Przetargi.pl
Wykonanie tynków wewnętrznych oraz systemu parkingowego, CCTV, SSWiN dla zadania „ Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej.”

Galeria Bielska BWA ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 125 861 , fax. 338 124 119
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Galeria Bielska BWA
    ul. 3 Maja 11
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 125 861, fax. 338 124 119
    REGON: 72342753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeriabielska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie tynków wewnętrznych oraz systemu parkingowego, CCTV, SSWiN dla zadania „ Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie tynków wewnętrznych oraz instalacji systemu telewizji dozorowanej CCTV IP dla pomieszczeń wewnętrznych jak i dla terenu zewnętrznego wokół obiektu, systemu monitorowania wjazdu/wyjazdu i wejścia/wyjścia, systemu sterowania szlabanem, furtkami i bramą oraz sterowania systemem SSWiN dla zadania: „Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej.” 1. Planowana inwestycja uwzględnia kilka zakresów prac budowlanych tj.: 1.1 Roboty przygotowawcze polegające na odbiciu tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo – wapiennej wzmocnionych siatką polipropylenową; 1.2 Wykonanie wypraw tynkarskich z mieszanki wapiennej na ścianach i ościeżach sposobem maszynowym. Nowe tynki wykonać jako wapienne na bazie spoiwa z naturalnego wapna hydraulicznego. Należy zastosować mieszanki przeznaczone (dopuszczone) do stosowania w obiektach zabytkowych. Wyprawy tynkarskie wykonać w 2 warstwach o grubości 15mm (narzut + warstwa wierzchnia). Przygotowanie podłoża pod warstwy tynkarskie winno obejmować usunięcie wszystkich ruchomych elementów pogarszających przyczepność nowej warstwy tynku (w tym zdegradowanej ceramiki oraz spoin); 1.3 Zabezpieczenie okien, podłóg i innych elementów przed uszkodzeniem; 1.4 Wywiezienie gruzu oraz składowanie i utylizacja materiałów z rozbiórki; 1.5 Wykonanie tras kablowych i instalacji zasilania i telekomunikacyjnej dla systemu CCTV, SSWiN oraz parkingowego; 1.6 Podłączenie urządzeń i oprogramowania dla systemu CCTV, SSWiN oraz parkingowego wraz z jego konfiguracją; 1.7 Uruchomienie systemu CCTV, SSWiN oraz parkingowego wraz z przeszkoleniem obsługi Roboty budowlane będą prowadzone w nieczynnym, ogrodzonym obiekcie. W miejscu prowadzenia prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w tym samym czasie prowadzone są inne prace budowlane, co będzie wymagało od Wykonawcy koordynacji prac z innym wykonawcą. W przypadku rezygnacji osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy na obecnie trwającym zakresie robót związanych z rewitalizacją willi Teodora Sixta przy ul. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej na czas wykonywania robót objętych niniejszym postępowaniem osoba wskazana w ofercie obejmie funkcję Kierownika Budowy na czas wykonywania tynków wewnętrznych oraz systemu parkingowego, CCTV, SSWiN. Jeżeli Kierownik Budowy na trwającym obecnie zakresie robót budowlanych związanych z rewitalizacją willi Teodora Sixta przy ul. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej pozostanie przy swojej funkcji osoba wskazana w ofercie na funkcję Kierownika Budowy obejmie funkcję Kierownika Robót dla robót objętych niniejszym postępowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45410000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO Bank Pekao SA nr konta: 93 1240 4142 1111 0000 4825 7514 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: w sekretariacie (II piętro) Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11, 43-300 Bielsko-Biała, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89, ust. 1, pkt 7b) ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a, ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust. 2, pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta winna zawierać: 1) Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiaru robót stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SIWZ (wersja papierowa). 3) Oświadczenie Wykonawcy zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca (załącznik nr 1 do SIWZ). 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, wymagane postanowieniami Rozdziału 4, ust. 8 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 8) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w sekretariacie (II piętro) Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. 9) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w Rozdziale 4, ust. 1, pkt 1), lit. b) SIWZ tj. 300.000,00 zł. 10) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy określoną przez Zamawiającego w Rozdziale 4, ust. 1, pkt 1), lit. b) SIWZ tj. 150.000,00 zł 11) Wykaz robót budowlanych 12) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego 13) Informację z Krajowego Rejestru Karnego 14) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego 15) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 16) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, do oferty załączy aktualne na dzień złożenia oferty dokumenty w odniesieniu do tych podmiotów wymienione w Rozdziale 5, ust. 8, pkt 5), 6) i 7). 17) Jeżeli Wykonawca wskaże Podwykonawcę do wykonania części zamówienia do oferty załączy aktualne na dzień złożenia oferty dokumenty w odniesieniu do tych Podwykonawców wymienione w Rozdziale 5, ust. 8, pkt 5), 6) i 7).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach