Przetargi.pl
Wykonanie trzydziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie trzydziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzydziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211341-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Komuny Paryskiej 2-3/415, 2-3/302, 2-3/303, ul. Nowy Świat 13/3, ul. Kolska 2/14, Nad Odrą 32/7), – 1.783,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset osiemdziesiąt trzy złote), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Robotnicza 9/22, 9/28, 9/30, 22/1A, ul. Emilii Plater 6B/4, ul. Światowida 80B/3, 80B/5) – 2.777,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset siedemdziesiąt siedem złotych), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Mazurska 7/6, 19/16, ul. Jana Kazimierza 20/18, 20/38, 20/51, ul. Karola Miarki 9/22, ul. Noakowskiego 25/11) – 2.435,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta trzydzieści pięć złotych), 4) dla Części 4 zamówienia (ul. Niemierzyńska 14/19, ul. Zakopiańska 14/8, ul. Szczecińska 23A/3, ul. Żupańskiego 2/24, ul. Krasińskiego 77/8, 89/1) – 2.046,00 zł (słownie: dwa tysiące czterdzieści sześć złotych), 5) dla Części 5 zamówienia (ul. Łokietka 1/10, ul. Jagiełły 6/28, ul. 3-go Maja 10/17, ul. Krzywoustego 13/1, ul. Kaszubska 38/1B, ul. Stoisława 1/7A) – 1.642,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset czterdzieści dwa złote), 6) dla Części 6 zamówienia (ul. Lelewela 6a/6, ul. Kaszubska 43/9A, ul. Potulicka 54/3, ul. Małkowskiego 22/1, ul. Łokietka 25/27, ul. Kolejowa 10/7) – 512,00 zł (słownie: pięćset dwanaście złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Uwaga ! jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: • opis materiałów/produktów równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w Rozdz. XV ust. 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument. W przypadku, gdy ww. dokumenty są oświadczeniami, należy je złożyć w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach