominalnej 150-250 mm w gruntach kategorii I-II - z przedmiaru robót PR_K: • 1.1.1. Obsłga geodezyjna • 1.1.2. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek. Grubość warstwy do 15 cm • 1.2.1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10 t na odległość do 1 km. Grunt kategorii III • 1.2.2. Nakłady uzupeł.do tab.0201-0213 za każde dalsze 0,5 km odl.transportu ponad 1 km samochodami samowył.5-10 t po terenie lub drogach gruntowych.Grunt kat.III-IV • 1.3.1. Zbrojenie konstrukcji monolitycznych metodą tradycyjną prętami stalowymi okrągłymi, żebrowanymi o średnicy do 14 mm • 1.3.2. Płyty fundamentowe żelbetowe (z zastosowaniem pompy do betonu). Zamawiający zrealizował przedmiotowe elementy robót. Zamawiający prosi nie uwzględniać tych prac w cenie ofertowej. 4. Wszelkie nazwy własne użyte w dokumentacji projektowej, jeżeli występują, powinny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Dla wszelkich odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp występujących w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesienia powyższe należy czytać ze sformułowaniem „lub równoważne”. Zastosowane nazwy własne stanowiły podstawę do wykonywania obliczeń – podczas zamawiania materiału należy zwrócić uwagę na przepływy i opory przepływów, aby dobrać odpowiedni system lub równoważny. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej parametrów, właściwości oraz standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej. Zastosowanie rozwiązań równoważnych podlega opinii i akceptacji projektanta sprawującego nadzór autorski oraz kierownika budowy i inspektorów nadzoru inwestorskiego. 8. W różnych miejscach STWiORB podane są odnośniki do podanych norm i standardów (warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, regulacji prawnych itp.). Przywołane normy i standardy powinny być traktowane jako integralna część STWiORB i czytane w połączeniu z dokumentacją projektową i STWiORB, w których są wymienione. Zakłada się, że Wykonawca dogłębnie zaznajomi się z ich zawartością i wymaganiami. Zastosowanie będą miały ostatnie (aktualne) wydania norm i standardów, o ile wyraźnie nie stwierdzono inaczej. Roboty należy wykonać w bezpieczny sposób, ściśle w zgodzie z obowiązującymi regulacjami, normami, standardami i wymaganiami określonymi w STWiORB. Gdziekolwiek występują odwołania do polskich norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 9. Ilekroć w dokumentacji przetargowej jest mowa o Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, Zamawiający informuje, że obowiązuje aktualnie obowiązujący stan prawny. 10. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac fizycznych przy robotach budowlanych i instalacyjnych objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdziale III SIWZ w tym operatorów sprzętu – obsługa urządzeń, pojazdów, maszyn oraz sprzętu budowlanego (obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami szczególnymi: obsługi geodezyjnej i kierownika budowy oraz dostawców materiałów, osób wykonujących badania) – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Dla udokumentowania tego faktu w terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zawartych umów na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania z ofertą w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.299) z oznaczeniem: Wadium na „Wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu komunalnego miasta Strzyżowa wraz z budową zbiornika oraz infrastruktury technicznej”. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku Zamawiającego. 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 1-3 ustawy Pzp. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 27 9168 0004 0000 0316 2000 0010. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – wadium należy złożyć w oryginalnym dokumencie wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego. Dokument ten powinien być dołączony do oferty jako odrębny dokument. 6. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta – oświadczenie woli zawiera: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden wspólny Formularz ofertowy) Formularz należy złożyć w oryginale; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ; 3) Wzór umowy – załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5) Potwierdzenie wniesienia wadium 6) Zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w punkcie VII.8.2. SIWZ – załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 7) Tabela przedmiaru robót - załącznik nr 11 do SIWZ; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu (wraz z ofertą) zobowiązanie tych podmiotów (pisemne w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach